FaktaBørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hvordan fant du ut det :( bare tullet, men ja Torkild du er god på å skifte side til Wic, men du suger jo så det synger i pipa, du er elendig og nærmest fått konto i Wic for å oppgi byene gratis ?
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
haha, du mister byer så det synger, du gjør ikke noe for å stoppe dem.
 

DeletedUser

Guest
Nei. Jeg gidder ikke å forsvare kontoen min som jptg har ødelagt.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan fant du ut det :( bare tullet, men ja Torkild du er god på å skifte side til Wic, men du suger jo så det synger i pipa, du er elendig og nærmest fått konto i Wic for å oppgi byene gratis ?

For en som nekter å si hvem han er ingame så synes jeg det blir latterlig å beskylde andre for å "suge". Hvis du er så god selv så kan du jo bare si hvem du er slik at vi får erkjent hvor god du faktisk er?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
dido, jeg har jo vært kv på en konto du angrep, så kan med hånden på hjerte si at du er dårlig :)
 

DeletedUser

Guest
hadde en wic spiller vist hvem du var dg ville du vært borte for godt. Du klarer ikke utrette en dritt.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
dido, jeg har jo vært kv på en konto du angrep, så kan med hånden på hjerte si at du er dårlig :)

Men du tør fortsatt ikke å avsløre hvem du er? Pfft, jaja. Feighet trumfer, tydeligvis. :)


hadde en wic spiller vist hvem du var dg ville du vært borte for godt. Du klarer ikke utrette en dritt.

Jeg setter pris på alle tips jeg kan få om hvor vedkommende spiller, så skal jeg gi han en liten oppmerksomhet.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Scar, du sliter nok med å holde deg gående fra før av :) og så er forskjellen egen deff og deff fra hele stammen :) ? samt ingen informant i verden klarer å finne ut av hvem jeg er, siden jeg er så hemmlighetsfull
 

DeletedUser

Guest
dido, jeg har jo vært kv på en konto du angrep, så kan med hånden på hjerte si at du er dårlig :)

Jaha? Hvorfor er det slik da at ingen konto jeg har angrepet har klart å stå imot angrepene og adelsene mine når jeg setter igang mot dem?
Også hvis du har vært kv på en konto jeg angrep, hvorfor merket jeg allikevel ikke noe motstand? Betyr ikke det bare at du er enda dårligere?

Og til sist så vil jeg bare si at tøffinger som deg som ikke engang tør å si hvem de er, egentlig ikke er så tøffe allikevel.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Scar, du sliter nok med å holde deg gående fra før av :) og så er forskjellen egen deff og deff fra hele stammen :) ? samt ingen informant i verden klarer å finne ut av hvem jeg er, siden jeg er så hemmlighetsfull

Sliter med å holde det gående? Vel, jeg har nå begynt å adle en del av dine stammefrender og stiger i poeng, så du får tolke det dit du vil :) Å når det kommer til deffen jeg har, så er det bare en indikasjon på at WIC stiller opp for medlemmer som blir angrepet, noe din stamme ikke akkurat kan si om seg selv.

Din tid vil komme. Kos deg nå når du kan.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Men før den tid er du ut av gamet lille venn :)

Da regner jeg med at du avslører hvem du er, så kan vi ha en fair fight :) Jeg tror nok jeg hadde tatt deg i søvne. At en spiller ikke tør å innrømme hvem og hvor en spiller, betyr bare at vedkommende, altså deg, ikke har noe å vise til. Jeg har med andre ord ingenting å frykte fra deg hvertfall :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Liker heller å vente :)

Ja, mamma forteller meg slagplaner for morgendagen!(clapping)
 
Topp