FaktaBørsen

DeletedUser

Guest
hahahaha, du må serriøst skjerpe deg, du sender 2k incs på rr kontoen om natten, selv om så godt som alt er fakes, og forventer at vedkommede ikke sender tilbake ?

Kontoen er til innadling sitter ingen der men det er jo mye mere gøy og få meg som en fiende isteden for og la meg ta rr byene som dere påsto var så viktige at jeg måtte slutte og sende adelsa på wic men internadle isteden. way to go (yes)

fakta er at Roger skryter på seg mer enn han er god for, samt gjør masse elendige valg.

Nøyaktig hva er det jeg skryter på meg akuratt ? Ja det er helt tydelig at det er jeg som gjør elendige valg isteden for og svelge ei kamel og la meg ta rr byer men greit det får vel bare banke det in i dokke til dere velger å godta det jeg ber om.

btw det er ikke meg som har behandlet jptg som en fiende siden jeg stakk det er nok dere som har behandlet meg som en fiende siden jeg stakk. :)


Hadde vært fint om Wic kan bekrefte at jeg ikke har noe som helst samarbeid eller blir stacket av dere. :)
 

DeletedUser

Guest
Så har vi jo den ledern deres som dere skryter opp i skyene hvorfor det egentlig ? det må vel være fordi hun godtar at dere er late godtar at dere ikke samarbeider godtar at dere ikke bidrar godtar at dere ikke må jobbe for plassen deres i stammen. må jo være derfor hun gjør jo ikke annet en og sende pm's og poste litt på forumet. værste i seg sjøl er jo hun tror at hun tenker og leder stammen akuratt som jerle & co


synd og si det men JPTG ledes idag værre en JFF

k2 out
 

DeletedUser

Guest
fakta er at Roger skryter på seg mer enn han er god for, samt gjør masse elendige valg.

Fakta at MD går framover på kartet uten motstand, må bli slutt på det (angel)

Kan du i det minste si om jeg er i nærheten av deg? Lurer på om du har laget en ny bruker på forumet her eller om du er helt ny.

Jeg har møtt motstand hele veien, men har knust den hver gang :)
Kanskje du har lyst til å utfordre?
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Kontoen er til innadling sitter ingen der men det er jo mye mere gøy og få meg som en fiende isteden for og la meg ta rr byene som dere påsto var så viktige at jeg måtte slutte og sende adelsa på wic men internadle isteden. way to go (yes)

1. Det var DU som forlot stammen fordi du ikke viljen din angående kicking av aina. Du forlot fordi det ikke skjedde akkurat når du ville. Det var og ubetydelig når aina ble kicket, hadde ingenting å si. Men du var så trassig og sutrete at du skulle ha aina kicket ut innen 30 min eller så forlot du. Trodde selvfølgelig ikke på deg da, men der tok jeg feil. Jammen forlot du ikke fordi du ikke viljen din!

Og kan du ikke innrømme sannheten K2 istedet for å sitte her å juge slik? Du ville ikke adle RR den gangen fordi du ikke ville ha innadling på statsa dine, nå vil du kun ha byene fordi du taper byer så det suser til Lykkebitteliten, og vil ha RR byer for å kompansere. I tillegg kommer det heller ikke opp som innadling nå, siden du ikke er i stammen.

Nøyaktig hva er det jeg skryter på meg akuratt ? Ja det er helt tydelig at det er jeg som gjør elendige valg isteden for og svelge ei kamel og la meg ta rr byer men greit det får vel bare banke det in i dokke til dere velger å godta det jeg ber om.

2. Hvem som gjør elendige valg? Det er jo åpenbart deg! Du dolker venner og stammefrender i ryggen fordi du ikke får viljen din, unnskyld uttrykket, men du oppfører deg rett og slett som et lite barn i trassalderen! Appropos svelge kamel her, kan ikke du gjøre det? Hvorfor skal vi gå med på kravene dine? Når du får viljen din blir det bare vondt verre, finner sikkert enn ny unnskyldning for å angripe oss du hvis vi gir deg de RR byene. Kan du ikke heller stå opp og beklage deg for alle de idiotiske valgene du har gjort i det siste? Grow some balls!

btw det er ikke meg som har behandlet jptg som en fiende siden jeg stakk det er nok dere som har behandlet meg som en fiende siden jeg stakk.

3. Hahahaaha, nå dette var komisk! Hvem forlot stammen? Hvem stakk alle venner og tidligere stammefrender i ryggen? Hvem starter å angripe? Hvem erklærte krig? Alt faller til slutt på deg. Dine valg og din feil alt dette. Hvis du ønsket å ødelegge V1 må jeg si du er på god vei!

Og som jeg har prøvd å si til deg på Skype og PM, men du har jo blokkert alle siden du ikke tørr å snakke for deg: Hvorfor kan du ikke forlate Chucky kontoen? Gi den tilbake til oss, du kom inn på konto fordi den var eierløs og vi trengte den kontoen i JPTG, var jo ikke mange dagene etter du tok over at du stakk av fra stammen. Så igjen, kan du ikke gi fra deg kontoen da? Sikkert noen kontoer i WIC som trenger eier, der kan du jo sitte istedet så kan du ihvertfall krige mot oss på en mer rettferdig måte!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Fakta at knight crusader fant et lite aggresivt punkt i meg. :)

Nåværende rekorder
Dagens angriper
Som angriper har du i dag bekjempet flest enheter i denne verdenen (235.570 enheter)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen
Dagens plyndrer
Du har i dag plyndret flest landsbyer i denne verdenen (143 landsbyer)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen
Dagens stormakt
Du har erobret flest landsbyer i denne verdenen i dag(10 landsbyer)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen
 

DeletedUser

Guest
Fakta at knight crusader fant et lite aggresivt punkt i meg. :)

Nåværende rekorder
Dagens angriper
Som angriper har du i dag bekjempet flest enheter i denne verdenen (235.570 enheter)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen
Dagens plyndrer
Du har i dag plyndret flest landsbyer i denne verdenen (143 landsbyer)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen
Dagens stormakt
Du har erobret flest landsbyer i denne verdenen i dag(10 landsbyer)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen

Tror jeg kommer til å ta 2 av de medaljene fra deg :)
 

DeletedUser

Guest
Det kan jo alltids stemme det men får vel gjenstrå og se på slutten av dagen (nerd)
 

DeletedUser

Guest
[SPOIL][16:54:29] LynC- Stian: jo men Roger ser selv at han sitter i røra
[16:54:41] LynC- Stian: han har mistet mye tropper og am fordi jeg angrep han
[16:54:54] LynC- Stian: han vet at vi bygger adels mot han
[16:55:00] LynC- Stian: Lykke angriper han samtidig
[16:55:04] LynC- Stian: han må krige på 2 fronter
[16:55:09] LynC- Stian: han ser han vil tape
[16:58:38] LynC- Stian: folk bygger jo am
[16:58:42] LynC- Stian: han vet det er like før
[16:58:50] LynC- Stian: så han prøver ett siste trekk
[16:59:04] LynC- Stian: ikke dum taktikk det, men han har jo brukt sine sjangser[/SPOIL]

Jeg vil tape ja vis jeg ikke ser feil leder jeg stats og jeg drar vel ifra også samtidig som det starter og se styggt ut for en vis konto (giggle)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tja Roger, har snakket med Stian, vil du se de ekte samtalen, i stedet for denne manipulerte :) ? Roger og neste gang ikke klipp ut noe :)

Som feks: at du ikke tok med, at du prøvde et siste trekk på å spørre om fred :) Du får det til å se ut sånn du vil at det skal se ut, så neste gang ta med alt ;)
 

DeletedUser

Guest
Så du snakker med deg selv altså? nå ble denne samtalen copy pasted til meg så vis den er manipulert som du sier kan du jo legge ut et SS da :)
 

DeletedUser

Guest
Hoho så fint at du tror jeg er Stian, men igjen helt på jordet:)

legger jo sammen 2 og 2 så blir det da ikke vanskelig :)

Liker at ingen vet hvem jeg er, mens jeg vet ganske mye om hver enkelt spiller,muligens fordi jeg spillte på v1 før Con tiden, under og etter?:awesome:

2mqpzlk.jpg
 

DeletedUser

Guest
Kan jo også legge til at vis du ikke er stian hvorfor har du da samme online tider som han ?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Stian har ikke forum account :p så skjønner ikke hvor du vil med dette :p
 

DeletedUser

Guest
Stian skjønner ikke at du gidder engang hva er pointe kan vel legge til at dere har samme skrive måte å er like høy på pæra å tror dere har så god kontroll og er kjempegode :rolleyes:
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tro hva du vil, gidder ikke å bruke krefter på en som ikke vet hva han snakker om :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at JPTG bruker svært mye tid og energi på å angripe en spiller de tidligere har påstått at ikke er noen trussel :)
 
Topp