Faktabørsen

tony stark

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
var de noe frekt det da?
olve truet med og kicke oss fra stephen, han har spilt der i 1uke typ, jeg snakket med sindre og han sa jeg kunne endre pw og da gjorde jeg det. Var er galt med det :)?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Artige historier Sondre. Du er ikke annet en en liten unge i hodet som kun bryr deg om deg selv. Sindre sa eg skulle ta over og det ble nytt team på SH, og det tålte ikke du.

Beklager J.F.F, men SH vil bli adlet lett av Blosmt nå.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Fakta er at Rottenikken på v13 er ''TheCleaner'' Aka ''The punisher'' eller no (nod)

Thecleaner

Flere eksempler:

1
2

Ikke jeg som oppdaget det da (wasntme) Hihi
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hmm.... Jeg er egentlig det mange kaller en Ungdom, men i det minste oppfører jeg meg i min egen alder. Går ikke å prøver å stjele en konto når de som er der faktisk sier til meg at jeg er kicket.
 

1jonnny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Fakta er at jeg begynner å bli lei av å høre den samme sutringa om personer både på v13 og v14 forumet... greit nok at folk opplyser om ting, men ikke nødvendig å si det samme 10 ganger!
 

tony stark

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Hmm.... Jeg er egentlig det mange kaller en Ungdom, men i det minste oppfører jeg meg i min egen alder. Går ikke å prøver å stjele en konto når de som er der faktisk sier til meg at jeg er kicket.

vi kicket deg pågrunn av du sa vi var kicket, og da fant vi ut at du ikke skulle vere på SH
 

Rapture

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg redigerer innlegget, siden olve sikkert ikke snakket om meg, Sondre som var der for en stund siden.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Fakta at Peran har mistet 10 byer i snitt hver dag siden han kom til Blomst.
 

DeletedUser

Guest
Blir vel slik når mannen ikke er på..
Er jo LITT mer trøkk i Deceit en i gråbyer...
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Sondre kontakter meg om å spille på Stephen Hawking. Sier at han vil satse sammen med meg og gjøre alt for brukerens eget beste. Neste dag leser jeg igjennom meldinshistorikken og finner en samtale jeg ikke har tatt del i.

Stephen Hawking den 22.06. klokken 22:11
shining wolf
rottenikken den 22.06. klokken 22:06
Hvilket nick er du mest kjent på?
Stephen Hawking den 22.06. klokken 22:05
fant ut pw, og kicka de to andre, og ikke skal de få den tilbake :)
rottenikken den 22.06. klokken 22:04
Skjønner, men hvem er du da?
Vet at kontoen har gått på rundgang en stund.
Stephen Hawking den 22.06. klokken 22:00
en ny eier her :)
som vi skape litt jævleskap på v13
rottenikken den 22.06. klokken 22:00
Hvem er du?
Stephen Hawking den 22.06. klokken 21:59
send inivte pls :)

Greit at du liker å være en dårlig person, men å gå bak ryggen på noen som stolte på deg og virkelig hadde troen på deg. Jeg har ikke ord. En ting er sikkert, du hører aldri mer fra meg.
 
Topp