Faktabørsen

DeletedUser

Guest
"Å sloss når man vet man taper", hva slags innstilling er det? Dette kappløpet om å raskest mulig komme seg vekk fra v16 startet allerede da InVi var på størrelse med HAHA og hadde svært gode vinnersjanser...

Jeg vet ikke om jeg kan være helt enig i at HAHA har gjort seg fortjente til dette (no hard feelings Innocent - vi er enige om det). For essensen i det jeg forteller her er jo at mange av HAHA's fiender har kastet kortene alt for tidlig, etter min mening.


Jeg hører stadig folk snakke om at v16 går mot slutten og at HAHA snart har 100% dominans. Joda, men da er det jo så morsomt at vinnerkravene ikke lar seg tilfredsstille av at en stamme har den fulle kontrollen.
Har dere tenkt på dette HAHA? Hva dere skal ta dere til dersom boikottingen fortsetter å eskalere... :p
 

DeletedUser

Guest
No hard feelings taken. We're cool!


Dette er sålangt den letteste verden jeg har spilt på.
Dog har taktikken vår vært å nøytralisere 1 av fiendens største kontoer etter tur, mye for å gi en demoraliserende effekt. Noe man kan si har fungert rimelig greit..
Problemet til stammer som raskt kommer i situasjonen vi har, er inaktivitet. Noe vi har hatt vår del av også, men vi har klart å kamuflere, jobbe sammen likevel.

Ang vinnerkrav, så har jeg sagt lenge at med v16-innstillinger, så vil 100% herredømme komme først. Det er jeg ikke et fnugg itvil om. Og det er samme som seier i mine øyne :p
Innstillingene og vinnerkravet er selvmotsigende. ODa som vinnerkrav i en såpass forsvarsinnstilt verden? Det er litt ironisk :p
Kirke, nattbonus, moral og fakelimit. Har ikke noe imot de innstillingene, men vinnerkravet matcher ikke helt.

Edit: Jo, jeg hater moral.
 

DeletedUser

Guest
"Å sloss når man vet man taper", hva slags innstilling er det? Dette kappløpet om å raskest mulig komme seg vekk fra v16 startet allerede da InVi var på størrelse med HAHA og hadde svært gode vinnersjanser...


No offence, men det virket ikke som dere var så interesserte i å ta byer fra HAHA når jeg fortalte dere om angrepene på Dødmu5 og Simplicity.


Men ja, denne utviklingen startet litt før InVi merget med AH. Dumt at store spillere ga seg da.
 

DeletedUser

Guest
Redswan, sett at dere oppnår fullt herredømme, og Dakapo med sin høye røst, fastslår at dere er nødt til å splitte dere og begynne å krige mot hverandre. Vil da boikottingen fortsette, eller tror du det kan oppstå intriger?
Jeg forventer ikke ærlig svar på dette, men synes bare at tankesettet er interessant...


WhiteWalker, jeg kan bekrefte lavt engasjement fra vår side i nov/des. For likt med mange andre, så var ikke motivasjonen helt på topp for oss heller. Og det skinner kanskje litt for sterkt igjennom når man titter på vår ODA...
 

DeletedUser

Guest
WhiteWalker, jeg kan bekrefte lavt engasjement fra vår side i nov/des. For likt med mange andre, så var ikke motivasjonen helt på topp for oss heller. Og det skinner kanskje litt for sterkt igjennom når man titter på vår ODA...

Kan ikke huske at jeg har hatt et eneste inc fra deg noen gang (dette skyldes nok at 90% av troppene dine er def) :p De eneste folka i KMH som har angrepet oss har hatt mindre enn 10k poeng. Dette er til tross for at jeg har front mot dere og ikke har noe særlig med def. DEMONS har ikke vært så mye bedre. Noen random nukes i blant fra kludvig6 og Mr.Stealyogirl er vel det eneste som har kommet. Har gjennom hele V16 håpt på at det skulle komme en liten aksjon mot oss på Spoonman fordi vi trenger en utfordring, men nei da...
 

DeletedUser

Guest
Men så må du jo ta i betraktning at du har vært omtrent like stor som K|M|H til sammen i lange tider :p
Ellers er jeg enig - vi har ikke vært særlig hyppige. Vet ikke om dere vil tro på meg om jeg sier at vi har gjort det for å ligge lavt i terrenget :p
 

DeletedUser

Guest
Dakapo er nok ikke så urimelig at hun vil kreve en slik handling, så den er ikke noe vits å svare på :p
 

DeletedUser

Guest
Men det går jo ikke an å endre på vinnekravene av en slik grunn?
Jeg synes i så fall at det er på sin plass å være urimelig :p
 

DeletedUser

Guest
La oss være enige om å være uenige, min bror ifra en annen mor :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke sansen for lettvintløsninger, så jeg ser helst at det som er sagt blir overholdt (en mening jeg har kun fordi jeg gjerne vil se HAHA bryte ut i full krig mot hverandre).

Tenk bare for en underholdning det ville blitt :)
 

DeletedUser

Guest
Men så må du jo ta i betraktning at du har vært omtrent like stor som K|M|H til sammen i lange tider :p
Ellers er jeg enig - vi har ikke vært særlig hyppige. Vet ikke om dere vil tro på meg om jeg sier at vi har gjort det for å ligge lavt i terrenget :p

Nettopp! Slik innstilling gjorde at folk sluttet på denne verdenen. Folk ville heller ligge lavt i terrenget enn å hjelpe oss mot HAHA. Så synes heller du og dere i KMH skal se dere selv i speilet og reflektere over hva dere har gjort, før at du begynner å klage på andre for å slutte.

Ellers så er ikke størrelsen noe problem når det er noe fantastisk som heter moral(Robert synes det er noe dritt) :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke sansen for lettvintløsninger, så jeg ser helst at det som er sagt blir overholdt (en mening jeg har kun fordi jeg gjerne vil se HAHA bryte ut i full krig mot hverandre).

Tenk bare for en underholdning det ville blitt :)

Vi skal jo krige imot JFF når resten av småtrolla er utrydda, er ikke det nok underholdning da? Er vel første gang noe slikt er planlagt så tidlig? :p

Moral suger balle!
 

DeletedUser

Guest
Nettopp! Slik innstilling gjorde at folk sluttet på denne verdenen. Folk ville heller ligge lavt i terrenget enn å hjelpe oss mot HAHA. Så synes heller du og dere i KMH skal se dere selv i speilet og reflektere over hva dere har gjort, før at du begynner å klage på andre for å slutte.

Ellers så er ikke størrelsen noe problem når det er noe fantastisk som heter moral(Robert synes det er noe dritt) :)

Hehe, vi i K|M|H har tidvis vært helt maltraktert av angrep fra InVi, så da HAHA gikk mot dere fristet det mest å ta parti med HAHA.
Men siden de, da som nå, lå på førsteplassen, kunne vi ikke gjøre en slik flause (det overlot vi nemlig til JFF...)
Det var utvilsomt det lureste å ligge lavt i terrenget og kun ha samarbeid med Demons :)


Hm, det du sier om moralen her gir meg et snev av håp.
Gud velsigne verdener med moral :D
 

DeletedUser

Guest
Vi skal jo krige imot JFF når resten av småtrolla er utrydda, er ikke det nok underholdning da? Er vel første gang noe slikt er planlagt så tidlig? :p

Moral suger balle!

Joda, jeg får håpe at JFF og vi* er seige nok til at verdenen kan holde ut til nåværende vinnerkrav er oppnådd :)
Og det takket være moral :D

*Siden jeg ikke regner min egen stamme som noe "småtroll" lengre, så ser jeg en parallell og regner det som en selvfølge at K|M|H blir å samarbeide med JFF i framtiden. Og da skal det garantert bli underholdning :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
*Siden jeg ikke regner min egen stamme som noe "småtroll" lengre, så ser jeg en parallell og regner det som en selvfølge at K|M|H blir å samarbeide med JFF i framtiden. Og da skal det garantert bli underholdning :D

Det blir vel enda mer def tenker jeg. Er det underholdning?
 

DeletedUser

Guest
Om dere kjører deff, er jeg glad jeg har i overkant av 150 offbyer å ta ifra.
 

DeletedUser

Guest
Tja, vi er jo som kjent skremmende nøytrale og defensive :p
Skulle gjerne sagt nei, fra nå av blir det kun off, men jeg tør ikke love noe slikt :p

Velvel, vi får bare vente og se hvor veien fører...
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på at vinnerkravet er ODA så er det litt rart at såpass mange har fokusert så mye på deff(jeg også til en viss grad).
 

DeletedUser

Guest
Tror nesten jeg er eneste spiller på v16 som har flere off enn deff :p
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Hehe, vi i K|M|H har tidvis vært helt maltraktert av angrep fra InVi, så da HAHA gikk mot dere fristet det mest å ta parti med HAHA.
Men siden de, da som nå, lå på førsteplassen, kunne vi ikke gjøre en slik flause (det overlot vi nemlig til JFF...)
Det var utvilsomt det lureste å ligge lavt i terrenget og kun ha samarbeid med Demons :)


Du aner ikke hva du snakker om ?

1. Dere hadde ikke tatt serlig med byer av InVi før dere fikk en IAP, dere har ikke tatt noe som helst annet en gråbyer, ved untak av readels.. (med tanke på "offansiv mot invi")

2. Dere kan aldeles ikke ha overlatt noe som helst til j.f.f for det var nemlig DE som ønsket samarbeid med OSS. :warrior:


Tror nesten jeg er eneste spiller på v16 som har flere off enn deff :p

:awesome:

hadde det en liten periode :hmm:
 
Sist redigert:
Topp