Faktabørsen

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Fakta er at en person har brukt mye penger på v13 å nå på v17 for å nå toppen men at han nå failer for andre gang vis faktaen stemmer :eek:
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tror det er snakk om en litt mer profilert spiller
emoticon-00143-smirk.gif
 

DeletedUser

Guest
Er vel Ole-gutt....

Bæsja vel hardt på leggen på v13 og er vel på gyngende grunn her også!?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
481b65b9f258ee13e0f9584a8adf6864.png


Når ble rank 3 "å faile"? Og vil nå si at V13 gikk ganske så bra, jeg. Bedre enn de aller aller fleste andre som prøvde seg på den verdenen. Men kontoens forsvarsstyrke sank jo selvsagt sammen med aktivitetsnivået der, samme har det gjort i perioder her. Når de andre på konto, av gode (som i selvsagte) grunner, ikke har anledning til å spille og jeg er på weekendtur i Alicante, vel... et par byer må vi nesten tåle å miste.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Uten at det har så mye å si, så kan jeg vel innrømme at jeg ikke akkurat ble noen fan av deg og din framtoning på v13 Ole... så selv om du personlig kom på 3.plass, så frydet det meg at stammeprosjektet ditt ikke nådde helt fram
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Jøss Ole, spilte du på min konto på v13? Jeg mener da å huske at jeg kom på rank 3, og jeg mener også å huske at du ikke spilte på den kontoen.

jeg mener også å huske at du ble nedadlet.

Excuses? Really? Again? Sov du deg gjennom de siste månedene?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Uten at det har så mye å si, så kan jeg vel innrømme at jeg ikke akkurat ble noen fan av deg og din framtoning på v13 Ole... så selv om du personlig kom på 3.plass, så frydet det meg at stammeprosjektet ditt ikke nådde helt fram
Nå hadde du knapt noe med meg å gjøre på V13.
 

DeletedUser

Guest
fakta at osgå NRK "reklarmerer/promoterer" egne programme, samt er pliktige til å reklamere for sponsorene når de viser visse typer idrett; for eksempel langrenn.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
fakta at osgå NRK "reklarmerer/promoterer" egne programme, samt er pliktige til å reklamere for sponsorene når de viser visse typer idrett; for eksempel langrenn.

For å si det sånn, jeg skal ikke se OL på TV2 før det har kommet AdBlock på Canal Digital.
 
Topp