Faktabørsen

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Tror egentlig begge sider har fått veldige gode forsterkninger jeg :mehe:
Velkommen til deg hvertfall Benja! :)
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Det er fakta at jeg er første til å skrive på v18 forumet på over to dager (party) *stolt gutt*
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fakta at dette forumet er mer tragisk enn laksen som ligger bak disken på Rema. Hva skjer med alt av hat som vanligvis er mellom fiendestammene? Hvor er nordlendingene med de vulgære uttrykka sine, eller møringene, som tror de er bedre enn alt og alle? Eller bergenserene, som lever i sin egen rosa bobble? Jeg skal gjøre mitt ytterste for at denne tråden, og forhåpentligvis de andre, kanskje sporer inn på mer underholdende nivå etterhvert.

Fakta at Geir er teit. Ikke bare er han teit, men han tror faktisk OIM vinner denne krigen. OIM, dere er en gjeng med bavianer. Det har ikke noe for seg og kaste bort mer tid på V18, dere vinner ikke uansett hvor hardt dere prøver. Stammen deres er et sosialt samlingssted for barnehageunger, og hva gjør barnehageunger når de ikke får viljen sin til slutt? De griner, ragequitter og inviterer alle andre i håp om at det skal bli en ordning på tinga.

Ja - OIM er en plass hvor blomstrer ikke gror. Det er deres siste stopp før det neste liv. Det er hvor kontoer slenger seg ned på sofa'n for og dø, uten hverken chips eller øl. "Den skjulte" står på murtoppen med bikinien på vidt gap, for og lure svake sjeler inn i det evige hel, hvor barbie venter med de grå prikkene på kartet.


you-suck.jpg
 

DeletedUser

Guest
4539015_t.jpg








DETTE finner jeg meg ikke i!

OIM, jeg hater dere fra mitt hjerte. Dere fikk ROGER til å slutte. MIN hovedfiende og venn SLUTTER på grunn av det dere gjord og før jeg hadde banken han som jeg hadde lovt han så lenge!

Dere skal lide framover for dette!


3787775.gif



Bare gled dere.

10268667_1039573319389829_3387398185193740408_n.png
 
Sist redigert av en moderator:

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Dette var trist at skulle skje. Vi får se hva som skjer videre, og hvem som står bak handlingene. Dette kan ikke sammenlignes mot det å rekruttere Hvalen og Dilligas fra DOF. Jeg har forståelse for den frustrasjonen jeg regner med en rekke OIM spillere har for øyeblikket. At dere mister Bacardi Razz, deres alfahann og forbilde, og ikke minst en fiende vi gleder oss å kjempe mot er veldig skuffende :Neutral:

Lykke til videre, OIM. Vi kommer, og vi skal gi dere Hell!

ay5wY3p_460sa.gif
 

DeletedUser

Guest
Dette er ikke originale Dilligas sitt verk. Dette er en dual eller noe lignenede som utnytter og saboterer.

At OIM har godtatt dette, har gjort at jeg har mistet den siste resten av respekt for stammen.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Du sitter på litt for lite informasjon til at du kan uttale deg om saken virker det som.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Du sitter på litt for lite informasjon til at du kan uttale deg om saken virker det som.

..og med det sier du at du sitter på alt av info?? Har du kontakt med kontoeier kanskje? Neppe..
Tarvelig oppførsel av OIM. Dere synker bare lavere og lavere for hver dag, og hvis jeg hadde noen respekt for dere før, så har den nå forsvunnet helt og holdent.
 
Topp