Faktabørsen

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Nei, du er bare her for å meske deg.

Fakta er at du ikke er god nok derfor du ikke spiller.
 

Herre Smurfe

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Statistikken fra da jeg spilte viser noe annet, men du vet nok best.
Om jeg ikke husker feil, har jeg også adlet en del byer fra deg/dere. :LOL:
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Hvis du tenker på når vi var i Nord?

Er ikke det så forbanna rart :awesome:

Men jaja, kos deg med trollinga. Start igjen så kan vi se om disse statestikkene dine vedvarer?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Er ikke det smarteste å kalle fiendene sine elendig når du selv ikke spiller og kontoen "din" mister byer til de du kaller elendig. Synes iallfall jeg.
 

Herre Smurfe

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Haha, ja. Slem er du, Magnus.

"Er ikke det smarteste å kalle fiendene sine elendig når du selv ikke spiller og kontoen "din" mister byer til de du kaller elendig. Synes iallfall jeg."

Det smarteste å si? Hva mener du? Og kalte jeg noen elendige? Nei. Jeg nevnte at jeg adlet en del byer fra Bodyguard tidligere, så hvorfor drar du med inn her at jeg kalte han som adler meg elendig? Som nå i dette tilfellet blir Magic Dude.
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Men til mitt forsvar i nord var bare en omgjøring. Funker ikke med cluster i nord og main byer i sør. Slikt går ikke :)

Derfor har bodyguard kontoen blitt mye sterkere enn noen gang nå :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Statistikken fra da jeg spilte viser noe annet, men du vet nok best.
Om jeg ikke husker feil, har jeg også adlet en del byer fra deg/dere. :LOL:

Er ikke mye og skryte av om du "ga deg". Blir litt sånn som Balle K på V1, eller Sondrekul, som skryter over hvor bra de gjorde det med gråbyene sine, frem til de plutselig forsvant, og kontoen på mystisk vis ble nedadla av fienden. TANL er på vei ned, så om du vil unngå og bli linket med den "tidligere" kontoen din, så bør du stikke hodet ned i sanden, sånn som strutsen, og håpe på at ingen finner deg. (giggle)
 

Herre Smurfe

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Er ikke mye og skryte av om du "ga deg". Blir litt sånn som Balle K på V1, eller Sondrekul, som skryter over hvor bra de gjorde det med gråbyene sine, frem til de plutselig forsvant, og kontoen på mystisk vis ble nedadla av fienden. TANL er på vei ned, så om du vil unngå og bli linket med den "tidligere" kontoen din, så bør du stikke hodet ned i sanden, sånn som strutsen, og håpe på at ingen finner deg. (giggle)

Vill ikke akkurat si at jeg skryter av det jeg har gjort, for det gjør jeg ikke. Sier heller ikke at jeg ser på meg selv som en god og profilert spiller, noe jeg ikke er. Jeg svarte bare på kritikken jeg fikk fra Body at jeg suger, og nevnte at jeg hadde tatt en del byer fra han. Er ikke det lov? Og ja, jeg har fått med meg at kontoen min går nedover. Er ikke noe jeg har tid til å gjøre noe med nå, er jo derfor jeg sluttet med TW i utgangspunktet. Du kan få lov til å tenke hva du vil om meg, for jeg vil ikke akkurat si at jeg bryr meg så veldig mye.
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Aldri sagt at du suger?

Bare sagt at du ikke er god nok skrev jeg.
Men det var i hovedgrunn at du er her å mesker deg også spiller du ikke her selv ;)

Undervurderer ingen.

-Chris
 

DeletedUser

Guest
Aldri sagt at du suger?

Bare sagt at du ikke er god nok skrev jeg.
Men det var i hovedgrunn at du er her å mesker deg også spiller du ikke her selv ;)

Undervurderer ingen.

-Chris

Skjønner ikke hvorfor alle skal hakke ned på Thor. Vil påstå at han ligger godt over gjennomsnittet med tanke på ferdigheter. Til syvende og sist er det aktivitetsnivået som utgjør om du blir opptfattet som en "god" eller "dårlig" tw-spiller. Han har viktigere ting å gjøre IRL, så da får alle bare respektere det...
 

Herre Smurfe

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Aldri sagt at du suger?

Bare sagt at du ikke er god nok skrev jeg.
Men det var i hovedgrunn at du er her å mesker deg også spiller du ikke her selv ;)

Undervurderer ingen.

-Chris

Så siden jeg ikke spiller, så har jeg ikke lov til å komme med mine meninger og innspill om diverse ting som blir sagt her på forumet?
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Heheheh, har det vel mer enn bare kjeften :)

Nei, men mr Thor. Det jeg skal fram til. Ikke vits og kommentere enkelt presentasjoner som skjer nå, i og med du ikke spiller selv. Gjerne kom med diskusjoner og propaganda shit. Æ gir blanke :)

Fakta er at visse OIM folk er lett å hisse opp :)
 
Topp