Faktabørsen

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
At Ram truet med å forlate hadde ingenting med Dora å gjøre. Det hun mente var man måtte respektere en avgjørelse tatt av stammen, uansett hva den handlet om.

Undersøkelsen hadde som sagt fortsatt vært åpen om ikke alle hadde tatt de såkalte "uopplyste avgjørelsene" sine i går. Da burde de ventet med å stemme til i dag/morgen istedenfor. Du snakker stadig om 10+ personer, men allikevel er du den eneste som kverulerer over avstemningen. Som sagt er det helt greit at du mener det du vil, men det forandrer ikke at du var i mindretall. At du har et godt forhold til Dora er selvfølgelig bra, men det hjelper lite dersom 17 andre ikke har det. Kommer ikke til å diskutere denn saken med deg lenger nå fordi absolutt alle utenom deg er ferdig med den.

Selvfølgelig har det med dora å gjøre at RaM77 truer med å kaste seg ut av stammen dersom Dora skulle komme inn igjen. Nå vet jeg ikke hvorvidt hvor seriøst dette er heller, noe jeg håper det ikke er.

Som et svar til ditt nederste avsnitt der må jeg påpeke at enhver flokk har en leder. Nå er det i dette tilfellet jeg som representerer spillerne som er imot, og du som representerer sammen med resten av ledelsen dem som er for. Disse som vi representerer er stille som mus, og det blir derfor naturlig at jeg fremstår som "alene". Jeg har 8 brukere i ryggen som for øyeblikket (etter gjennomgang og belysning på saken) støtter opp Dora. Disse vil dere få høre fra ved et eventuelt nytt valg, ikke vits å gå ut med hvem som er for og mot om det likevel vil bli forgjeves.

Stemmer ble avlagt i blinde, noe jeg har fått bekrefte fra flere via pm's
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Det er heller ikke så rimelig at vår nåværende hovedleder RaM77 truer med å forlate ODA dersom Dora via rettferdighet skal få komme inn i stammen igjen.

Du synes det var lavmål at Henrik sa at rottenikken startet avstemming mot Morten. Men å si at RaM "truer" med å forlate ODA om Dora kommer inn igjen er helt greit?
Om det er en trussel, så har flere, inkludert meg kommet med den "trusselen".
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Du synes det var lavmål at Henrik sa at rottenikken startet avstemming mot Morten. Men å si at RaM "truer" med å forlate ODA om Dora kommer inn igjen er helt greit?
Om det er en trussel, så har flere, inkludert meg kommet med den "trusselen".

Jeg beklager for at jeg delte det, men når jeg blir overhamra av en hissig ledelse på skype blir det ikke lett å ta hensyn til akkurat den uttalelsen. Dersom Dora skal komme inn igjen skal det skje via et krav som vår leder Trygve har gitt, og dermed realistisk og rettferdig.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Det jeg synes er forkastelig er at folk har "stemt i blinde", og da stemt "skyldig".
Du skal være ganske sikker på at du synes det er riktig før du stemmer for å straffe noen.
Men det er en annen sak, og handler mer om folks holdninger og tenkemåter generelt.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Det jeg synes er forkastelig er at folk har "stemt i blinde", og da stemt "skyldig".
Du skal være ganske sikker på at du synes det er riktig før du stemmer for å straffe noen.
Men det er en annen sak, og handler mer om folks holdninger og tenkemåter generelt.

Der fikk du poengtert det jeg har prøvd å fremme, og dette er faktisk en realitet. Mange medlemmer har ikke stemt, og som jeg har nevnt i mine tidligere innlegg er det stort preg lite informasjon, hastverk og personlige motiv, samtidig som det er ODA's lederkjerne som har fremmet og presentert det. Da er det lett for at "geitene" følger "gjeteren" og med det kaster seg inn i den retningen dem vil ha det.

Å hive ut Whoop som har gitt jernet for oss hele tiden uten engang å tenke over valget eller sette det i et retteferdig synspunkt blir feil.
 
Sist redigert:

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Å hive ut Whoop som har gitt jernet for oss hele tiden uten engang å tenke over valget eller sette det i et retteferdig synspunkt blir feil.

Burde ikke dora selv tenke over dette ? han har blitt advart gang på gang på gang men fortsetter å pushe grensa lengre og lengre. Han har jo bare seg selv å takke og nu som han har blitt sparket så er han ydmyk ? han angrer ? har ikke noe annet å si en Bullshit.
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Burde ikke dora selv tenke over dette ? han har blitt advart gang på gang på gang men fortsetter å pushe grensa lengre og lengre. Han har jo bare seg selv å takke og nu som han har blitt sparket så er han ydmyk ? han angrer ? har ikke noe annet å si en Bullshit.

Hva vet du om jeg snakker eller ikke bare fordi jeg ikke skriver på off forumet? Jeg velger å ikke kommentere noe her siden alt blir drama
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Fakta er at skypechatten til ODA er blitt et hønsehus :forvirra::confused:

Det er så fantastisk å se at alle som tidligere spilte som venner, nå sitter å kjefter på hverandre for å ha forskjellige meninger på ting. Trist, men sant.
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Kanke alle bare bli venner da? (hug)

Uansett, det er ikke alt som trengs å diskuteres på et offentlig forum. Hvis man må bruke forum som en kanal for å ytre sine meninger i en slik sak vil i stor grad si at stammechaten ikke fyller sin funksjon ihvertfall..
Dette burde dere kunne løse over skype eller ingame.

Forresten interessant å se Roger sine meninger om å være ydmyk og å pushe grensa, han som har lavere terskel for å bytte stamme enn for å bytte sokk (ref OIM - ODA)
 
Sist redigert:

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Hvilken regler brøyt jeg i oim ? hvilken grense var det jeg pushet ?

Sa ikke at det var i OIM du gjorde det? og grensen du pushet var overgangen, hadde heller blitt stammeløs enn å gå til fienden..

Har ikke påstått at du brøt noen regler, men jeg prøver å påpeke at du gjorde noe moralsk forkastelig (gå til fienden)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Sa ikke at det var i OIM du gjorde det? og grensen du pushet var overgangen, hadde heller blitt stammeløs enn å gå til fienden..

Har ikke påstått at du brøt noen regler, men jeg prøver å påpeke at du gjorde noe moralsk forkastelig (gå til fienden)

Nå var det vel heller ikke Roger som tok den avgjørelsen. men MEG
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jeg vil skrive mere, men holder meg unna å lage drama.

Det som skjer I ODA akkurat nu er noe som har skjedd I stammer flør, og det skjer nesten alltid til en eller anna grad. En populær ting før var å "leave" stammen når det var nesten vunnet for artig eller andre grunner. Men som oftest så er disse problemene stående fordi alle andre problemer (krig/aktive aksjoner osv) er borte, og det er bare masseadling og mange kjeder seg da.

Kos dere da, får håpe verdenen stenger med ODA sine medlemmer som er uten Whoop.
 

DeletedUser

Guest
Slit skjer alltid når jeg tar meg en kort pause pga IRL saker.. :( Jaja. Vi har vunnet. Nå er det bare et spørsmål om hvem som klarer å oppføre seg helt til vi er ferdige.
 
Topp