Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Du har jo kommentert på forumet, så tror ikke det er slik.

Argumentene for å kicke dora gikk ut på:
bla bla bla

Argumenter for å la dora komme tilbake:
bla bla bla

Her har vi i hvertfall positive og negative ting for valgene.

Hvis du mente noe annet, så må jeg beklage for at jeg misforstod.

Å,såpass...
Sånn skikkelig "bla,bla,bla"....
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Synd at en slik hardtjobbende stamme har falt så i fra hverandre. Hadde vært fint å se dere samarbeide mer som stamme og blitt ferdig med denne verden snart. Uansett, jeg er ikke med her lenger, så sier bare lykke til videre, og måtte dere bli ferdige før jul.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Skal bli en glede å se aurora kontoen falle :)

Jeg er skuffet over det faktum over at du gnir deg i henda over å få lov å adle dine egne stamme frender. At du er forbanna over tanken på at dora skal kunne få komme tilbake forstår jeg, men samtidig så er det igjen like usportslig av deg å true med å slette konto dersom han komme tilbake.

At også flere tydeligvis er "glad for krig" er skandale. Burde skamme dere som tar dette for en lek. Det verste er at xandor, fungerende leder med mest makt bak MD er den personen som gler seg mest av dette. Det som skjer er forsåvidt en reaksjon på hvordan spesielt Morten har oppført seg i forbindelse med saklig og relevant debatt. Det handler ikke om at vi er illojale, men at vi belyser ledelsens behandling av saken.

Preget av stahet, null ydmykhet, null rettferdighet og urimelige krav. Dette er noe halve ODA har sett og kan bekrefte, men noe tydeligvis Morten og co ikke kan forstå.

At ledelsen, minus MD ikke klarer å vise til ydmykhet og kunne erkjenne deres feil tror jeg er mye av grunnen bak reaksjonen som skjer.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Spør du meg vil det være en større feil å gå imot flertallet.

Hvorfor i alle dager skulle ikke Morten være glad for å adle de som går ut? Du og flere prøver å velte skylden for hele Dora-saken over på ham, uten et eneste holdbart argument. Selvfølgelig blir han irritert på dere når dere holder på slik.

Har forresten et spørsmål til deg Elias, svar på skype eller pm om du ikke vil svare her:

Er målet deres (om dec er inkludert riktignok) å gå til krig eller kun sette kontoer på slett? Vi vil ha alle de som ønsker seg bort ut av stammen så snart som mulig. Jeg håper selvfølgelig at dere blir, men fint om valget blir tatt så snart som mulig, helst i løpet av dagen.
 

DeletedUser

Guest
Flertall ?

Siste og mest riktige avstemning,gav mer 50/50 enn det dere liker å referere til.

I tilligg så er straffhandlingene mot Dora bare pga synsinger,uten bevisgrunnlag.
Klart vi stiller spørsmål vdr det...
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Nærmere 50/50? Om mer enn 50% er for noe kalles det et flertall.

EDIT: Ang print screen for noe av det Dora har blitt vurdert opp mot så ligger det på forum.

Privatmeldinger fra Dora til andre er ikke lagt ut. De legges heller ikke ut på stammeforumet med mindre det blir gitt tillatelse fra både Dora og de som mottok meldingene.
 
Sist redigert:

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Jeg er skuffet over det faktum over at du gnir deg i henda over å få lov å adle dine egne stamme frender. At du er forbanna over tanken på at dora skal kunne få komme tilbake forstår jeg, men samtidig så er det igjen like usportslig av deg å true med å slette konto dersom han komme tilbake.
Så vidt jeg vet så er ikke noen av dem i oda så derfor er dem heller ikke en stammfrende av meg. Det tar egene valg å det må dem stå for ikke min feil at spillere ikke kan oppføre seg eller velger å forlate oda. Når det kommer til det med sletting så truet jeg aldri BR ble satt på slett rett etter jeg sendte det dora sa til meg til ledelsen og sto på slett frem til jeg ble fortalt om undersøkelsen, Vis dora kom in igjen ja da går br tilbake på slett noe jeg sa ifra om det var aldri ment som en trussel å jeg brukte det heller ikke som en trussel.
 

DeletedUser

Guest
Forlater man stammen sin er man illojale. Hva gjør man med illojale folk? Jo man angriper dem, man adler dem. DU knuser dem.
Når folk er illojale har jeg NULL problem med å ta dem ned. Dere som stakk nå fra ODA. Dere vinner ikke dette.

11705109_1639047296341614_5881889853632263956_n.jpg
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Jeg er skuffet over det faktum over at du gnir deg i henda over å få lov å adle dine egne stamme frender. At du er forbanna over tanken på at dora skal kunne få komme tilbake forstår jeg, men samtidig så er det igjen like usportslig av deg å true med å slette konto dersom han komme tilbake.

At også flere tydeligvis er "glad for krig" er skandale. Burde skamme dere som tar dette for en lek.

Jeg er glad for å kunne adle tidligere stammefrender som forlater stammen. For det første er det disse som viser illojalitet, og ikke kan akseptere å bli nedstemt. For det andre ser det umulig ut for disse å kunne respektere ledelsens avgjørelse i denne saken.

Det at dere velger å grine over det faktum at Dora er ute og at dere ikke fikk viljen deres, som da førte til ny krig, er rett og slett en barnslig holdning.

Det verste er at xandor, fungerende leder med mest makt bak MD er den personen som gler seg mest av dette. Det som skjer er forsåvidt en reaksjon på hvordan spesielt Morten har oppført seg i forbindelse med saklig og relevant debatt. Det handler ikke om at vi er illojale, men at vi belyser ledelsens behandling av saken.

Er nok ikke han som gler seg mest av dette. Jeg koser meg minst like mye. Og når det kommer til ledelsens behandling av saken; hvordan vet du hvordan de har behandlet saken? Du har sett avstemningene og hva som har skjedd på forumet, men bak ledelsens vegger har du ikke rørt deg på måneder.

Sorry Elias, men du er en av de som har provosert mest i Dora-saken. :Neutral:
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Synd at en slik hardtjobbende stamme har falt så i fra hverandre. Hadde vært fint å se dere samarbeide mer som stamme og blitt ferdig med denne verden snart. Uansett, jeg er ikke med her lenger, så sier bare lykke til videre, og måtte dere bli ferdige før jul.

Jeg er glad for å kunne adle tidligere stammefrender som forlater stammen. For det første er det disse som viser illojalitet, og ikke kan akseptere å bli nedstemt. For det andre ser det umulig ut for disse å kunne respektere ledelsens avgjørelse i denne saken.

Det at dere velger å grine over det faktum at Dora er ute og at dere ikke fikk viljen deres, som da førte til ny krig, er rett og slett en barnslig holdning.



Er nok ikke han som gler seg mest av dette. Jeg koser meg minst like mye. Og når det kommer til ledelsens behandling av saken; hvordan vet du hvordan de har behandlet saken? Du har sett avstemningene og hva som har skjedd på forumet, men bak ledelsens vegger har du ikke rørt deg på måneder.

Sorry Elias, men du er en av de som har provosert mest i Dora-saken. :Neutral:

Aleks, Med all respekt - ikke kom her å legg deg opp i hva jeg vet og ikke. Jeg vet alt om hvordan ledelsen har drevet på og hvordan dem har behandlet situasjonen som har vært.
Når vi snakker om ODA's ledelse kan vi forøvrig med det samme få det frem at den er bestående av Magic Dude, og intet annet. Dette fikk jeg for meg kvelden MD kom tilbake og måtte ta rev i seil. Dette kan jeg gå innpå senere.

Du er, og du forblir ledelsens valp Jon snow. At ledelsen har sine problemer kan jeg fortelle deg mer om privat,cmen å kunne være litt kritisk må du lære deg.
 

DeletedUser

Guest
Hadde ikke roger vært så hårsår for alt mulig hadde ikke det vært noe utbryterstamme :S
 
Topp