Faktabørsen

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Før jeg setter igang med mine awesome svar, hadde jeg satt pris på om du deler opp sitatet(evtl skriver bold inni) så jeg skjønner hva som er svar på hva :p

Herlig! Men de ville tydeligvis "kjøre sitt eget løp" i Power enn i Nice, det sier en del.

Hva skal jeg si? Du har ikke peiling.(tolk det som du vil)

Det har ikke jeg noe erfaring med, men det er mulig enkelte benytter seg av denne taktikken også. Derfor vil jeg ikke kommentere nettopp dette ytterligere.

Vi kan godt videresende noen pms, om du har popcorn klart ;)

Du nevnte nettopp én; psykisk. Det ser bra ut og gir god motivasjon å vite at man har enda en god spiller iblant seg. Dette gjør at flere medlemmer av Nice kanskje tenker det samme; "hmm, kanskje ikke Nice er stammen for meg allikevel?". Det fører igjen til tvil blant medlemmene i Nice. Samtidig ser Power større og bedre ut med BananasInPyjamas i seg, som alltid er en boost!

Hadde du bare sett stemmningen i Nice chatten nå :p
Okay, må innrømme at dere så mye søtere ut med BIP i <3


Når det kommer til at de kjører for seg selv, er det helt greit. Så lenge de er på vår side av krigen, er det én mindre spiller å ta hånd om for Power, og én mer spiller å ta hånd om for Nice. Det kan være forskjell på seier og tap.

De stiller seg nøytrale i krigen, desverre.


Jeg sa ingenting om at æren tilhører Power, jeg sa bare at æren ikke tilhører Nice, som ikke gjør noe med situasjonen, men heller går på det offisielle forumet og sutrer om det.

Fint, og jeg kritiserte aldri en slik rekrutering, da jeg mener det kan være smart avhengig av hvem man tar inn.

Fakta, min herre, er at jeg nettopp viste at jeg har peiling. Hvis ikke, på hva isåfall? :)

Du har kanskje peiling på noe, men ikke det jeg siktet til. og av personlige grunner kommer jeg ikke til å begrunne videre.


Bold
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Hmmm lurer på når det å aktivt prøve å rekrutere stammemedlemmer fra andre stammer ble noe å skryte av....
Må si at jeg har mistet hele respekten for power også nå.
24/7 mistet troverdigheten etter sondre sitt lille stunt, som er av den typen spill som gjør at jeg tar og snur ryggen til avtalen jeg hadde med han om åsøke meg inn i 24/7 etterhvert.

Må si at jeg mer enn noen gang håper at Nice knuser 24/7 og Power
og når jeg har inntatt en god posisjon vil Nice være en stamme som absolutt ville bli vurdert å søke seg inn mot.
Både fordi jeg elsker en god krig, og fordi etter alt dette skitne spillet vil det være greit å kunne jevne ut oddsen litt...

Lykke til Nice
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Før jeg setter igang med mine awesome svar, hadde jeg satt pris på om du deler opp sitatet(evtl skriver bold inni) så jeg skjønner hva som er svar på hva :p

Svarene dine er ikke awesome, da 3/6 av kommentarene ikke var mulig å svare ordentlig på. I disse kommentarene ga du ikke en bestemt mening innenfor temaet, som gjorde det umulig for meg å svare på dem. Derfor, min venn, var ikke svarene dine awesome! :D

Hva skal jeg si? Du har ikke peiling.(tolk det som du vil)

Vanskelig å diskutere tilbake når du kommer med sånne påstander ut av det blå, uten noe som helst grunnlag/ begrunnelse.

Vi kan godt videresende noen pms, om du har popcorn klart

Gjerne. Men likevel, vil ikke diskutere dette ettersom jeg ikke har noe erfaring med, eller vet grunnlaget for disse mailene selv. Det får du isåfall ta med de som sendte dem ;)

Hadde du bare sett stemmningen i Nice chatten nå :p
Okay, må innrømme at dere så mye søtere ut med BIP i <3

Umulig å diskutere med deg når du ikke gir meg noe fast å svare på...

De stiller seg nøytrale i krigen, desverre.

Ja, er klar over det. Men likevel, byene hans må fortsatt adels en dag. Og da blir det dere som må adle dem, og ikke Power.

Fint, og jeg kritiserte aldri en slik rekrutering, da jeg mener det kan være smart avhengig av hvem man tar inn.

Da siktet jeg ikke til deg, da siktet jeg vel til poster som denne:
Fakta er at Power ser på NICE som en så stor fiende, at de prøver å rekrutere visse spillere. Er det noe ære her i det hele?

Du har kanskje peiling på noe, men ikke det jeg siktet til. og av personlige grunner kommer jeg ikke til å begrunne videre.

Som sagt, gi meg noe fast jeg kan svare på!
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Svarene dine er ikke awesome, da 3/6 av kommentarene ikke var mulig å svare ordentlig på. I disse kommentarene ga du ikke en bestemt mening innenfor temaet, som gjorde det umulig for meg å svare på dem. Derfor, min venn, var ikke svarene dine awesome! :D

For å kunne svare på noe, må du ha basiskunnaskaper om det, disse er du ikke i besittelse av og jeg har ikke tenkt å gi de til deg heller


Vanskelig å diskutere tilbake når du kommer med sånne påstander ut av det blå, uten noe som helst grunnlag/ begrunnelse.

Ser kanskje slik ut for deg, fordi du ikke sitter med all info.



Gjerne. Men likevel, vil ikke diskutere dette ettersom jeg ikke har noe erfaring med, eller vet grunnlaget for disse mailene selv. Det får du isåfall ta med de som sendte dem ;)

hehe ;) forståelig.



Umulig å diskutere med deg når du ikke gir meg noe fast å svare på...

Som sagt ovenfor...


Ja, er klar over det. Men likevel, byene hans må fortsatt adels en dag. Og da blir det dere som må adle dem, og ikke Power.

Meh, du vet det er slik med speed spillere at de ofte ikke holder ut hele verdnen ;)



Da siktet jeg ikke til deg, da siktet jeg vel til poster som denne:

Selvfølgelig :)
Likevel mener jeg det er litt skittent spillt å rekrutere in spillere fra Stammer man er i krig med ;)



Som sagt, gi meg noe fast jeg kan svare på!

Mener vi kan slutte å diskutere nå, rett og slett fordi vi ikke kan diskutere videre uten at jeg gir deg info som jeg ikke er interessert i å gi deg sålenge jeg ikke vet hvor du spiller.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
De fleste punktene har jeg allerede kommentert tidligere, men siden du tydeligvis ikke tar deg tid til å lese bakover på forumet før du kommenterer får jeg vel ta denne også da :)

Hmmm lurer på når det å aktivt prøve å rekrutere stammemedlemmer fra andre stammer ble noe å skryte av....
Må si at jeg har mistet hele respekten for power også nå.

Og dette er noe som aldri har skjedd i TWs historie noengang? Tror du det er første gang noe som dette skjer i et krigsspill?! Isåfall, tro om igjen! I et krigsspill skal man gjøre det man kan for å skaffe sin side fordeler, og den andre siden ulemper. Og som jeg ser det, har ikke Power gjort annet enn nettopp det. Som sagt, dette er et spill hvor sånne taktikker er lovlige, mulige, og ikke minst belønnende. God, grow up sometime?

24/7 mistet troverdigheten etter sondre sitt lille stunt, som er av den typen spill som gjør at jeg tar og snur ryggen til avtalen jeg hadde med han om åsøke meg inn i 24/7 etterhvert.

Akkurat det, vil jeg ikke si noe imot.

Må si at jeg mer enn noen gang håper at Nice knuser 24/7 og Power

Hvorfor? Fordi de spiller spillet? Ok, stuntet til Sondre er jeg også imot, men fortsatt. Hvorfor skal du være imot en stamme grunnlagt på spillemåten?

og når jeg har inntatt en god posisjon vil Nice være en stamme som absolutt ville bli vurdert å søke seg inn mot.
Både fordi jeg elsker en god krig, og fordi etter alt dette skitne spillet vil det være greit å kunne jevne ut oddsen litt...

Send en ticket IG, se om du får noe gjennombrudd på at fienden spiller skittent, du. Tviler på at du kommer langt. Har sikkert noe å gjøre med at det er en del av spillet, eller hva?
Lykke til Nice

Måtte den beste vinne :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Kan du vennligst vise forskjellen mellom lovlige taktikker som er moralske, og taktikker som er moralske? Jeg kan helt sikkert skaffe meg spioner i stammen deres, men er det moralsk? Nei. Lovlig? Ja. Du kan spørre deg disse spørsmålene til deg selv. Kan vel nevne at krigen startet fordi dere ville merge med oss.

Du ser jo fort hvordan moralen er i Power når de, den største stammen på v18, etter to uker er fullt innstilt på å merge med en annen topp 3 stamme. Som det stod i krigserklæringen: Vi vil ikke merge
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
De fleste punktene har jeg allerede kommentert tidligere, men siden du tydeligvis ikke tar deg tid til å lese bakover på forumet før du kommenterer får jeg vel ta denne også da :)

Ta det med ro, jeg er en aktiv bruker av forum, og blandt mye annet jeg har lest så har jeg sett at deres mangel til å formulere dere på en fornuftig måte, blir kun overgått av inbitte stahet

Og dette er noe som aldri har skjedd i TWs historie noengang? Tror du det er første gang noe som dette skjer i et krigsspill?! Isåfall, tro om igjen! I et krigsspill skal man gjøre det man kan for å skaffe sin side fordeler, og den andre siden ulemper. Og som jeg ser det, har ikke Power gjort annet enn nettopp det. Som sagt, dette er et spill hvor sånne taktikker er lovlige, mulige, og ikke minst belønnende. God, grow up sometime?

Har ikke sagt at det ikke er lov, men påpeker at dette er spill av den typen jeg ikke liker.
Og jeg står ikke alene om dette.
Legg merke til at jeg sammenligner dette med handlingen til sondre av en grunn, viste du at sondre pleier å kjøre på med samme typen rekrutering taktikk?


Send en ticket IG, se om du får noe gjennombrudd på at fienden spiller skittent, du. Tviler på at du kommer langt. Har sikkert noe å gjøre med at det er en del av spillet, eller hva?

Denne tar jeg bare med fordi den sier ingenting om hva jeg skrev, men sier alt om hvor tåpelig og hissig du oppfører deg på forum.
Høres ut som en sint bortskjemt unge

Utfallet av krigen kommer uannsett ikke til å bestemmes av denne lille rekruteringen, eller angrepet som ble sendt fra *Stark* sin konto
Utfallet kommer til å bli bestemt av hvem som er best krigsmessig og kan motivere stammens medlemmer til å sammarbeide sammen på en god måte.
På siste punktet tror jer helt ærlig ikke en ledelser som bruker skittent spill vil få folk med seg. Og er dermed dømt til å tape denne verdenen

Prove me wrong om du kan, men jeg har ikke tenkt å diskutere dette mer enn hva jeg nå har gjordt
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Utfallet av krigen kommer uannsett ikke til å bestemmes av denne lille rekruteringen, eller angrepet som ble sendt fra *Stark* sin konto
Utfallet kommer til å bli bestemt av hvem som er best krigsmessig og kan motivere stammens medlemmer til å sammarbeide sammen på en god måte.
På siste punktet tror jer helt ærlig ikke en ledelser som bruker skittent spill vil få folk med seg. Og er dermed dømt til å tape denne verdenen

Prove me wrong om du kan, men jeg har ikke tenkt å diskutere dette mer enn hva jeg nå har gjordt

Hvem sier at det Power gjorde var skittent spill? Det eneste jeg gjør, er å argumentere for skittent spill. Sier ikke at Power spilte skittent. Å bruke spioner, det vil jeg kalle skittent spill. Eller å backstabbe stammen sin, det er skittent spill. Men rekruttering? Neh, det er ikke skittent.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hvem sier at det Power gjorde var skittent spill? Det eneste jeg gjør, er å argumentere for skittent spill. Sier ikke at Power spilte skittent. Å bruke spioner, det vil jeg kalle skittent spill. Eller å backstabbe stammen sin, det er skittent spill. Men rekruttering? Neh, det er ikke skittent.

Hva har de dere har rekruttert gjort da? Backstabber. Hvorfor tar dere inn backstabbere?
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hva har de dere har rekruttert gjort da? Backstabber. Hvorfor tar dere inn backstabbere?

Å bytte side så tidlig i spillet er ikke å backstabbe. Hadde han gjort det mens verdenen var godt igang (spillere ligger på rundt 200k poeng), og uten noen som helst forvarsel, da ville jeg kalle det backstabbing. Men dette er bare et simpelt sidebytte.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Å bytte side så tidlig i spillet er ikke å backstabbe. Hadde han gjort det mens verdenen var godt igang (spillere ligger på rundt 200k poeng), og uten noen som helst forvarsel, da ville jeg kalle det backstabbing. Men dette er bare et simpelt sidebytte.

Oja, så det er det ja? Så en stygg takling tidlig i en kamp skal ikke bli tatt som en stygg takling, men bare en forseelse? Er du litt Jesse Pinkman mtp at du holder på å vinne v15 eller? Nei, det må være all entusiasmen du har for Terminator, spilleren som har vunnet en .net-server. Når du kanskje har kommet deg ned på jorda, sluttet å lage dine egne regler og definisjoner, da hadde kanskje denne diskusjonen vært en smule mer saklig.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Å bytte side så tidlig i spillet er ikke å backstabbe. Hadde han gjort det mens verdenen var godt igang (spillere ligger på rundt 200k poeng), og uten noen som helst forvarsel, da ville jeg kalle det backstabbing. Men dette er bare et simpelt sidebytte.

Please do not reproduce...
10348.jpg
 

Ariana grande

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Oja, så det er det ja? Så en stygg takling tidlig i en kamp skal ikke bli tatt som en stygg takling, men bare en forseelse? Er du litt Jesse Pinkman mtp at du holder på å vinne v15 eller? Nei, det må være all entusiasmen du har for Terminator, spilleren som har vunnet en .net-server. Når du kanskje har kommet deg ned på jorda, sluttet å lage dine egne regler og definisjoner, da hadde kanskje denne diskusjonen vært en smule mer saklig.

Hvordan kan du sammenligne dette med fotball?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hvordan kan du sammenligne dette med fotball?

Han bestemmer definisjonen på backstabbing. Hvorfor kan ikke jeg da lage en metafor til det da? Ingen jeg vet om har sagt at backstabbing bare gjelder etter 200k poeng. Om en på 10k skifter side når alle er rundt 0k gir like mye skade som om en på 200k skulle skifte side når alle er på ca 200k. Science bitch!
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Litt av en aktivitet her inne
Selv synes jeg ikke det er galt å skifte side, ofte er det grunner til at spillere skifter side.
Enten det er interne problemer, eller at man ser en lysere fremtid i en annen stamme.

Men det å aktivt forsøke å dra spillere ut av andre stammer, det er så klart ikke populært.
Og litt diskusjon på det området føler jeg alltid at det blir på alle verdener jeg har spilt på
 
Sist redigert av en moderator:
Topp