Faktabørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du bytter tema etter at du ble burna av Creo. zippy på sitt beste (giggle)

Nei, jeg ville bare unngå dere for en ydmykelse.

Creo visste til 3 rapporter, som er de eneste dere har foruten yasir som tok ut 1/2 nuke i forsvar, derav de 3 rapportene Creo visste ville blitt til 1 helt ny by for meg med ikkebruk av halvering eller en bedre lykke enn det som forekom.

Jeg derimot, har over 50 slike rapporter. Vil du se alle? Pga. strevet som vil måtte forekomme pga deres ønske vil jeg gjerne ha 50 pp for det evt.
 

Lady saten476

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Klassisk dårlig taper sitat, bare vend deg til at noen rett og slett er bedre enn deg :)
(I dette tilfellet Mao, de er heller ikke bare en person på kontoen)

Er ikke noe dårlig taper(har ikke tapt). Vet også at de er 2 folk på brukern :)
Magnus og sindre(?) er jo noobs, du ser jo det ved rankingen.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Umm... de fleste er vanlige rapporter, så skjønner ikke hva som er så spesielt med dette.

Men disse rapportene viser jo hvor dårlige dere er.. hvem er det som ikke dodger mesteparten av nukene sine når man har incs mot byen? man skal ikke ta det som en selvfølge at det er fakes.

Men når zippy postet rapportene så ser vi hvilken lat gjeng vi kjemper mot.. (alle er ikke slik da) men de fleste ;)
 

DeletedUser

Guest
Men disse rapportene viser jo hvor dårlige dere er.. hvem er det som ikke dodger mesteparten av nukene sine når man har incs mot byen? man skal ikke ta det som en selvfølge at det er fakes.

Men når zippy postet rapportene så ser vi hvilken lat gjeng vi kjemper mot.. (alle er ikke slik da) men de fleste ;)

Værsåsnill a. Du vet bedre enn å komme med en slik idiotisk kommentar. Det er mange som glemmer å dodge. Selv dere. Og er vi en lat gjeng pga det?

Bare vent til vi kommer til deg. Så skal du nok merke at du også kommer til å miste flere tusener av tropper på akkurat samme måte og så skal vi kalle deg lat.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Værsåsnill a. Du vet bedre enn å komme med en slik idiotisk kommentar. Det er mange som glemmer å dodge. Selv dere. Og er vi en lat gjeng pga det?

Ja

Bare vent til vi kommer til deg. Så skal du nok merke at du også kommer til å miste flere tusener av tropper på akkurat samme måte og så skal vi kalle deg lat.

Tomme trussler igjen?


Jepp.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
da MÅ jeg vente lenge MD.. blir nok heller motsatt.. at jeg må komme til dere ;)
 

DeletedUser

Guest
For en arrogant gjeng dere er da. Blitt enda mer høy på pæra i det siste. Både trist og flott. Gleder meg til å fjerne det gliset som flere av dere sitter med. :)
 
Topp