Faktabørsen

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Nå har folk sett at det er vanskeligere å åpne et forum igjen enn å stenge det, så da regnes det med at ting holder seg saklig denne gangen :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nå har folk sett at det er vanskeligere å åpne et forum igjen enn å stenge det, så da regnes det med at ting holder seg saklig denne gangen :)

Heh, jeg tror nok ikke det skjer flere ganger, du. Hun blir ikke akkurat populær av å velge lette løsninger i stedet for å straffe de som faktisk ødelegger forum-hyggen her.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er att de nye spillerne ga fort opp på kill4fun kontoen og ga opp i helgen som var :)
Var årsaken på grunn overveldende motstand eller grunnet interne årsaker tro?
Kanskje lite tro i moralen og Formålet til stammen? :warrior:

Vanskelig å si, håper dere får inn noen andre igjen her. Var artig med motstand igjen så lenge det varte!(yes)
 

DeletedUser

Guest
Er jo ikke vits mtp på oddsen:trist:

Oddsen har lite å si om du er en god spiller så gir du deg ikke uansett vell?
Personlig hadde jeg ikke ville gitt meg på tross av oddsen hvertfall,så det sier jo litt om de som gir seg mener da jeg.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg gidder ikke å spille for en personlig vendetta, jeg har en annen server hvor jeg har en egenstarta konto å spille på
 

DeletedUser

Guest
Skjønner att få vil spille for en personlig vendetta :D Enda artigere att Whoopen slettet seg også når det er for ham de kriger (clapping)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Kriga for han? Det faktum at han var et stammemedlem, ja. Men først og fremst ønsket folk å krige mot ODA
 

DeletedUser

Guest
I ditt tilfelle så var det for att du ville spille mot ODA ja, men om du ser på kontoene som er i Power nå så skjønner du hva jeg mener :p
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Vel ja de org spillerne til de kontoene som ble med i Power stillte seg bak Whoop ja:) Men jeg ble med etter overtalelse fra GIG og Whoop, og jeg vil heller ikke blande meg inn i det som skjedde i ODA, det er ikke min sak.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Blir vel strengt tatt din sak, når du sloss for stammen som er opprettet nettopp på bakgrunn av en personlig vendetta. Da stiller du deg støttende, enten du vil eller ei. Greit å tenke over det man gjør. Tar man et valg om å joine, så tar du også et valg av målsettinga for stammen.. Når da Power er opprettet for å vise sin uenighet i et valg, gjort av ODA`s stammemedlemmer, så er du en del av den samme uenighet. Har sett Legendens måte å rekruttere på, og det kommer da tydelig fram at dette er en personlig vendetta.
Power er bygget på "hat"-konseptet, noe som også gjennomsyrer kommentarer fra enkelte medlemmer. Det går for langt, når det blir slik at et spill får folk til å endre seg fra hyggelige medspillere, til nærmest skadefro, hatefulle motspillere.. og det av en grunn som er så fjern at jeg den dag i dag har problemer med å skjønne hvordan det går an.. men ja.. nok om det.

Hvorfor er det så mange spillere som har problemer med å lage et nytt spørsmål?
 
Topp