Faktabørsen

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Dette har jeg funnet ut ett 10min;

v11: du ble kicket før slutt - Altså ikke en seier. Og forresten, du er ikke å finne på forum der heller.

v5: Noen visker meg i øre at dem ikke har sett deg på forum eller i skypechatten til den stammen. Gjorde et raskt søk i top20 listene - Ingen Torkild nevnt.

v9: Noen visker meg i øre at dem ikke har sett deg på forum eller i skypechatten til den stammen. Gjorde et raskt søk i top20 listene - Ingen Torkild nevnt.

v3: Torkild er nevnt 0 ganger på forum.

v7: Torkild er heller ikke her nevnt en eneste gang på forum.

v22: Her er du faktisk nevnt, så her vant du sikkert. Her er forresten hva folk tenkte om deg på v22; (https://gyazo.com/67780598d1925b8047af1a9a8dec3e07)

Og når det gjeder alt om forum, så er ikke navnet Torkild nevnt. Det er jo rart på alle topplistene.
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Simen kasta vell de fleste ut fra Dommola på V3 eller? :p vært mange innom den kontoen...
Å ikke kom her m Jostein sin konto, burde vell ha dæ på skype om du va m på V11 :p

Jon snow. Kan du sende bevis av disse kv forespørslene? etter det jeg husker var det du som spurte meg og ikke omvendt:=)

Kanskje veldig glemsk?
 

DeletedUser

Guest
Du marcus jeg har deg på skpe vettu, og jo jeg var med å vinne v11 med stephan og jostein, niks simen tok meg over fra darky666 sammen med martin til dommola:=)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Støtte her og der? Jeg hadde 35byer stacket av apollo, resten av stammestøtten gikk til wss. Et tog her og der? wrathy hadde vel 70 tog på vei dr.good hadde 40 baba 28 det var vel på en helg når dere aksjonerte? hvor mange byer endte dere opp med? 0 jeg presterte 100% ferdig snakket.

hvem sa du støtten gikk til? om du mener at ODA bare hadde nok def til å stacke 15 av wss's byer, da er det joggu et under at ODA har overlevd så lenge, for det var nemlig ikke fler byer som hadde støtte fra ODA hos wss. Bunny har klart seg lenge på egenhånd, jeg hjalp han en liten periode, og Bunny sletter ikke rapporter, så jeg vet godt hvor mye def som var der. jeg skal ikke si hvor mye du jobbet på din konto, men om det var like effektivt som det var på v1, så var det vel ca 20-25% av det normale spillere yter (rofl)
 

DeletedUser

Guest
du var vel innom wss i 3 uker star:=) og jo alt av støtte gikk til wss kontoen.
 

DeletedUser

Guest
Tork nå må du gi deg. Det du gjorde på afro var minimalt.
Jeg og andre satt OFTE kv og når vi ikke satt passet ole (eier) og passet på.
Det gikk mye deff ned til sør, så ikke prøv å kom med den driten når såpass mange sendte deff ned der.

Slutta? Du ble kastet ut av afro for en ræva jobb.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
du var vel innom wss i 3 uker star:=) og jo alt av støtte gikk til wss kontoen.

prøv med 3 mnd.. og nei, det var slett ikke så mye som kom til wss, vi var 3 aktive spillere der som gjorde mye ut av egen def, og det holdt. vi behøvde ikke legge beslag på så mye av stammens def som deg. Bunny har tross alt lang erfaring som def-spiller, som en av MD's naboer fra v1, og jeg selv har vel fått god trening fra noen av de tøffeste i BOL, så med en sånn kombo på laget, så trengs ikke så mye def fra andre. særlig ikke når wss var minst 60% def før jeg kom inn :p
så beklager, men dine påstander holder ikke vann.
 

DeletedUser

Guest
Ler så jeg griner når dysletikern morten kommer og skal snakke, hahahahah. Jeg gjorde en strålende jobb på afro det kan ole gå god for:=) Kasta ut? LOOOOOOOOOOL morten du er altså så vanvittig dum at det er til å grine av. Men jaja tro hva du vil.
 

DeletedUser

Guest
Ler så jeg griner når dysletikern morten kommer og skal snakke, hahahahah. Jeg gjorde en strålende jobb på afro det kan ole gå god for:=) Kasta ut? LOOOOOOOOOOL morten du er altså så vanvittig dum at det er til å grine av. Men jaja tro hva du vil.

Blir såret av sånt. Er ikke lett å få alt rett med skrivinga når man sliter på det område.

Men nå har det slik at det var en gang jeg satt kv på afro. Den kven ble avslutta. Var ikke ole, men du som gjorde det. Og det var en periode afro var under mye angrep. Da jeg spurte hvorfor du ikke logget på før var fordi du gad ikke. Så jeg rapporterte det til ole. Og han var drit lei deg og driten di , så han bytta pw og kasta deg ut.
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hjelpes meg... Kjenne eg ikkje savne tw i da heila når eg lese på forumet her.. Makan til tullball.

Er av og til innom forumet her å lese litt.. Men trur beint fram eg skal slutta med det og.
 
Topp