Faktabørsen

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Jepp det er 1 handelspost i vært kontinent så hele 4 stykk som ineholder 20k av vær ress. Jeg har tømt den i k54 og 2 andre i stammen har vel tømt dem i k45 og k55
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Fakta er at jeg spiser cornflakes med eplejuice fordi jeg skulle helle eplejuice i et glass men helte over cornflakesen.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Noen som har en lovende premade som trenger en spiller til. ?

Jeg lover at jeg har en premade. Eller gjør jeg det? Denne posten virker ikke lovende, til tross for at jeg lover, men hva skjer hvis man lover noe uten å holde et løfte? Blir det da en lovende premade?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Fakta er at jeg ønsker at DA skal være aktivert nå :LOL:
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Fakta er at det var sander min dual og jeg sendte beklagelse melding siden jeg ble flau :trist:
Sander er noob så tilgi meg
 

surfender

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Irriterer meg at det er alltid en stamme som regjerer, Vet nesten fra starten av hvem som kommer til å vinne.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Irriterer meg at det er alltid en stamme som regjerer, Vet nesten fra starten av hvem som kommer til å vinne.

Nå er det vel som regel alltid den stammen som ligger i toppen i starten som faktisk forsvinner først. Bare fordi jehova er 2 stammer på rank 1 og 2 så har vi laaaaaaaaaaaangt ifra vunnet. ;)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at Jehova har tatt inn optill flere som har fått avslag fra Satan :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at satan heller ser på kvalitet enn kvantitet eller hvordan utrykket er :O
 
Topp