Faktabørsen

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
At folk fortsatt stoler på Moa er et under. Han har jo vist seg å være en ustabil spiller gang på gang :p
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Er en lang historie bak handlingene mine og de som trenger å vite det vet det. Så ikke kom å åpne kjeften din johan. Og du si at du er til å stole på? ikke få mæ te dø av latter
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Åpner kjeften min når jeg vil bigboy. Har heller aldri påstått at jeg er til å stole på ;) Er forsåvidt mange som vil gå god for meg.
Ser at du som vanlig prøver som vanlig å vri ting dit du vil :)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Åpner kjeften min når jeg vil bigboy. Har heller aldri påstått at jeg er til å stole på ;) Er forsåvidt mange som vil gå god for meg.
Ser at du som vanlig prøver som vanlig å vri ting dit du vil :)

Vri ting? sier jo sannheten. Man kan jo ikke bare spytte ut ting man ikke har anelse på. Ikke si at andre folk ikke er til å stole på når du selv er en av de værste. Det er alltid en grunn for det jeg gjør og de som trenger å vite det har fått vite det og det er det som er viktigst for meg. Driter i hva andre tror. Er det noe å skryte av at mange vil gå god for deg?
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Du prøver å vri teamaet til at jeg ikke er til å stole på. Hadde likt å hørt hva du sikter til for er ganske sikker på at jeg er til å stole på.
Og hva er grunnen din? Den burde være jævli god for å rettferdiggjøre å kicke egne duals.
Hadde du virkelig brydd deg med å svare meg om du ikke hadde brydd deg om andres mening?
Og til sist, jeg skryter ikke på noen måte. Nevnte det bare siden du påstår jeg ikke er til å stole på.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Moa klarer ikke å bygge opp en konto selv, så han utnytter heller spillere som kan å spille spillet
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fint om folk klarer å holde en vennskapelig tone selv om man ikke er enig om alt som skjer IG, litt vel mye drittslenging for tiden føler jeg.

It's only a game
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Har lagt merke til denne saken her, og jeg må si at jeg egentlig ikke er sjokkert over det som er blitt gjort med kontoen Moaking.

Jeg personlig hadde aldri stolt på vedkommende, og det er bare pga hva slags type "spiller" vedkommende er.

Nå har det seg slik at han har ødelagt alt for seg selv, står alene, og han har ødelagt for spillerne som spilte sammen med ham på kontoen. Han har også ødelagt for stammen han var i (opprinnelig).

Så det er flere personer som reagerer på dette, det har de alt av grunn til. Men vennlist hold dette på et nivå som ikke går for langt da..

Jeg selv er veldig skuffet over å se at folk kan gjøre slike ekle handlinger som har blitt gjort her, men igjen.. Det er spillestilen.. Da vet folk dette videre i verdenen, og evt til neste verden(er).
 

HolyHeLL

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Fakta er at handelsposten i K44 snart er full. Det er derfor knallpriser for ressurskjøpere der!
 
Topp