Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Å bli kvitt Final sin negativitet var verdt det. Trodde ikke en ting ville ha så mye effekt.
Dog var det et par andre elementer i dette også selvsagt, men Final ut var det beste med hele greia, sett i ettertid.
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Siden Birken ikke var en av de aktive, så gjør det vel ikke så mye at han forlot stammen da?

Fakta er at Birken var med på å redde byen min (hug)
 

Tarantella

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Fakta er at vi klarer oss helt fint uten. Birken har aldri vært spesielt aktiv og har heller ikke tatt del i det sosiale i stammen. De som faktisk er en del av fellesskapet hos oss valgte jo lett å bli, og det er jo det som er viktig. Backstabbing er dog ikke greit uansett spør du meg. Lurer egentlig på hvorfor Birken bytta side? Så hvis noen veit det opplys meg gjerne.
 

DeletedUser

Guest
Merka nesten ikke at Birken var i stammen engang. Har aldri sett han skrive et foruminnlegg eller lignende, og heller aldri har han tatt del i noe særlig. Hvis han er annerledes mot dere i HAHAx2, så hører han kanskje mer hjemme hos dere :)
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Fakta er at Birken ikke er med i det sosiale (forum, skype) pga. han ikke vil og diverse andre ting. Sender du mail til han IG så svarer han ganske raskt. Dette gjelder ikke bare han. Flere som ikke tar iniativ til å bli med i det sosiale, selv om det er for min del, det viktigeste med TW.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Og det er helt korrekt. Men er vel et fåtall av spillere som bare bytter stammer uten en eneste kommentar.
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Yeah, det skal jeg ikke uttale meg noe om. Vet selv ikke hva birken har sagt eller skrevet til dere når han forlot, men ut fra din kommentar så tipper jeg ingenting :p

Heldigvis er jeg ikke i ledelsen lengre så jeg slipper å tenke over slike ting (love)
 

DeletedUser

Guest
Vi ga ham et tilbud han ikke kunne si nei til. Detaljene er jeg kontaktsbundet fra å røpe dog.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vært helt klar på at folk må få lov til å spille med dem de vil jeg, så har ikke problemer med at han byttet side :)
 

DeletedUser

Guest
Dette er et strategi-spill, og man må gjøre det man må for å vinne. Hvis Birken føler at han kan gjøre det bedre hos dere så er det greit for min del :)
 

DeletedUser

Guest
Da er alle enige om at Birken gjorde rett valg, så får vi se om dette stemmer fremover. Faktaes det :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fakta er at ZombieFred vet ikke hva han skal gjøre mot en 50k poeng spiller :D

Ikke så rart når du sammarbeider med han vi adler? Du får jo bare gratis byer etter gratis byer, og da er det ikke spesielt imponerende å fortsatt være stuck på 50k.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at Maanaldojr er litt cocky fordi han har deff til å redde byene sine :3 men det hjelper ikke når bølgen først slår inn mot byene hans.
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Ikke så rart når du sammarbeider med han vi adler? Du får jo bare gratis byer etter gratis byer.

Det var han som kontaktet meg om det, jeg hadde vel ingen planer om å samarbeide med ham. Og du snakker om gratisbyer? Til nå utifra det jeg har sett på både tw stats og angrep på meg IG har du bare fått prenukes og internadling. Og jeg har merket bare at hver gang dere har kjørt noe aksjon mot meg, har det vært da jeg ikke er ledig. Maybe you know, maybe you don't. Hvis du skjønner hva jeg vil frem til nå. *wink* *wink*
 

DeletedUser

Guest
Selv uten internadlingen av min bruker, Falcky, har jo kontoen 200k uten internadlingen, skjønner ikke helt hvor du vil frem til.

Uansett, vi får prenukes når det gjelder de siste angrepene, men er ikke en stamme der for å hjelpe deg? Vi har prenuket for andre, andre prenuker for oss. Om du mener vi bare får prenukes kan du sjekke ODA listen, må bla ned til bunnen for å finne deg iallefall.
 
Topp