Faktabørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kanskje ikke den siste, men den første hadde mye for seg...

Det var også alliansen vi hadde med NATO. Alle der kom inn, og vi ble 1 familie...

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at vår kjære svenske, Bohic er nå ett medlem av Fate & Destiny.

Velkommen til oss

-A
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ellers går det veldig bra. Været er dårlig, mye regn og vind. Ca 6 gr...

Jeg har enda ikke spist noe i dag. Bare noen tropper ellers inta så mycka.

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Men hvorfor ble han da med i det største demokratiet?

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at jeg sende en sint klage til support som de må ta videre til inno!

Får jo ikke kjøpt PP! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

-A
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det var ikke mange som visste at Bohic var i stammen engang. I chatten ble det full forvirring da en med en slags svensk dialekt skrev noe med at han skulle dra. Dette ble da svart av flere med: Hvem var han? :s
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Er utrolig gøy å se at folk ikke klarer å la være å kjøpe seg til rank 1, haha! 5k poeng allerede på birken!

Ingenting som er som å slippe å ha skills lengre. 0 prestisje.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
If u cant beat them then join them. Å klage på pphorer er såå gammelt. Har selt så mye ress på tidligere verdener at jeg har evighet med pp. Så da e det å pp hore. Ingen vits å sitte på hver verden også klage på pp horer. Er en virus som man ikke kan kurrere som f.eks aids
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Tror ikke det er mange som klager på pp-horingen, tror det er mer inno...

Jeg selv har ingen ting vundt å mene om spillere som utnytter systemet til det fulleste...

Jeg har problemer med ett Inno som prøver å ødelegge www.trinbalwars.no.com (de håper nok på .sk (skandinavia)...

-A
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Jeg tenker nå sånn at om man er missfornøyd med at noen bruker for mye PremiumPoeng (PP) så kan de jo velge å ikke spille med de :)

Altså avslå søknad til stammen/clanen. Blir det stor oppslutning rundt dette må disse PP-horene som dere kaller dem enten spille uten stamme eller innenfor sin egen gjeng :hmm:
 
Topp