Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Rødt får man jo for å skrive ting folk er uenig i, og når man skriver lister skriver man masse rart så da kan det bli mye rødt.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Helt uenig. Det tar tid å lage slike lister, og det er de som bidrar mest til at forumet er morsomt å følge med på. Så uansett hvor uenig man måtte være i det som står der fortjener ingen rødt rykte for sitt bidrag, tvert imot.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg er... enig med Reisverket! (That's a first!) Rødt er forbeholdt når noen oppfører seg på en måte som forringer TW-samfunnet. At noen har meninger man er uenig i bør ikke resultere i rødt; da bør man heller argumentere for hvorfor man mener den andres meninger er feil. Det er destruerende og smålig å gi rødt fordi man er uenig.
 
Sist redigert:

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
fakta er at det skjer mye ig, men lite på forum., stress og kjedlig det. hva er poenget met action om ingen kommenterer det.
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Vet ikke hvor jeg skal skrive herren,. men grattis med dagen alle sammen:) troll som oss i O:H, Enjoy this day, before we start killing eachother again tomorrow.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Vet ikke hvor jeg skal skrive herren,. men grattis med dagen alle sammen:) troll som oss i O:H, Enjoy this day, before we start killing eachother again tomorrow.

Jeg var blandt dem som ikke benyttet meg av det store internettet i går, men benytter anledningen til å si på etterskudd: Takk i lige måde, håper dere i O:H hadde en fantastisk dag!
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at stammen BB nå har joinet krigen på O:H sin side :)

-A
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at det er en ny DF rekord i dag, og TROLL fikk ikke en eneste by med alle troppene som gikk tapt.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hmm...

Vet ikke om det er så viktig som forumet dessverre :(

-A
 
Topp