bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg burde være deff, det er jeg 100% enig i! Men jeg hater deff selv...

Jeg er mer off enn deff p.d.d men har gitt beskjed til nye ansvarlige spillere at bobilen skal bli deff etter nukene dør ut :)

Jeg måtte velge å forlate tw pga IRL trøbbel, viss ikke hadde jeg blitt i Troll og kjempet videre!

Jeg kan ikke la stammen gå forran mitt eget liv...

Det at jeg mangler front var også en av grunnene for at jeg bestemte meg for å slutte. Ingen action kunn å være safe konto i nord er dødskjedelig...

Så beklager om jeg skuffer deg kenn, men IRL kommer før IG for meg dessverre denne gangen :(

-A
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det er absolutt mulig å trappe ned spillingen for å få mer tid IRL, om det er det som er problemet. Spesielt nå siden du ikke har front mer, da er det vel ikke like stort behov for kontinuerlig aktivitet. Jeg er ganske sikker på at hadde du selv hatt lyst så kunne du blitt flytta ut til en av de aktive frontene, spesielt der TROLL nå taper stort.

Er greit, ikke alle kan vinne, noen må tape også :).
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Alt handler om prioriteringe ja, og jeg prioriterer tw 0% på v25 for øyeblikket :)

Hvem vet om jeg kommer tilbake eller ikke? Akuratt nå er jeg møkk lei tw og har alt for mye å gjøre IRL... Så tatt en vellfortjent pause :)

Spilt alt for mange år nå, skal bli deilig med en ekte sommerpause uten tw også!

Lysten er ikke på topp, langt ifra, så der er også en grunn :)

Men dog, jeg ønsker alle sammen lykke til i krigen, den beste siden vinner :)

-A
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta at jeg ble lei av å se byene mine bli nuket i filler. Tiltak måtte gjøres.

RIP in peace, nukes of Newsted
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg ikke syns Jostein er en like kul person som jeg originalt syntes :cry:
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at Troll på ny er på krigsstien, denne gangen med noe mer medvind enn forrige "aksjon".
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Alle har plass i bobilen, så alle skal merge med meg... Eneste måten vi kan vinne verden :O

Og eneste måten jeg kan få mer poeng :D

-A
 
Topp