kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Så klart melder du din pensjon, når ting går dårlig stikker Abobil, som vi har sett opptil flere ganger tidligere. Fakta at det dog ikke er et stort tap for TROLL.

Fakta at TROLL sliter på flere fronter for tiden. Rart hvor stille RV er, han var jo så aktiv i Ur Boy Tony sin tråd for ikke så lenge siden med krigsgrafer.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Han er opptatt med å stacke seg selv istedet for medlemmene sine :LOL:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Handler bare om at dette forumet var så dødt at jeg har helt glemt at den eksisterer. Ser nå at den er i ferd med å vekkes til live igjen. Fint det!
 

DeletedUser

Guest
Handler bare om at dette forumet var så dødt at jeg har helt glemt at den eksisterer. Ser nå at den er i ferd med å vekkes til live igjen. Fint det!

Hvis en starter å skrive innlegg så henger ofte flere seg på vet du <3 Hvis det hadde skjedd noe overraskende ingame nå, så kanskje forumet begynner å våkne helt!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det går jo bare en vei med TROLL for tiden, så jeg skjønner absolutt at de ikke gir lyd i fra seg.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at jeg forlot kontoen med 6 fulle nukes, kommer nok til å treffe O:H om none par dager sammen med alt av bonuser som var på kontoen!

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
I know, men har jeg virkelig 8 nukes? Eller fucker jeg bare? :D

-A
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
8 nukes er vel strengt tatt ikke noe å skryte av lenger, er mange som sitter med samme antall og kanskje mer enn dobbelt så mye også. Kos at fienden feiger ut, spesielt de som bare har det i munnen.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg syntes 8 nukes var bra jeg :)

Men jeg har ikke like mye tid og front som dere har, så dere har lettere å ta byer og lage mer nukes :)

Men ja, tror ikke fienden feiger ut? Hvor har du det ifra?

-A
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Du har jo ganske lite front også, hadde det ikke vært bedre for stammen om du hadde kjørt mer def for å støtte opp frontene siden du har så mange timer gangtid, frem til du selv var ved fronten? Til mer off de i safe-area kjører til vanskeligere blir situasjonen for medlemmene ved fronten.

Du er jo et eksempel på det. Fremmet TROLL på forumet ved opptil flere anledninger. Stå opp og kjemp, stammen din trenger deg mer enn noen gang nå..
 
Topp