bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hallo...

Var jeg som fant ut av det først, selv om jeg ikke viste hvem det var, noe rv heller ikke gjorde, så meldte jeg det inn først :O

-A
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at jeg bryr meg lite om hvem som rapporterte dette.....men er veldig happy over at det ble gjort. Endelig litt rettferdighet. Da mangler vi bare å få bannet dem som spiller dual (giggle)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hvor kommer faktaen på at dem har brukt bot inn i bildet, hvor er beviset?

-A
 

-Coller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Hvor kommer faktaen på at dem har brukt bot inn i bildet, hvor er beviset?

-A

T'Bobilmannnnannaannaannaannana

Ingen bevis for dette er på noen måte lagt fram, og bannen vi har fått er ikke grunnet noe bot relatert. Tar bare litt tid å få svar på tickets, siden bannen er for noe som ikke bryter reglene i det heletat :p

Dere får komme fram til litt flere spennende konklusjoner, alltid gøy når dere er så jævla sikre på ting uten å ha den minste peiling på hva som faktisk skjer :D

- Herman
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Morsomt at den kontoen som sløste mest med PP, og skreik for at en annen konto kanskje ikke spilte helt redelig, selv blir straffet for en overtredelse.

I denne diskusjonen kan naivt bare brukes om en ting; En forventning om at ingen av de 800 aktive brukere på v25 benytter seg av funksjoner som er lagt inn i spillet. Kommentarer om pp-bruk vil oppstå, men endrer ikke på noe, og er dermed unødvendige og drepende for videre forumdiskusjon.

Husk også at pp ikke nødvendigvis betales for, men kan skaffes.

Så klart vil folk benytte PP funksjoner - det har jeg selv gjort, men det blir mer og mer en nødvendighet om man skal henge med (ordinær premiumfunksjon, FA, 20% ressbonus m.m er nesten et "must" om man skal få optimal spillopplevelse).

Ja, det kan skaffes, men det er jo noen som har gjort til at den "onde" sirkelen på markedet starta med å kjøpe ressurser. Uten at noen kjøper, hadde man ikke fått solgt. Ikke at det er av noen relevans, men på V24 fikk jeg røska til meg 20k PP fra markedet.
 

Finalbarrage

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
dette er da lett å finne ut av, det er jo bare å prøve et par ganger, selge 200 ress en gang i timen og se om hver en av dem blir kjøpt opp på under 1 sec.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at det selvfølgelig er en misforståelse. Selv den mest enfoldige spiller har innsett, at det er helt naturlig at rank nr 1 har flere poeng enn rank 2 og 3 til sammen. Og det i løpet av første uken.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at forumet er kjedelig, ingen ting skjer? Er jeg eneste online... Booooring...

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg la deg til som venn, vet at det ikke er det samme som legend, men er ihvertfall noen :)

-A
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Basert på forumet så langt, så stemmer nok det Holymother sier. Kanskje ikke verdens mest seriøse poster fra JK, men underholdende for oss som leser ironien og sarkasmen mellom linjene
 

ninlil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Takk, Abobil :) det hjalp litt. Tar ikke så veldig tungt på at jeg ble fjernet fra legend sin venneliste, egentlig. Har 170 andre "venner", så om èn vil være kjip, så vet jeg at jeg har flere venner enn han/hun uansett :)
 
Topp