Faktabørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg har ikke brytt noen iap jeg ;)

Angreip aldri Pab! før etter 48t jeg :p

-A
 

magnus mann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det er sant Kreiz, men som vi tenkte til hverandre natten før: Det er ikke vi som har 48t fred, men stammen Pab! ;) Når vi da Skiftet stamme, så gjaldt ikke 48t regelen lenger. Vi vurderte å utnytte samme setning, men vi ventet heller i tilfelle Bobil ville synes det var skittent :)

Det som er rart, er at dere (Bobil og HBT) kom til oss å klaget på at vi brøt freden. Det rimer ikke helt. :*
 

sander.z

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Fakta er at jeg er ny på v27 og lurer på hvem som er på lag blant toppstammene. Noen som gidder å gi meg en kjapp oppsummering? Er det verdt det å starte på denne verdenen?
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Ja og starte dagen med et adels tog som treffer byen din 07:00:01...

Neida :p Favoritt verdenen min så langt. Og så mye unnderholdende drama på forumet :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at det kun er 2 spillere på topp 15 som ikke har noen bonuslandsbyer :O

Bobil og Helga.

Er dette taktisk valgt, eller har de bare vært "uheldige"?

-A
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fakta er at det kun er 2 spillere på topp 15 som ikke har noen bonuslandsbyer :O

Bobil og Helga.

Er dette taktisk valgt, eller har de bare vært "uheldige"?

-A

Du finner de merkeligste fakta du Bobil, ser de bobilturene gir deg gode ideer :)

Og som svar... Ikke min feil at gråbyhorer bygger så fine byer :(
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Fakta er at jeg skal vinne denne verden, og 8(?) stammer skal se langt etter seier når vi kommer på tokt!
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Fakta er at alle visste v26 kom til å bli kjedelig med kjøp av adels.
Og her har man gode spillere som Kalep da blir det interessant vettu. :rolleyes:
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at v26 var interessant de første timene, så dabbet det av og holdt seg der...
 
Topp