Faktabørsen

Mumle Hekleegg

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Er du full Andreas? Uvanlig vanskelig å lese hva du skriver. Diskusjonen deres er så dum, at den får dere kose dere med selv.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Virker som han ikke kan akseptere at han skreiv feil, men satt pris på om vi er ferdig nå. Er ikke alle som tåler å ta feil, så skal ikke pine han for lenge.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Eg trur du trenger hjelp

Nei... føler nå meg litt oppgående.

Skal ta det kort for deg. Jeg sier du skreiv en helt forferdelig, ukorrekt og lite intelligent setning om meg. Som du prøver å drukne i tull, som vil si du kverulerer.

Forferdelig, ukorrekt og lite intelligent ? Hadde forventet "hat" mot meg, men seriøst. Dette tar kaka, kanskje for deg. Da du er... tjaa. Ikke enig, men...wow.

Er du full Andreas? Uvanlig vanskelig å lese hva du skriver. Diskusjonen deres er så dum, at den får dere kose dere med selv.

Hva er det som skjer her. Nå er jeg plutselig full... hva er det med disse "frekke" angrepene ?

Virker som han ikke kan akseptere at han skreiv feil, men satt pris på om vi er ferdig nå. Er ikke alle som tåler å ta feil, så skal ikke pine han for lenge.

Igjen, nei. For deg kanskje. Hvorfor skal jeg akseptere noe jeg ikke er enig i ?

Og til slutt. Hva er slags språkbruk er dette ? Greit nok dere er uenig, men herregud. Bruke ord som forferdelig, lite intelligent og full mot en person. Det er lavmål av dere. Hører nå ikke fra meg bruke "du er ikke så intelligent her" på forumet.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Nå har jeg skjønt at du aldri har spilt på en verden med vakttårn, men der hadde du hatt nok hatt "flere" problemer der, enn nå.

Andreas så hva mener du? Sånn ærlig, skjønner du ikke hva du selv sier? Tror du er den eneste som skjønner hva du mener. Men som Mumle sier, det er natt til søndag. Så skjønner om du også har kost deg litt ekstra, men er ikke nødvendig å dra dette så langt.

ps: er vanskelig å forstå deg helt, er ikke ''hat'', men du er ikke akkurat lett å snakke med
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Igjen, det setningen var rettet mot deg. Du er en enkelt person, du er ikke "flere". Tydeligvis har du andre meninger.

Jeg er nok i edru form. Heldigvis, men ja. Dere har ikke lett for å forstå meg ? Du vet den går andre veien ? Ikke bare for meg, men generelt flere i NICE/CREED. Så dere er heller ikke så lett å snakke med. Tro det går den ene veien, er litt. Tjjaaa.. ikke sant.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Igjen, det setningen var rettet mot deg. Du er en enkelt person, du er ikke "flere". Tydeligvis har du andre meninger.

Jeg har hele tiden sagt at den er rettet mot meg og ingen andre, du sa til AH at den var rettet til alle. Ingen andre enn du har påstått at den er rettet til andre. Derfor sier jeg at den er feil, fordi jeg spiller vakttårn verden. Hva er det da du prøver å komme fram til? Fordi du sier 2 forskjellige ting. Alle andre enn deg kan se det.


Og til slutt. Hva er slags språkbruk er dette ? Greit nok dere er uenig, men herregud. Bruke ord som forferdelig, lite intelligent og full mot en person. Det er lavmål av dere. Hører nå ikke fra meg bruke "du er ikke så intelligent her" på forumet.

Bare så jeg ikke blir utestengt.
Er ikke person angrep, men min mening over en setning som ikke stemmer, siden jeg faktisk spiller en verden med vakttårn og har ikke noen problemer med det. Setningen er formulert dårlig mener jeg (lite intelligent), siden den er til meg og om meg. Så vet jeg at den er ukorrekt. Stave måten på mange av setningene hans er også veldig ukorrekt satt opp.
Nå har jeg skjønt at du aldri har spilt på en verden med vakttårn, men der hadde du hatt nok hatt "flere" problemer der, enn nå.
 
Sist redigert:

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hør alle sammen! Vi må tenke på hva Jehova en gang sa: If we claim to have fellowship with him and yet walk in the darkness, we lie and do not live out the truth. Vi må slutte med alle de meningsløse innleggene på forumet, og vi må dele mer positive tanker med hverandre! Jeg anbefaler dere å lese de gamle "Jehovas Guider" fra 2013 på forumet for litt tips om hvordan dere kan spille TW sammen med Jehova. Flere personer har kontaktet meg fordi v30 forumet har blitt veldig anspent de siste månedene, så Andreas, hvis du ønsker en løsning på disse problemene dine så må du vite at du har noen du kan snakke med, så kan vi frelse deg fra det onde
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
lol ingenting e betre enn å komme heim frå nach og lese at andreas gjør en total spøk av seg sjøl :D
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Jeg har hele tiden sagt at den er rettet mot meg og ingen andre, du sa til AH at den var rettet til alle. Ingen andre enn du har påstått at den er rettet til andre. Derfor sier jeg at den er feil, fordi jeg spiller vakttårn verden. Hva er det da du prøver å komme fram til? Fordi du sier 2 forskjellige ting. Alle andre enn deg kan se det.

Den kan refereres til alle, så ja. Den gjelder strengt talt alle. Jeg sa ikke to forskjellige ting. Var rettet mot deg som person (da jeg pratet med deg), deretter poengterte jeg at flere ville ha fått problemer (Gjelder også meg). Samme mening. Ganske utrolig at dere ikke forstår det.

Forøvrig... "alle" kan ikke se det..

Bare så jeg ikke blir utestengt.
Er ikke person angrep, men min mening over en setning som ikke stemmer, siden jeg faktisk spiller en verden med vakttårn og har ikke noen problemer med det. Setningen er formulert dårlig mener jeg (lite intelligent), siden den er til meg og om meg. Så vet jeg at den er ukorrekt. Stave måten på mange av setningene hans er også veldig ukorrekt satt opp.

Handler vel mer om å ha respekt for enkeltindividet. Kalle en setning "dum" er lite smart. Forresten, leste setningen du refererer til. Ser ikke noe problem med den. Kanskje en "hatt" for mye og en unødvendig komma, men lite intelligent er den ikke.

Men jeg må si det er litt "søtt" at det går over til en diskusjon om "skriveleif" (I deres øyne). Enn å diskutere det vi pratet om. Voksent og veldig moden.

lol ingenting e betre enn å komme heim frå nach og lese at andreas gjør en total spøk av seg sjøl :D

Litt søtt at det kommer fra deg.
 
Sist redigert:

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Nå har jeg skjønt at du aldri har spilt på en verden med vakttårn, men der hadde du hatt nok hatt "flere" problemer der, enn nå.
Men da tar jeg det som om du er fast bestemt på at jeg aldri har spilt på en vakttårn verden. Selv om det ikke er sant, med tanke på at vi snakker om en vakttårn verden vi begge spiller på. Så nå kan vi slutte med dette tullet og gå videre. Selv om jeg ikke helt skjønner greia de, så er det tydelig at du ikke tåler å ta feil eller hva enn det er du prøver å vise.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Njjaaa... fastbestemt. Jeg bruker bare dine ord. Egentlig er det det samme for meg. Jeg bare poengterte det av både du og vi hadde hatt flere problemer på en verden uten vakttårn. Som igjen gjør vanskelighetsgraden verre.

Jeg må virkelig si det. Du ønsker å slutte med dette "tullet", men presterer å legge til at jeg tar feil på slutten. Med all respekt. Tror ikke det er sånn man avslutter en diskusjon, det oppmuntrer et kritisk svar fra meg igjen. Jeg kan jo for all del svare sånn: Enig, vi slutter med dette tullet. Jeg har jo selvfølgelig rett og du selvfølgelig feil. Mon tro du hadde likt det ?

Tror det funker bedre å si: Vi kan være enige i å være uenig. Funker det ?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Andy, du sa Vetle(IzYaBoi) Aldri hadde spillt på en verden med vakttårn.
Vetle spiller på v30(og 33 forsåvidt) som er en verden med vakttårn.(spoiler alert: Han er et stykke over deg på ranken)

Det handler ikke om hva du mener og hva han mener, det du sa stemmer rett og slett ikke.
 
Sist redigert:

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Jeg bruker bare dine ord. Egentlig er det det samme for meg. Jeg bare poengterte det av både du og vi hadde hatt flere problemer på en verden uten vakttårn.

Den setningen vi har snakket om i hele natt nevner ikke en verden uten vakttårn, men en verden med. Men du forsetter å si den ikke er feil. Når jeg og alle andre ser det tydelig. Hvis ikke du klarer å forstå dette snart, så trenger du hjelp. Begynner å bli latterlig dumt.
Nå har jeg skjønt at du aldri har spilt på en verden med vakttårn, men der hadde du hatt nok hatt "flere" problemer der, enn nå.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Andy, du sa Vetle(IzYaBoi) Aldri hadde spillt på en verden med vakttårn.
Vetle spiller på v30(og 33 forsåvidt) som er en verden med vakttårn.(spoiler alert: Han er et stykke over deg på ranken)

Det handler ikke om hva du mener og hva han mener, det du sa stemmer rett og slett ikke.

Nå mente jeg uten vakttårn (som jeg forøvrig så nå :(), men pytt pytt. Nå ble uansett diskusjonen mer om mye annen.

Noe dere forøvrig burde ha skjønt :p
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Hadde ikke gått så off-topic om du hadde følgt med på hva folk faktisk sa og ikke lekt så selvgod.
 
Topp