Faktabørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jostein; BERM er de stygge erfarne som roter seg sammen for enkle seiere. Neida, men joda.

I debatten rundt PP:

Ja, PP er et ekstremt hjelpemiddel, og det eneste som fortsatt er likt for alle nå er tidsbruk av produksjon av tropper, så den gir store utslag. Liten tvil om det, topp 25 hadde nok vært ca. likt (+/- 20% av spillerne) og samtlige er flinke til å bruke PP. Det som jeg er mest skeptisk til er at det gjerne er de som er erfarne (god eller ei) som bruker mest PP, de utnytter verdner de ikke satser på for å bygge opp solide reserver av PP for å florere med de der det satses. Noe som ofte gir enda større fordeler mot nye eller folk som ikke gjør denne taktikken.

Likevel føler jeg ikke at dette er den viktigste debatten som evt. bør taes i forhold til hva som ødelegger TW, men heller bringe to andre vel så vesentlige emner:

- Antall personer på en konto, gjerne med både to, tre eller fire personer på samme konto.
- Eliten som samler seg på hver verden, tydelig eksempel er BERM som allerede etter 30 dager (?) med server har 3x størrelse til rank 2 allerede.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Fakta er at en viss "dott" har gitt Cup mer problemer enn man skulle trodd :rolleyes:

Fakta er også at jeg sitter på noen hysterisk morsomme rapporter som kan backe dette opp ;)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Fakta er at en viss "dott" har gitt Cup mer problemer enn man skulle trodd :rolleyes:

Fakta er også at jeg sitter på noen hysterisk morsomme rapporter som kan backe dette opp ;)

Fakta at jeg med glede er villig til å ta imot disse rapportene på PM :rolleyes::rolleyes:
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Er nok litt slemt å poste på åpent forum, kan heller sende til de som måtte ønske...
 
Sist redigert:

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Leser bare litt innom her da det er spennende å følge med på verdener en ikke er mye med på og :) Mye kommentarer og diskusjoner rundt BERM og pp. Er det muligheter å se en diskusjon over mulige løsninger i stedet for kun problemene?
En del kommentarer rundt premium markedet her og tidligere, er det slik at dere ønsker at dette skal fjernes? Fordeler/ulemper med dette?
Det er gamle venner ønsker å samles og spille sammen er vel vanskelig å gjøre noe med? Blir jo evt. å forhåndinndele i "lag", men liksom, det blir vel ganske feil det og...?

Menmen, kanskje jeg må ta en tur innom v34 og? Rydde litt opp i denne eliten dere snakker om.
 
Topp