FINALE: Tw Champion V9

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal

Zippy er god nok til å hamle opp med mange, men Gard derimot stiller i en egen klasse for seg selv. Om jeg trenger hjelp til timing og sniping så har alltid Gard vært førstevalget... Dog så ville jeg nok valgt zippy til farming, men det er litt viktigere å beholde byene sine enn å fylle dem med ress.
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal mye av de samme grunnene som gunnare sier her . villa er i en egen klasse for seg selv . når han setter seg et mål så når han det som oftest.han er vill i både edru og drita tilstand :D han sitter rettog slett og leker seg med fienden når de prøver seg . zippy er god, men villa er hakket bedre ..
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal

Gardegutten er hakket vassere :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal

Hehe, overraskende valg her vetu :p
Tenkte å stemme Gard selv, men så tok jeg litt statistikker i forhold til v9.

Villarreal: 1.060.965 points, rank 4
Fan nr. 1 av Sylphida: 1.581.660 points, rank 1

Villarreal: 5.599.694 ODA, rank 4
Fan nr. 1 av Sylphida: 8.864.448, rank 1

Villarreal: 7,90 mio ODT, rank 7
Fan nr. 1 av Sylphida: 16,54 mio ODT, rank 1

Det jeg ser ut i fra statistikken er at jeg er en 1/2 Gard størrelse større enn Gard, jeg har en høyere ODD, ODA, ODT og jeg er leder av den ledende stammen. Dermed ut i fra v9 så tror jeg at jeg ville slått Gard. Ikke pga. tw-ferdigheter, men pga. de prestasjonene som hittil har blitt visst på v9.
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal

trenger ikke å tenke engang
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Kamp 1: Fan nr.1 av Sylphida - Villarreal.

Trengte å tenke litt. Kjender ikke Zippy eller Villarreal spesielt godt, men vurderer ut fra det jeg har sett av deres aktiviteter her på v9. Korrekt at på stats for v9, ligger Zippy best an. Men om man samtidigt "skever" litt til andre verdener, da vil jeg mene at Villarreal trekker det lengste strået.
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal
(Kamp nr 1? Er det fleire enn denne då :p )

Eg stemmer Villareal fordi eg har litt kjennskap til han frå før. Kjenner lite til Zippy. Statistikkane seier ein del om kva dei to spelarane har oppnådd i forhold til dei utfordringane dei har hatt undervegs, men det seier ingen ting om kven som er best av dei. Ulike utfordringar gir ulike statistikkar ;)

Korleis desse to hadde klart seg i ein direkte kamp er det uansett umulig å seie. Det heile kokar ned til aktivitet, utholdenhet og taktikk. Mest utholdenhet trur eg.

Det hadde sjølvsagt vore veldig artig å sjå ein slik nærkamp over tid. Trur den kunne blitt tidvis veldig intens :)
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal

sorry zippy, Gard er ett lite hakk over deg i denne ligaen:)
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal

Sånn generelt sett er vel villa hakke sterkere. Men dere er veldig jevne etter min mening og siden det er v9 vi snakker om vinner zipp med sin aktivitet og statistikk som beviser prestasjoner på v9.
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal

Gard er en mer komplett spiller enn Zippy, og jeg mener Gard ville tatt denne kampen.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal

Står mellom de to jeg IKKE ville ha ha med i finalen. Men må jeg velge, stemmer jeg lett zippy. Han ligger høyest på rankinglista, og er generelt en bedre fyr.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal

Dette er dei to spelarane eg helst ikkje ville komme på kanten med på v9. Zippy har vist sine kvaliteter etter min meining, so heller nok over på han. Men det skal vere sagt at det er sjukt close mellom desse to fantastiske spelarane!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Baserer meg på statestikk ut ifra hva de har prestert på V9.

Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal

Både Are & Zippy sier veldig mye klokt her, og dette er jo for Verden 9, derfor går stemmen min til Zippy. Jeg vet at Gard er god, og ikke umulig at han er bedre en Zippy.
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal

Utifra stats på v9 vinner zippy, har ikke stort annet å basere meg på, dessuten må det jo lages litt jevn spenning i finalen her.. :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal

Velger å stemme på meg selv. Hvorfor? 1) fordi zippy gjorde det samme, 2) fordi at jeg tror at en 1 mot 1 match mot zippy er en kamp jeg ville gjort absolutt alt for å vinne, og at jeg tror jeg hadde hatt en bra sjanse for å stikke av med seieren til slutt. Hadde uansett blitt en veldig morsom kamp tror jeg, selv om det sannsynligvis aldri vil skje, da begge to mye mulig er ferdig med TW etter V9 er over.
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal

Dette er to dyktige spillere med sine særegenheter !
Gard gyver på edru eller ikke og er knall bra.

Zippy kan tingene sine han også men spiller et mer verbalt/psykologisk spill.

Uannset hvem man mener er den beste spilleren eller favoritt så er dette en avstemming for V9 og hva spillerne har gjort/oppnåd her.
Syns Zippy har mer å vise til i denne verdenen, derfor går min stemme til han !
 
Topp