First one out?

DeletedUser

Guest
Forsvarer: ***
Mål: Landsby(***|***)K44

Antall: 50 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Tap: 50 0 0 0 0 0 0 0 1 0
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Møtte ikke på noe motstand:eek:
er så lei av barbar byer som er for langt unna nå, nesten alltid tomme også :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Forsvarer: ***
Mål: Landsby(***|***)K55

Antall: 100 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Tap: 100 0 0 0 0 0 0 0 1 0

:rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Forsvarer: ***
Mål: Landsby(***|***)K55

Antall: 64 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Tap: 64 0 0 0 0 0 0 0 1 0
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Forsvarer: ***
Mål: Landsby(***|***)K54

Antall:0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tap: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Forsvarer: ***
Mål: Landsby(***|***)K54

Antall: 36 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Tap: 36 0 0 0 0 0 0 0 1 0
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Forsvarer: ***
Mål: Landsby (***|***)K55

Antall: 65 20 0 0 0 0 0 0 0 0
Tap: 65 20 0 0 0 0 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Forsvarer: ******
Mål: Landsby(***|***)K**

Antall: 7 33 0 0 0 0 0 0 1 0
Tap: 7 33 0 0 0 0 0 0 1 0
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=8478
Legg merke til at dette også gjelder rapporter. Framtidige rapporter som ikke blir sensurert vil bli belønnet med infractions.

Hvorfor? Det er ikke noe særlig stor skam i å bli clearet, ha lite tropper etc i begynnelsen (mtp man kan ha vært inaktiv, dodget osv), og hvis man kan si hvilke byer som har blitt clearet i en krig hvorfor kan man ikke si hvilke byer man har clearet nå?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Grunnen til at vi ønsker at navn skal bli sensurert er pga at andre spillere som ikke føler seg trygg nok ikke skal føle seg hengt ut på forumet. Mange vil derfor føle seg mobbet på den måten at andre spillere kommer med kommentarer som kan virke støtende, noe vi ikke ønsker skal skje, derfor vil vi at navnet skal sensureres.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Syns det er en del av spillet jeg. Kommer til og legge ut ting senere om jeg gidder og spille så mye, der jeg vil legge ut om vedkommende jeg angriper. Takker gjerne ja til en infraction så lenge det blir stående der :). Det er et krigsspill, og om vedkommende taper så er det nesten hans problem at han ikke klarer og forhindre det. Gir egentlig blaffen, men babbeluba angående troppeknusing og adling er alltids kjekt og legge ut på forumet. Syns reglene blir mer og mer idiotiske for hver dag. Jeg hadde forstått det om vedkommende som ble skrevet om hadde tatt kontakt med en moderator angående fjerning, men sånn det er nå, nei bleh. Virker mye mer som at folk skal være flørtepuser på forumet enn og diskutere propaganda og skape krig. Lykke til ..

- Lastin
 

DeletedUser

Guest
Hvor går grensen? Det er lov å poste hvor mange byer man har tatt fra den og den stammen og kalle dem noobs, men ikke at 'xxdragonslayer99xx' angriper med spyd og sverd selv om begge to gjør like store feil, om ikke mindre og mer 'tilgivelige' feil.
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Hvor går grensen? Det er lov å poste hvor mange byer man har tatt fra den og den stammen og kalle dem noobs, men ikke at 'xxdragonslayer99xx' angriper med spyd og sverd selv om begge to gjør like store feil, om ikke mindre og mer 'tilgivelige' feil.

Synes det var ett tøft nick jeg.

Personlig er jeg stor fan av personangrep også. Men har dessverre måtte innrette meg etter de hær teite moderatørne, som likevel gjør så godt som de kan. Ble litt lei meg når de bannet kontoen min på v6 for å ha kosebamse/teddybjørn relatert tribalhugger tema, der jeg lagde en stamme for nybegynnere under 13 år. Fikk lyst å rive ut noen innvoller her og der.. BUT hey, thats life.

Forøvrig er det imponerende krigføring så tidlig. Stå på folkens :)
 

DeletedUser

Guest
Er 100% ening med de siste talere. Må være lov å legge ut faktiske realiteter. Om spillere virkelig spiller dårlig har de faktisk godt av å bli hengt ut på et forum, da det bidrar til at de lærer og spiller bedre ved en senere anledning, det er ikke en forumpost som får dem til å slutte ( om denne ikke e fullstendig usaklig og trakaserende, vel og merke).

Å drive personmobbing i forumposter burde ikke være lov, men å vise til angrep/forsvar, og PM som vitterlig er sendt burde ikke være forbudt, selv om jeg ser det at enkelte spillere/brukere/deltagere/supportere e.l åpenbart burde forsvares mot seg selv.:cool:


Slutt med sensur. La oss mobbe de vi vil, så lenge vi gjør det ærlig og redelig, og ikke mener noe ondt med det!:D


Jeg gir herved tillatelse til samtlige spillere å sitere meg, bruke mine svar/meldinger, angrepsrapporter, forsvarsrapporter, speiderrapporter, andre rapporter (om dere skulle få fatt i de også), forumsitater (både ingame og her), o/e.l fritt, og håper at dere bidrar til å latterliggjøre meg, slik som jeg prøver daglig!:cool:
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Jeg gir herved tillatelse til samtlige spillere å sitere meg, bruke mine svar/meldinger, angrepsrapporter, forsvarsrapporter, speiderrapporter, andre rapporter (om dere skulle få fatt i de også), forumsitater (både ingame og her), o/e.l fritt, og håper at dere bidrar til å latterliggjøre meg, slik som jeg prøver daglig!:cool:


Yupword. Mobb meg, persontrakkaser meg. Jeg kan sende deg adr min på PM, så kan du komme og si det til mitt fjes. Er det noe man må leve med så er det selv-ironi. Uten selv-ironi er du bare en FORBANNA FJOTT. Så, give me ya best. Kjør over meg med vittig mobbing. Helst _MEN_ noe med det, så jeg kan sende tilbake og trykke din selvtillit så LANGT ned i støvlene at du ALDRI vil tørre å vise deg offentlig igjen ;)
 
Topp