Flaut av ally

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke hvor mange små unger du har adlet men en krig kan vare lenge, med mindre det bare er noobs du kriger imot. Det er sikkert mange hyggelige folk i Ghetto, men det virker jo som du er helt på tuppa som starter å snakke som om du vet noe i denne krigen.

Vel, ettersom jeg kunne tatt ut flere byer på et døgn fra en stamme på den størrelsen enn dere har på tre, så skal vel ikke du åpne kjeften din for stort om min erfaring i krig.. For meg ser det ikke ut til at dere er mer enn dårlige.
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på hvor mye poeng som du har og byer så hadde det heller ikke vært noe problem for meg, om jeg hadde hat like mye poeng å byer som du har nå så hadde Ghetto vært ferdig på 1 uke eller 2.
 

tomerik

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Da ser det ut som enda en stamme har meldt seg på for og ta Ghetto... Sanatorium Merke;-SM-

Det er jo latterlig!
 

DeletedUser

Guest
Feil, det var Ghetto som hadde planer om og ta -SM- ikke omvendt.
 
Sist redigert av en moderator:

tomerik

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det har vi aldri hatt noen planer om og det hadde jeg visst hvis det var planer om det..

En annen ting det viser seg jo at det er enda en stamme til som angriper oss, :RoEm
 

DeletedUser

Guest
hehe, eller fint at dere tror ingen vet noe? Det er spørsmålet ;)
 

tomerik

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Da ser det som enda en stamme har meldt seg til kamp mot oss, vi har fått innkommende fra Frykt nå... Hvor mange stammer skal dere dra med der inn i krigen? Feige f... vi har ikke dra med oss noen andre stammer inn i det hele tatt.

Men det viser jo bare hva dere er lagd av Ally,[DA],-SM. og Frykt, nei nå går det helt rundt:D
 

DeletedUser

Guest
Ingen som har blid drad inn etter hva jeg vet kalles for fri vilje
 

DeletedUser

Guest
Slutt nå å syte da.. Dette er Tribal WARs, ikke Tribal HUGs.. Jeez.
 

DeletedUser

Guest
Hva faen er tribalhugs? Var inne på den sida, men fatter ingenting! :p
 

DeletedUser

Guest
Slutt nå å syte da.. Dette er Tribal WARs, ikke Tribal HUGs.. Jeez.

Det er ally som driver med hugs, for de er ikke flinke i wars, iallfall.. De angriper meg også litt, når jeg lager farmer av spillerne deres på grensa til k34... Største angrepet jeg har fått på meg, var vel sånn 5k lk og 15 ram.. Sved ikke akkuratt nevneverdig hardt.
 

DeletedUser

Guest
Det er ally som driver med hugs, for de er ikke flinke i wars, iallfall.. De angriper meg også litt, når jeg lager farmer av spillerne deres på grensa til k34... Største angrepet jeg har fått på meg, var vel sånn 5k lk og 15 ram.. Sved ikke akkuratt nevneverdig hardt.

Så de kan faktisk og angripe?... Imponerende. Trodde ikke de stammene hadde kommet så langt jeg.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, om du kaller det å sende 25 angrep, hvorav 19 fakes mot samme forsvarsby, uten ram eller adels for angrep, så okai :)
 
Topp