Flaut av ally

DeletedUser

Guest
Lol? Håper du kødder nå, for Shado (om det er de du tenker på) hadde faktisk gode spillere.. Å når de driter seg ut på V1, begynner jeg å lure :p

shado(200k poeng) var en drit stamme etter hva jeg husker. Men the shadow hva den eneste som nækta å gå inn i en familie stamme i en periode på 3år å i tillegg var i krig med halve verden i en periode på 1år. Legolarsan var til og med æres alliert av hele hele MPX familien han hadde en kontopasser jobb i vær av MPX stammen som grimlock er i slik at han kunne se hvordan det var dær.... ;) han slutta i verden 2 for et par måneder siden.

Æ spilte ikke like mye som legolarsan(legolars) på world 2 i .net
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Drittstamme? Haha, jaha, med en drittleder å da eller? Clawbeast.

Var vel på den tiden en av de mest frykta spillerne når det kom til både angrep og forsvar før han slutta. Å bare Clawbeast hadde vel godt over 4 mill poeng da han slutta, så du må være temmelig feilinformert.
 

DeletedUser

Guest
hmmm når jeg spilte så var de ikke store for og si det sån. aldri hørt om han du har sikkert spilt en del lengere en meg =) har bare hørt om en arthus2(et eller anna tall) angrep soul reapers triben tok ut halvparten av medlemmene på ei natt :p
 
Sist redigert av en moderator:

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har sett noe lignende før :p Da SFF var på 7 plass og skulle ta BOL som var på 25 plass :)

hehe.. Nå begynner dere igjen:)

Dere lever jo i en fantasi om at SFF har prøvd å ta bolerne. Det har vi aldri gjort...

Ihvertfall ikke ennå;)
 

DeletedUser

Guest
Lino nå må vi ikke spore av samtalen. Hvis ikke kommer Glitter å kjefter ;)
 

tomerik

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jeg er ikke av typen som kjefter men jeg vil gjerne ha ett ord med i laget:D
For jeg syntes det forsatt at det er feig av ally og ta oss på k35 men det har nå gått sin gang. At [DA] meldte seg på syntes jeg personlig bare var skikkelig moro, ikke ofte at jeg kan sende ut så mange angrep og miste så lite tropper+ adle byer uten at noen bryr seg.
Etter det jeg hører fra GhettW så har ONES mista mye tropper også...
Men skal ikke være breial for det straffer seg som regel.

Syntes [DA] har begynt å tape plasser på ranken også...

Men uansett så er Ally, en mer vettu stamme en det [DA] noen gang vil være!
Tar av meg hatten. (skulle ikke jeg drive propaganda for ghetto) hehe
 

DeletedUser

Guest
jeg er ikke av typen som kjefter men jeg vil gjerne ha ett ord med i laget:D
For jeg syntes det forsatt at det er feig av ally og ta oss på k35 men det har nå gått sin gang. At [DA] meldte seg på syntes jeg personlig bare var skikkelig moro, ikke ofte at jeg kan sende ut så mange angrep og miste så lite tropper+ adle byer uten at noen bryr seg.
Etter det jeg hører fra GhettW så har ONES mista mye tropper også...
Men skal ikke være breial for det straffer seg som regel.

Syntes [DA] har begynt å tape plasser på ranken også...

Men uansett så er Ally, en mer vettu stamme en det [DA] noen gang vil være!
Tar av meg hatten. (skulle ikke jeg drive propaganda for ghetto) hehe

Ok trur du har missforstått litt, Ghetto er ikke noe av grunnen til at vi har mistet ranking, og det vet vi godt. Ghetto startet fullt angrep imot oss 2 dager før vi angrep. ;)

Side 1: [DA] [DA-R] [DA-E]

Side 2: Ghetto GhettW GhettR GhettN

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 19
Side 2: 22
Forskjell: 3

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 6
Side 2: 2
Forskjell: 4

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 134,970
Side 2: 180,039
Forskjell: 45,069

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 55,365
Side 2: 24,308
Forskjell: 31,057

image.php


Vi har iallefall tatt 5 byer ekstra enn det som står der siden Ghetto har sparket ut folk som vi har adlet.
 

DeletedUser

Guest
Hvis det er sant at Ghetto har sparket ut, og man kan legge 5 byer til DA sin side har de tatt 2 byer mer til tross for at Ghetto er 1 stamme mer.
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hehe.. Nå begynner dere igjen:)

Dere lever jo i en fantasi om at SFF har prøvd å ta bolerne. Det har vi aldri gjort...

Ihvertfall ikke ennå;)

hehe der var du igjen :D

jaja, whatever rocks your boat dear Lino..

Virker som dere lar dere pelle på nesa uten å "ta igjen da" det er vel ingen bra strategi..

Uansett, Angrep/forsvar rankingen sier sitt...SFF leder litt på begge to, men Bol er en nyere stamme..Vi i Bol sitter ikke å lyver å sier at spillerene i SFF er dårlige..er et par meget bra spillere der, hyggelige også..Vi har angrepet dere, og dere har sloss tilbake..gråbyer el ikke, gråbyer har ikke tropper så igjen refererer jeg til OD ranken den sier vel sitt..

Anyways, topic...GhettWHO? ;) nnaahh denne krigen er ikke intressant for meg, vannkrig derimot...
 

DeletedUser

Guest
Starten av krigen.

Sånn her starta krigen:
Vi fikk brev ifra Ghetto hvor de sa "Jeg har hørt at dere har tenkt å gå til krig mot oss" og siden vi var så snill så svarte vi ja ;)

Ghetto startet å angripe rett etter og vi gav dem litt forsprang, og 2 dager senere ticket det inn brev til resten av stammen at vi var i krig. Nå har vi startet og angripe tilbake og så langt så går det overraskende bra :)

De som kalte oss gråhore byene :eek: Sjekk på twstats så ser dere hvem som tar flest gråbyer.
 

DeletedUser

Guest
Alliert med Ghetto eller? sikkert lille brorn din som e sjæfen for ghetto...

Jeg har dessverre ingen lillebror, men jeg har jo kontakter i ghetto, som har masse hyggelige medlemmer. At dere ikke klarer å ta flere byer av en stamme som er halvparten av deres størrelse og samtidig har kriget i flere uker mot en stamme som er mye sterkere enn seg, sier litt om hvor dårlige dere er.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har dessverre ingen lillebror, men jeg har jo kontakter i ghetto, som har masse hyggelige medlemmer. At dere ikke klarer å ta flere byer av en stamme som er halvparten av deres størrelse og samtidig har kriget i flere uker mot en stamme som er mye sterkere enn seg, sier litt om hvor dårlige dere er.

Jeg vet ikke hvor mange små unger du har adlet men en krig kan vare lenge, med mindre det bare er noobs du kriger imot. Det er sikkert mange hyggelige folk i Ghetto, men det virker jo som du er helt på tuppa som starter å snakke som om du vet noe i denne krigen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke hvem som har rett om å snakke om feighet her, har nettopp fått info om at Ghetto skulle angripe en stamme som er mye mindre en dem etter de hadde "tatt" oss ut som de sier.
 
Topp