For den nysgjerrige.....

DeletedUser

Guest
Vel, det finnes jo "faktabørser" og "ryktebørser", men det som skrives i disse er jo hipp som happ. Litt fakta i ryktebørsen og litt rykter i faktabørsen ser ut til å være ganske vanlig. Så hvorfor ikke en tråd der det faktisk kan skrives noe interessant?

Man kan vel ikke legge skjul på at V8 Politikk og propaganda er rimelig død om dagen, eller natten for den saks skyld.
Tydeligvis er status ganske for ingame på V8. Joda det er påske og folket er på fjellet - og leter etter snø - og spiser Kvikk Lunsj og drikker kakao, men kan dette virkelig gjelde flertallet av spillerene på .no.com?

Per 10:52:01 i dag, 23.04.2011, var det hele 20 spillere.... *kremt* kontoer online på V8.....
Lurer på om jeg noen gang vil se at det kun er jeg som er på. :rolleyes:


På vegne av noen andre
Arnold Layne
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Er ikke sikker på om dette er interessant, men likevel.

Det som kan gjøre forum litt uinteressant er nok, at det er veldig lite spendende å lese. En overvejende del går på hvilke store bragder de 2 "småstammer" foretar seg. Hvor overlegne de er i forhold til andre og hvor lite andre stammer egentlig kan.

Man kan da si, at vi andre kanskje blir litt preget av vores manglende evner til å manifestere oss og har lite reultater å vise til.

Dette har selvfølgelig sammenheng med vores størrelser i forhold til de 2 toppstammer, og de små fremganger vi har, drukner i det samlede resultat.

v8 er nu engang sån, at det er 2 stammer som totalt dominere verden. Om det så skyldes at vi var for sløve i starten og ikke var på 24/24 , det får så være. Men fakta er, at det er en medvirkende årsak til manglende debatt og aktivitet her.

Men vi får jo prøve å endre litt på status på verdenskartet, så det igjen blir mer livligt her ;)
 

DeletedUser

Guest
Ingame

Det var jo dette ingame ville ha! De som bruker mest penger på spillet kommer lengst...


Det har alle tydelig merket akkurat nå, om hvem som bruker mest penger og hvem som kanskje ikke bruker i det hele tatt. På en måte så tvinger de oss andre til og bruke penger på dette spillet også. Synes det er dårlig gjort av både spillprodusenten og de som faktisk gidder og bruke penger på Virtuele ting(Det er selvføleglig greit med 3-4 ganger-for premium eller noe, men når folk begynner og ``halvere`` tiden så er det bare drøyt).


Håper virkelig ikke den neste verdenen blir sånn som den her.


Hilsen ...
 

DeletedUser

Guest
V8 er da altså som den virkelige verden, de med penger vinner. Sånt skal man bare rette seg etter, er man ikke rik må man godta å være plassert i det nedre sjiktet :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hehe, vetle dette funker ikke på meg !;D

De som tar spill like seriøst som den virkelige verdenen, må dra til en lege så fort som mulig!:)
 

DeletedUser

Guest
Tråden var på ingen måte ment som en diskusjonstråd omhandlende muligheter for "halveringstider" på V8.

Alt jeg søker er mer aktivitet på forumet, noe flere har søkt.... vel, det siste året? Som Barracuda sier så fint...:

Hva verden 8 trenger er mer propaganda og mindre politikk:cool:


Blubb Blubb

Men for å svare deg Realnick, og jeg kan jo selvfølgelig bare svare for meg selv nå.
Jeg har fremdeles til gode å bruke halveringstider, men når muligheten først er der så vil jo selvfølgelig enkelte benytte seg av den. Men å si at det er hovedgrunnen til at man "lykkes" mener jeg er å dra det vel langt. Og på mange måter å smashe sammen en kompleks greie fordi man ikke evner å fremstille hvordan virkeligheten egentlig er, men jeg skal ikke være den som nekter deg dette.
Og jeg er ikke for halveringstider, men nå er de der og jeg får ikke gjort noe med dem, hvertfall ikke på V8. Så kan man heller få igang en tråd her eller her hvor man kan kvitre om at man ikke vil ha halveringstider på fremtidige verdener.

Kan forøvrig nevne at det fra eksterne kilder har blitt kvitret meg i øret at man trenger omkring 2000 PP for å skaffe seg mur fra nivå 0 til 20 på ca. 20 minutter.




Men som sagt, tråden var ikke ment til å diskutere halveringstider, bare en oppfordring til å dele interessante ting om V8. Om noen klarer å lure inn noe propaganda for sin egen stamme skal jeg heller ikke klage!


Ene og alene for seg selv
Arnold Layne
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er vel heller de små stammene og støtte kun innad i stammen som gjør at de som faktisk er gode greier å komme seg lenger opp enn de mindre gode. På andre verdener er det ikke noe problem for en familiestamme med 200 medlemmer å støtte opp folk som holder på å bli adlet. Her må man faktisk greie seg litt mer selv i tillegg til at de få andre i stammen må være gode ;)
 

DeletedUser

Guest
De 50 beste og største spillerne er enten i samme stamme eller allierte, og derfor er v8 død. Da er det ikke rart at v8-forumet også er dødt. Så lenge 3.14 og TSFS er allierte så er det ikke noe som er verdt å skrive om på dette forumet.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Om det skal bli mer propaganda på det forumet her, må TSTF og 3.14 bryte denne latterlige alliansen deres. Finnes ingen annen utvei. Vi kan allerede gratulerer disse kosebamsene med seieren over å vinne den mest kjedeligste verdenen som noen gang har eksistert. Jeg lurer på hvordan det må føle, å vinne en verden ved hjelp av allianser, og å nuke byer på 116 poeng til folk rett og slett ikke gidder mere. Well done, sier nå jeg! Menmen, så lenge dere vinner er det vel det samme om dere har kriget i 6 måneder eller å tribalhugget dere dit..
 

DeletedUser

Guest
Om det skal bli mer propaganda på det forumet her, må TSTF og 3.14 bryte denne latterlige alliansen deres. Finnes ingen annen utvei. Vi kan allerede gratulerer disse kosebamsene med seieren over å vinne den mest kjedeligste verdenen som noen gang har eksistert. Jeg lurer på hvordan det må føle, å vinne en verden ved hjelp av allianser, og å nuke byer på 116 poeng til folk rett og slett ikke gidder mere. Well done, sier nå jeg! Menmen, så lenge dere vinner er det vel det samme om dere har kriget i 6 måneder eller å tribalhugget dere dit..

Naiv min venn, naiv. Det er rett og slett alt som trengs å skrive om dette innlegget.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Se her:

Alle startet på V8 samtidig, eller hadde sjangsen til å starte samtidig.

At man da lager en ally med en annen stamme som de fleste stammene her på verden har gjort gjorde kanskje vi og. Det at den andre allyen gjør det bra og er en toppstamme er jo ingen grunn til å avbryte allyen, det viser bare til at vi har vært smarte og valgt riktig og smart i forhold til ally, men er visst dumt å være smart her.

Alle andre kunne jo vært bedre, hadde de bare spilt bedre, men såklart, kun 1 stamme som vinner så det må jo skje noe, men at dere skal prøve å presse opp denne saken ser jeg på som helt meningsløst da den handler om oss 2 stammer og ikke hele verdenen. Alle har like store sjangser, men at da dere andre stammer ikke gidder å vinne skal ikke gå utover våres skillz.
 

DeletedUser

Guest
Synes WD oppfører seg som tullinger i denne sitvasjonen!

Vis/(når?) THA og co blir adlet så er WD de neste, hvorfor skjønner ikke de det?

Jeg kan er 200% sikker på at vis WD hadde hjulpet Tha så hadde de greid seg mye bedre mot 3.14 og ``storebror``.


Nå burde noen fra Wd kommentere her....

mvh Realnick
 

DeletedUser

Guest
Du kan være en tulling.. :mad:
vi har jo hemmelig allianse med Barack Obama og Jens Stoltenberg så saken taler for seg selv.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hvor lenge tror du barack obama er president da?


Dere må tenkte langsiktig!;)

Men uansett! v8 blir kjedelig vis ikke WD velger side og offentligjør det denne uka!:(

mange som slutter fordi det ikke er håp på v8...
 

DeletedUser

Guest
Politikken til Obama og meg trenger du ikke legge deg så mye oppi.. Du kan jo forsåvidt lete opp på wikileaks om hvilken side WD har hvis du er så himla nysgjerrig..:confused:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Naiv min venn, naiv. Det er rett og slett alt som trengs å skrive om dette innlegget.

En trenger ikke å være rakettforsker for å si hvordan ståa er på V8, eller? Ta deg en kikk selv, og vennligst tre litt ut av kosebobla di. Er det ingen spillere i disse to stammene som virkelig ikke tør å stå fram, være ærlig for en gangs skyld å si at; "Jo, verdenen er fryktelig kjedelig"? Eller synes dere at det er altfor mye motstand i gråbyene eller i byene til spillere som ikke er så flinke? Djeez... Og jeg som trodde bunnivået var nådd.
 

DeletedUser

Guest
En trenger ikke å være rakettforsker for å si hvordan ståa er på V8, eller? Ta deg en kikk selv, og vennligst tre litt ut av kosebobla di. Er det ingen spillere i disse to stammene som virkelig ikke tør å stå fram, være ærlig for en gangs skyld å si at; "Jo, verdenen er fryktelig kjedelig"? Eller synes dere at det er altfor mye motstand i gråbyene eller i byene til spillere som ikke er så flinke? Djeez... Og jeg som trodde bunnivået var nådd.

Jeg har hatt angrep på meg konstant lenge, så synes ikke det er kjedelig, så har ingen behov for å komme ut av kosebobla å si dette er kjedelig. Etter erfaring kommer det alltid nye stammer som kan konkurrere med oss, og noen kan til og med komme til å bli større enn 3.14 og TSFS.
 
Topp