For den nysgjerrige.....

DeletedUser

Guest
Dere har ikke forstått at far kjøpte opp hele v8 ved oppstart? Ved at 3.14 gav meg husly har fars aksjer blitt delt med denne gjengen, samt TSFS. Derfor er vi så hinsides langt foran alle andre!
 

DeletedUser

Guest
Kjedelig ?

Man kan godt mene at denne verdenen er kjedelig, men å ha Flere titalls angrep på seg stadig vekk kan vell ikke anses som kjedelig ? Det er masse fakes som er ute og går, og ligger du i front, må du passe på å følge med uansett hvilken stamme du tilhører. Men det kan jo hende at de med mindre byer (meg inkludert) synes det er kjedelig å prøve å nuke en spiller med 40 byer når du selv såvidt har 4 som ikke er fullutviklet.

Og ja, zippy, de fleste startet samtidig, men det er noen som også har ett liv utenfor TW og det burde være mulig å være litt sosial uten å sitte pålogget fra 08.00-00.00 for å ikke bli adlet bort.

Mvh UbeR NooB/Woodbear
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
En trenger ikke å være rakettforsker for å si hvordan ståa er på V8, eller? Ta deg en kikk selv, og vennligst tre litt ut av kosebobla di. Er det ingen spillere i disse to stammene som virkelig ikke tør å stå fram, være ærlig for en gangs skyld å si at; "Jo, verdenen er fryktelig kjedelig"? Eller synes dere at det er altfor mye motstand i gråbyene eller i byene til spillere som ikke er så flinke? Djeez... Og jeg som trodde bunnivået var nådd.

Da er jeg unnskyldt og alle de andre i 3.14 da siden vi mister litt byer her og der da, flotters :)
Vi er ikke gode så da slipper vi å motsi at vi er gode, siden du er enig, men siden vi da ikke er gode så er det ikke noe farlig at vi tribalhugger med TSFS heller da, siden vi bare er en møkkastamme og da er det ikke noe farlig siden vi er så dårlige ;)

Man kan godt mene at denne verdenen er kjedelig, men å ha Flere titalls angrep på seg stadig vekk kan vell ikke anses som kjedelig ? Det er masse fakes som er ute og går, og ligger du i front, må du passe på å følge med uansett hvilken stamme du tilhører. Men det kan jo hende at de med mindre byer (meg inkludert) synes det er kjedelig å prøve å nuke en spiller med 40 byer når du selv såvidt har 4 som ikke er fullutviklet.

Og ja, zippy, de fleste startet samtidig, men det er noen som også har ett liv utenfor TW og det burde være mulig å være litt sosial uten å sitte pålogget fra 08.00-00.00 for å ikke bli adlet bort.

Mvh UbeR NooB/Woodbear

Enig i mye her, men tror du jeg sitter på TW hele dagen heller? Jeg sitter på når jeg føler for det, noe som vil si svært sjelden, men bruker man riktige metoder skal det ikke mye til for å få utrettet mye.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Politikken til Obama og meg trenger du ikke legge deg så mye oppi.. Du kan jo forsåvidt lete opp på wikileaks om hvilken side WD har hvis du er så himla nysgjerrig..:confused:

Hverken din eller Obama sin politikk er egentlig noe som er interessant å legge seg opp i. Og med hensyn til hvilken side WD har valgt..........ja der må selv wikileaks gi opp :confused:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Da er jeg unnskyldt og alle de andre i 3.14 da siden vi mister litt byer her og der da, flotters :)
Vi er ikke gode så da slipper vi å motsi at vi er gode, siden du er enig, men siden vi da ikke er gode så er det ikke noe farlig at vi tribalhugger med TSFS heller da, siden vi bare er en møkkastamme og da er det ikke noe farlig siden vi er så dårlige ;)

Du er nå søt da <3
Men beklager, zippy. Det at dere får noen incs skulle nesten bare mangle da det tar 2 sek å sende et angrep. Hvem som helst ville gjort det om de ble angrepet, men det er ikke poenget. Poenget er at dere sitter på toppen av fjellet med piknikk-duken brettet fint rundt hele fjelltoppen, og kaster noen steiner ned i ny og ne så ingen uvedkommende tar plass på den fine rutete duken som zippy har vært å kjøpt :)

At dere klarer å si at; "Oh no, vi får jo angrep mot oss da, herregud hvor teit du er" sier litt om nivået deres. Å få incs fra en spiller du aldri har hørt om er ikke mitt største mareritt, men ettersom dere drar frem dette så viser det bare at dere bruker nettopp dette argumente for å slippe kosebamse-stempelet. Det som er utrolig er at dere faktisk synes det er givende, og ikke minst gøy å sitte å adle byer fra spillere som kanksje deffer med off-tropper, eller som kanksje ikke har hørt hva off-tropper er, og deffer med en fin mix-by. Kan dere ikke se at dere har misforstått ordet " tribalwars" nå? Dere har allianse med den største stammen på v8. Dere eier alle de andre, bokstavelig talt, men likevel er det ingen av dere som ønsker å kjempe om 1.ste-plassen. Menmen, så lenge dere ikke er i krig, så spiller vel ikke det noen rolle?

Jeg sier det om igjen som jeg har sagt mange ganger. Dere har begge stammene en medlemsliste som kan skremme andre stammer på v8. Dere har de beste spillerne som man kan oppdrive på v8, og enkelte på .no faktisk. Jeg hadde trodd jeg, at disse spilleren hadde en trang til å sitte oppe å sende nukes fra kl.07-07 igjen dagen etterpå. Men det virker som om dere er blottet for angrepslyst. Enten er dette fakenick ute å går, eller så har disse fått et ufortjent godt rykte. Nei, ta dere sammen. Vis at dere faktisk liker den litt mer krigerske delen av spillet, for seriøst, å drive med slikt tull som dette er bare dumt!

At andre stammer kan vokse opp, var det en som sa her, husker ikke helt nicket. Men ja, det er jo bare å gå inn på "Stammer" og opprette en stamme på egenhånd. Null problem. Men ettersom jeg er såpass smart så regner jeg med at du sikter til en stamme som dere kan konkurrere mot, men igjen så tar du feil. Hvilken stamme skulle det vært? Eneste muligheten er at samtlige stammer tar mot til seg, allierer seg og angriper koordinert. Men at en helt ny stamme skal reise seg er meget tvilsomt. Om du gjemmer deg bak dette argumentet, så ja, synd, trist, leit..

Dere kan kritisere meg for måten jeg argumenterer på. Jeg spiller så vidt på v8 under mitt nick, men det er bare for å følge med. Dere har en stamme og fronte, noe som er greit for meg, men jeg regner med at dere ikke er såpass trangsynte at dere ikke ser at jeg har noen poeng som dere burde ta til dere.

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
tror du virkelig noen andre greier og bli større en dere hvis dere vinner krigen?-.-

Ps: du har hatt angrep mot deg, er sant. men at du har gjort noe er bare drit. det er bare og klikke på noen taster så er byen stacka full av støtte fra de byene bak ``frontèn``...

Så vil ikke si at du gjør så mye.

Tror alle uten om 3.14 og TSFS synes det er kjedelig...

Dette var til Honour sin siste innspill
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser virkelig ikke noe stort problem med hvordan situasjonen er på V8 nå. Det er behagelig for oss og våre allierte, mens resten gremmes. Det er kanskje smålig av meg, men jeg liker det når stammen jeg er i har det toppers, og våre fiender har det mindre toppers.
 

DeletedUser

Guest
Synes WD oppfører seg som tullinger i denne sitvasjonen!

Vis/(når?) THA og co blir adlet så er WD de neste, hvorfor skjønner ikke de det?

Jeg kan er 200% sikker på at vis WD hadde hjulpet Tha så hadde de greid seg mye bedre mot 3.14 og ``storebror``.


Nå burde noen fra Wd kommentere her....

mvh Realnick

Hvordan oppfører vi oss som tullinger i dette tilfellet? Når THA & Co er adlet bort så har vi like mange byer som de 2 koseklubb stammene har så da kan vi jo kose sammen alle tre :D

THA hadde ikke klart seg bedre om de hadde blitt gitt byer gratis.. Dessuten så hjelper det jo ikke på nabofølelsen og adle gråbyer i vårt cluster... Men men, hva vet jeg jeg har jo ikke THA i nærheten lenger :D
 

DeletedUser

Guest
Hvordan oppfører vi oss som tullinger i dette tilfellet? Når THA & Co er adlet bort så har vi like mange byer som de 2 koseklubb stammene har så da kan vi jo kose sammen alle tre :D

Jeg tror du glemmer at vi også vokser :eek:

[spoil]
Adlinger siste 7 dagene skrev:
1 TSFS 129
2 3.14 92
3 THA 49
4 WD 47

Tap siste 7 dagene skrev:
1 THA 38
2 TD 34
3 TSFS 15
4 3.14 14

15 WD 6

Netto byer siste 7 dagene skrev:
1 TSFS 114
2 3.14 78
3 WD 41
[/spoil]

Med mindre jeg misforsto deg da.
 

DeletedUser

Guest
Neida, glemte ikke den lille detaljen der nei.... Jeg har lagt den bak øret :p
 

DeletedUser

Guest
men spørsmål:

Hvordan skulle WD hjelpet dere :) ? med nuke hjelp ? for vi kan ikke støtte dere

og når dere tar gråbyer i clustrene våres, så sier det litt :)
 

DeletedUser

Guest
Dere vil ikke se sitvasjonen og prøver å drøye levetiden deres så lenge som mulig...
 
Topp