Front søkes

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Da jeg endelig er tilbake i gamet for fult og øksemennene mine er kåte på litt blod tenkte jeg at jeg skulle etterlyse en front! Da det blir litt kjedelig å hele tiden måtte la disse vannskapte unskyldninger av mennesker kalt adelsmenn vandre over 70 timer en vei tenkte jeg at viss ikke jeg kan komme til fronten, så kan fronten komme til meg !

K56 er et for tiden meget ubebodd området og virker som et yperlig kvartal for banditter og andre typer mindre populært pakk og raringer.
Rimmen på k55 er det også muligheter, men her frykter jeg at kansje motstanden kan bli for stor for dere med en gang og derfor i deres øyne blir lite ønskelig. Jeg kan stille opp med clearing og litt ress til adelsmenn for å sørge for rask vekst slik at vi kan ha det morro i nærmeste framtid.

i k56 vill din nærmeste nabo bli to supersøte jenter i form av Myh og Kristin, de vill fra tid til annen komme innom med pakker, kake og diverse andre morsomme og hyggelige objekter som kan brukes, spises eller bare nytes. Jeg vill også være i nærheten klar for å slå meg ned i baren med en vodka redbull i vær hand og på jakt etter et ordentlig bar brawl. Jeeeeright og lollipop vill også være i nærheten men disse holder seg stort sett for seg selv da det virker som disse er litt sossialt tilbaketrukne og ikke er så altfor glad i menneskelig kontakt (Minner litt om sheldon cooper). De roter derfor rundt i sitt eget området uten å plage andre.

Krav til naboer er at man alltid må være klar for et lite besøk, eller stikke bortom på besøk selv. Forsvarsskilsa burde være på plass da det fort kan gå hardt for seg i barslosskampene, man må være forberedt på at både ruter og bord knuses. At du selv er i stand til å slå litt fra deg sees bare på som et pluss, da jeg selv har flere barer som jeg godt kan trenge en unskyldning til å pusse litt opp i da jeg begynner å bli litt lei av interiøret.

Området er for tiden veldig rolig og det er mange slitte og små barer, men med rett kunskap og rett stå på mot kan dette fort ordnes opp i om du skulle være interresert. For tiden vill feltet bli solgt som selvbygger felt så det blir i stor grad ditt eget ansvar og bygge alt opp. Men da det er flere privat personer som driver i området så er det noen ferdig utbygde områder og en del påbegynt, og selvsakt en del tomme tomter. Så det er gode muligheter for å etablere et sterkt og godt imperium her borte for dem som skulle ønske det.

Hører gjerne fra dere, gi beskjed om dere har spørsmål og ser frem til mange nye naboer i tiden fremover!


Mvh Cofagrigus
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Det er lite ønskelig med små etableringer i området. Jeg ser mer for meg en storstilt satsning da dette er et området hvor det er forventet stor vekst og store muligheter. Derfor vill enkelt personer som ikke har planer om å utvikle og utvide virksomheten ikke bli hjulpet i gang, og heller istedet blir kjøpt opp av større selskaper i området.
 

DeletedUser

Guest
svaini skaff meg konto så møter eg deg face to face katt mot mus(nerd)
 

DeletedUser

Guest
Hvem som er katten og hvem som er musen kan nok diskuteres. Samme med hvem som vinner og hvem som taper.

Heia barfight!
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
svaini skaff meg konto så møter eg deg face to face katt mot mus(nerd)


Husker du ikke åssen det gikk sist gang vi møttes på slagmarken ? Statsen sto hvertfall ganske godt i pluss hos meg :)

Men joda AREA sliter heftig de, så jeg er sikker på at de ønsker deg inn med åpne armer ! :)
 

DeletedUser

Guest
Åssen er næringsloven? Det skal vel ikke være lov å ta inn subsidier og støtte fra allerede etablerte kamerater og bekjente? Heller ikke fra egne næringer skal det være lov?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
På det punktet er det ganske fritt frem i dette området :) Det viktigste er at du endten utvider for deg selv, eller blir tatt over av en større eier.
 
Topp