Funny Mails

DeletedUser

Guest
Greit, ingen funny PM - men definitivt funny forum:

VV - xxx i dag klokken 18:31 Siter
Bare og dogge, han kan ikke sende noen adlesangrep. voff - voff, rv anm.

VV - yyy ruler2 i dag klokken 18:32 Siter
har ikke nok tropper til å dodge + jeg trenger virkelig støtte

VVA - zzz i dag klokken 18:45 Siter
jaha eg har ingen mulighet til og hjelpe deg atm sorry + hva sender han?


Første gang jeg har hørt noen ha så få tropper at de ikke kan dodge. Ikke en gang en liten spydmann i stallen. :p

Sier ikke dette litt om kvaliteten på medlemmene i stammen? Eller hva RV?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Anonym den 07.04. klokken 22:08
kunne du tenke deg å bli min spion i BBB ??
Da kan jeg støtte deg ekstremt om du blir ferska, noe du ikke blir :)


---------------------------------

IBE er veldig drevene når det kommer til rekruttering av spioner, spesielt når dere i samme slengen søker oss om allianse.

Skal være så snill og gi dere et lite tips.. det er IKKE lurt å sende denne meldingen til en leder.. sjeldent de vil spionere på sin egen stamme *PSSSTT*
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det var en funny mail. :D
Godt forsøk, bissiz! Du kan bli min etterretningssjef any time. Men først må du få løs skjegget fra postkassa, og det kommer nok til å ta sin tid.
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke om han er ute etter å få meg til å slutte å farme han, eller om han bare skal spare meg for arbeid. Ihvertfall så ble det ikke noe ut av den her samtalen.

Naboen den 09.04. klokken 22:15[/u]
Du kan jo ikke regne med at det er noe å hente hos meg, siden din venn "XxX" er innom 3-4 ganger om dagen?
Men for all del, det holder jo troppene dine opptatt, så da er det jo godt for noe. ;)

Meg den 09.04. klokken 23:20
sender dem bare ut når jeg har lite å gjøre.
de er på sightseeing.

Naboen den 09.04. klokken 23:26[/u]
Hehe, vet du ikke at det virker demoraliserende på topper å risikere livet for ingenting?

Meg den 09.04. klokken 23:28
Neida. de her troppan e mest ute etter å se på naturen. får de seg en kamp er jo det positivt på instillinga selvsagt

Dessuten har de allti med seg bærspann så de har alltids tid til å stoppe å plukke bær på hjemreisen ^^,

Naboen den 09.04. klokken 23:40[/u]
Da forstår jeg jo. Er det danglebær dem plukker da eller? ;o)

Meg den 09.04. klokken 23:45
Hehe.
nei har ingen aning ka dem plukke. det e ikke æ som spis det
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
For å sensurere andre spillere sitt navn må man ta vekk hele url linken.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Har fått godkjent av VVs stammeleder og poste denne meget underholdende PM´en bare jeg sensurer ham. Det ønsket er herved oppfylt.

Sensurert Stammeleder den 05.04. klokken 15:02
Har dere noe avtale med E=mc2 ???

[player]Sensurert Stammeleder[/player]

Reisverket den 05.04. klokken 15:11
Hvorfor skulle jeg dele info om vårt diplomati med deg?

rv

Sensurert Stammeleder den 05.04. klokken 15:17
pga jeg vet hva som foregår i dette spillet,vet også dem samarbeider med [ally]SSB[/ally]

Tenkte vi kunne snakke om diplomati sammen,og kanskje et samarbeid i dette område,og kanskje eie hele kartet sammen som 2 allierte.

Reisverket den 05.04. klokken 15:28
Nope. L-13 er en stamme som ikke inngår diplomatiske forbindelser til noen. Vår diplomatiliste er helt tom, og slik skal den fortsette å være.

Sensurert Stammeleder den 05.04. klokken 15:30
ok. men hvorfor vil dere være alene ?

når alle andre blir store,hva skal dere gjøre da?
Umulig klare seg alene mot alle

Reisverket den 05.04. klokken 15:31
Når alle andre blir store? Hehe... blir vi små da?
Dere i VV fremstår som de største noobs vi har sett samlet i en stamme. Vi fryder oss over forumet deres, som vi til enhver tid har et speilbilde av i vår egen, sånn for underholdningsverdiens skyld.

Sensurert Stammeleder den 05.04. klokken 15:49
lol

største NooBs er jo dere da som ikke vil ha noe diplomati med NOEN :p

+ maneg av dine medlemmer er jo PoengHorer

Reisverket den 05.04. klokken 16:15
Jasså? Så vi har poenghorer? Hvem da f.eks?

Sensurert Stammeleder den 05.04. klokken 16:28
ALLE.

hører jo rykter om det,KUN noen få av dere som er gode da lol resten er jo Nooobs.

Reisverket den 05.04. klokken 16:29
ok. Æsj, det var kjipt. Da kan vi vel like godt pakke sammen og gi oss da?

Sensurert Stammeleder den 05.04. klokken 17:11
ja det kan dere

btw dere har en spion blandt dere så det er sakt
var en anne stamme som tipset oss :)
dere burte ta Kontosjekk på alle medlemmer og skjekke dette ut.

Reisverket den 05.04. klokken 17:17
Alle store stammer har spioner, det er en del av spillet. I denne stammen tvinger vi ingen til å sette opp noen som kv.

Sensurert Stammeleder den 05.04. klokken 17:51
nei dumt og ikke ha det pga spionasje

Reisverket den 05.04. klokken 18:26
For noe tull! Tror du virkelig du kan avsløre spioner ved å få de til å sette opp tvungen kv? Ingen spioner gjør vel det uten å slette alle spor. Dessuten bruker de Skype, MSN o.l.

Hvorfor ønsker VV å inngå samarbeid med oss når vi ifølge dere består av så mange noobs og poenghorer?

Sensurert Stammeleder den 05.04. klokken 19:20
pga da er dere 100% sikre på ikke bli utryddet av ANDRE stammer.
dem fleste vil knekke dere :)
men det VET DU vel fra før av

vil bare gjøre dte mindre smertefullt for dere

Reisverket den 05.04. klokken 19:21
Du sier altså at dersom vi allierer oss med VV, så vil vi ikke bli utryddet? Men at dersom vi lar være så har vi ikke en sjanse?

Hvis du er helt sikker på dette, så skal vi diskutere om vi skal alliere oss. Hvor har du denne infoen fra?

Sensurert Stammeleder den 05.04. klokken 20:24
Hentet fra en viss person`r dvs (flere)
1 i din stamme og 2 stk i 1 annen stamme igjen, 3 stammer er innblandet i dette utenom din.

jeg har kontakter overalt på V5 og får vite ting.
jeg vil gjerne diskutere ally med deg7dere ja på HØYESTE NIVÅ

(Taktikk og strategi er min sterke side,har vært i marinen nå i 12 år i stavanger på Båten `HH` Harald Hårfagre.
det er min bakgrunn.)

Men kom gjerne med om ting vi kan diskutere når det gjelder ally,men det blir HEMMELIG allianse da mellom oss 2 ledere og dine spillere,jeg sitter da HVIS vi blir allierte, setter dere på iaps sånn at mine ser at dem IKKE skal ta dere,jeg kan merke på deg at du er en onkelig person i IRL . men ta gjerne opp hva vi kan diskutere i framtiden.

[player]Sensurert Stammeleder[/player] btw liker og prate med folk

Reisverket den 05.04. klokken 21:09
Hehe, du og VV er virkelig noe for dere selv. Selvsagt er vi ikke interessert i noen form for samarbeid med dere (eller noen andre for den saks skyld), jeg bare måtte få denne siste uttalelsen din. Takk for å farge v5 og spre latter og glede!

Sensurert Stammeleder den 05.04. klokken 21:10
Ok, som du vil hvis du ikke vil tro meg

du får se senere snart hva som kommer til og skje med dere

Reisverket den 05.04. klokken 21:16
Vi kan knapt vente!
 

DeletedUser

Guest
Må si du ikke er den smarteste nei :)

eneste du liker og er SPRE Propaganda til alle og få alle til og tro noe som ikke er sant :)
mange folk klarer desverre og lese mellom linjene på ditt propaganda :)

men du vil snart se LYSET og så skal vi lede deg på den rette STI mot Lyset <3 :D
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Må si du ikke er den smarteste nei :)

eneste du liker og er SPRE Propaganda til alle og få alle til og tro noe som ikke er sant :)
mange folk klarer desverre og lese mellom linjene på ditt propaganda :)

men du vil snart se LYSET og så skal vi lede deg på den rette STI mot Lyset <3 :D

Du påstår at jeg med min propaganda farer med løgner? Det bør du dokumentere. Alle som har mistanke om at jeg har tuklet med denne pm´en kan sende meg en pm ingame, og jeg videresender originalen mer enn gjerne. :D
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
En artig lesning, kommer til å følge spent med i utviklingen etter denne samtalen ;)
 

B L A C E

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
eneste du liker og er SPRE Propaganda til alle og få alle til og tro noe som ikke er sant :)
mange folk klarer desverre og lese mellom linjene på ditt propaganda :)

At han synes du og din stamme suger og ikke vil ha noe med den å gjøre ? Ren tipping :cool:
 

DeletedUser

Guest
Syns det på forumet her en plass sto at VVs stammeleder er 32 år..
Skal ikke bli frekk her men den var litt drøy! OMG :D
 

DeletedUser

Guest
Syns det på forumet her en plass sto at VVs stammeleder er 32 år..
Skal ikke bli frekk her men den var litt drøy! OMG :D

Kan være enig med deg der....men jeg vil si at det ikke er alderen til stammelederen som betyr mest;)

Humongus
B-g hertug
 

DeletedUser

Guest
At han synes du og din stamme suger og ikke vil ha noe med den å gjøre ? Ren tipping :cool:

det stememr nok det ja,dem kan le av oss men når vi blir større , hvem ler av hvem da???? :)

den som ler sist ler best - du har vel hørt den ? :) veldig morsomt :D:D
 
Topp