Ganske patetisk...

DeletedUser

Guest
Du kan ikke tenke ut det selv? Hahaha :D

Men orker ikke forklare det en gang til.. Tar for lang tid før du forstår det... eller kanskje du aldri vil o_O

Du kunne jo prøvd å forklare det på en annen måte, istedenfor å ordrett gjenfortelle den historien som ble prentet inn i hodet ditt den dagen du joinet IB? :p For all del, jeg behøver ikke få deg til å tro jeg har rett, så lenge jeg vet at jeg selv har det ;)
 
Sist redigert av en moderator:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Haha xD Veldig strategisk, må jeg si :rolleyes: Jeg ser det slik at dette viser at dere ikke klarer å ta noen BOL-byer, og dermed må ta til takke med små spillere på under 1500 poeng :cool:

Og, paalodin: Jeg forstår utmerket vel at dette er et strategispill, det jeg derimot ikke forstår er at dere er nødt til å angripe de absolutt minste... Men blir ikke forundret over at dere kaller det å "fjerne trusler", for alle vet jo at små spillere adler IB-byer som ingen andre :D Typisk IB å prøve å bortforklare.

Forresten, hvordan da "sier alt om meg"? Enten er du veldig god til å forstå mye ut fra liten info, eller du har et veldig lite verdenskonsept. Ingenting av det jeg skrev der sier noe om meg i det hele tatt, og det er ingen vits i å blande det inn ;)

Når alt dette er sagt, skulle jeg gjerne hørt Lord Mansion's side av saken... Kunne blitt interessant :rolleyes:



Aner ikke hvem du er men at vi har forskjellig oppfatning av dette er klart, for å si det helt klart, poeng bryr jeg absolutt ingenting om, ett krigsspill er ett krigsspill ALLE skal elimineres så jeg applauderer Lord Mansion og sier kjør på, KNUS ALLE. Så kan feiginger som deg mene hva du vil.
 

DeletedUser

Guest
Og jeg gjentar meg selv; Deres framtid er på ingen måte lysere :)

Joda! Når først BOL og RNG kolliderer blir det en stygg kamp både på slagmarken og over telefonen ^_^
Så sitter vi og angriper når vi føler for det..

Og hvis det ikke blir krig, har vi fortsatt en stor og god sjanse på å vinne krigen. Hvis det er EN ting IB er god på... Så er det tålmodighet! :D
 

DeletedUser

Guest
Aner ikke hvem du er men at vi har forskjellig oppfatning av dette er klart, for å si det helt klart, poeng bryr jeg absolutt ingenting om, ett krigsspill er ett krigsspill ALLE skal elimineres så jeg applauderer Lord Mansion og sier kjør på, KNUS ALLE. Så kan feiginger som deg mene hva du vil.

Så dette vil si at du støtter massemord av minispillere og utrenskning av alle som har mindre poeng enn deg? :eek: Men det ser ut som dere har gått glipp av poenget mitt... Hvordan har det seg at IB velger seg den absolutt minste BOL-fanen de kan finne for så å prøve å totalt knekke spillergleden hennes? Kan være at jeg overdriver en smule, men det virker som om det er det eneste som fungerer med dere.

Man må be om ti for å få én.
 

DeletedUser

Guest
Man må be om ti for å få én.

Et bilde sier mer enn tusen ord.

[spoil]
motivator3593515nh2.jpg
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Dersom noen også har fulgt med, så skal jeg si at dø19 har en storebror i BOL, jeg sier ikke nick av mange grunner.

Patetisk er ordet ja, det er også toppen av feighet !!


Minner meg om den gangen en leder i IB ville true HFO inn på sin side i krigen, da fikk eg beskjed om at alle i IB ville angripe meg vist eg ikke svarte på posten:D Dette er akkurat like patetisk !!!
 

DeletedUser

Guest
Patetisk er ordet ja, det er også toppen av feighet !!


Minner meg om den gangen en leder i IB ville true HFO inn på sin side i krigen, da fikk eg beskjed om at alle i IB ville angripe meg vist eg ikke svarte på posten:D Dette er akkurat like patetisk !!!

Er jeg patetisk eller innlegget mitt? :(
 

DeletedUser

Guest
Et bilde sier mer enn tusen ord.

[spoil]
motivator3593515nh2.jpg
[/spoil]

LOL! xD Det sier det i hvert fall på en mye hyggeligere måte... Jeg kan bare ikke slutte å le av det bildet! :D

Bgm: Det er ingenting, IB har forsøkt det mot BOL lenge ;) Ok, jeg ler :D
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Og hvis det ikke blir krig, har vi fortsatt en stor og god sjanse på å vinne krigen. Hvis det er EN ting IB er god på... Så er det tålmodighet! :D

Hahahaha XDXDXD

Trur heller det er STIKK motsat :p


Og 1 ting til MB :p så mangen ganger du he sakt at ting går på tverke for oss, og om dåke er så god som dåke seier, så korfor i svarte eiger vi dåke så heftig da? Når dåke taper på statsen, og allt går så på tvera at 6 mill spillerane dåka går over til å angripe små spillere på 1.5k lizm, så seier det sitt. Når du begynner å blusse opp under for å få ein krig mellom RNG og BOL, fordi det er einaste måten dåke har ein sjans til å vinne på (sjønt, har mine tvil på at dåke greier det da heller) så trur eg ikkje du skal fortsette med å sei at allt ser så mørkt ut for oss, for atm, så er det som ville inponert meg mest om det kunne gå 1 veke uten at du påpeikt at vi snart kjeme til å få bank :p
 

DeletedUser

Guest
for atm, så er det som ville inponert meg mest om det kunne gå 1 veke uten at du påpeikt at vi snart kjeme til å få bank :p

Nja, ville vel blitt nokså imponert om det faktisk skjedde... :rolleyes: Men vi beveger oss bort fra topic.
 

DeletedUser

Guest
LOL! xD Det sier det i hvert fall på en mye hyggeligere måte... Jeg kan bare ikke slutte å le av det bildet! :D

Du er selvfølgelig klar over at det var deg og at du gadd lage en så teit tråd bildet var siktet til, ikke sant? :) Fint du tar det med et smil.
 

DeletedUser

Guest
Du er selvfølgelig klar over at det var deg og at du gadd lage en så teit tråd bildet var siktet til, ikke sant? :) Fint du tar det med et smil.

Jeg er fullstendig klar over ditt forsøk på å få meg til å føle meg ille til mote, men dessverre for deg fungerte det ikke. Bedre lykke neste gang :) Og dette er ikke hva tråden handler om, sånne tragiske kommentarer vil jeg ha meg frabedt. Dersom du ikke har noe saklig å komme med, kan du like godt slutte å prøve :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er fullstendig klar over ditt forsøk på å få meg til å føle meg ille til mote, men dessverre for deg fungerte det ikke. Bedre lykke neste gang :) Og dette er ikke hva tråden handler om, sånne tragiske kommentarer vil jeg ha meg frabedt. Dersom du ikke har noe saklig å komme med, kan du like godt slutte å prøve :)

Du misforstår - jeg uttrykte kun min mening om denne tråden. Hvis den hadde fått deg til å reflektere litt hadde det bare vært en bonus.

Men okay. Saklig...

Fikk vite i dag at Lord Mansion har sendt angrep på dø19, trolig bare på grunn av hva som står på profilen hennes... Syns dette er dårlig av IB. For å ta det punktvis:

1) Det virker som om IB er nødt til å angripe n00bs for å tro at de får ting til. Hvorfor det, tro? :rolleyes:

2) At det finnes IB-spillere som gidder å scanne gjennom TW-profiler for å finne noen å angripe, tyder på at de har fritids. Enten det, eller så har de en veldig ekstraordinær måte å finne mål på. Hva tror dere?

3) At IB i det hele tatt gidder å angripe så små spillere, blir som å skyte kaninen med bjørnen like foran seg. Plan idioti, med andre ord.

4) Det at IB angriper spillere som i det hele tatt støtter BOL, får meg til å tro at de prøver å skremme folk bort fra oss. Noe som selvsagt ikke funker. Men det viser dessuten at IB faktisk, uansett hva de prøver å påstå, innerst inne frykter BOL ;)

Jeg både håper og tror at dette er fakes. Men det er stadig en mulighet for at det ikke er det, og uansett blir vi nødt til å spørre oss selv: Hvorfor?

Nå har jeg sagt det jeg ville si... Synspunkt? :)

Du tar et par antakelser her som du ikke backer opp:

- At det er negativt å adle små spillere, for å skaffe seg nye byer.
- At grunnen til angrepene er profilen.
- At spilleren blir angrepet fordi IB trenger å få opp selvtilliten.
- At man ikke kan snuble over spillere med provoserende profiler ved rene tilfeldigheter.
- At det er noe negativt å adle spillere som støtter din fiende hvis de er mindre enn deg - ved samme logikk er det da urettferdig å være flere om å angripe samme spiller, hvis man totalt sett er større enn denne spilleren.
- At det å angripe noen som støtter en fiende viser at man frykter den fienden.

Du hopper fra et latterlig tynt grunnlag til noen ganske sterke konklusjoner. Det virker også som at du antar at alle som leser innlegget ikke kan se rett gjennom det, noe jeg syns er morsomt.

Nå, hva tråden handler om er at du kommer med noe som nesten må være årets mest åpenbare forsøk på propaganda. Du klager på IB sin propaganda, samtidig som du selv blåser en sånn liten fillesak - at en stor spiller adler opp små - ut av proposjoner. Virkelig? Hvis det mot formodning faktisk er noen som leser V1 P&P forumet som ikke allerede har en side og de har to hjerneceller å gni sammen våger jeg å påstå at denne tråden nok virker mot sin hensikt.
 

DeletedUser

Guest
For første gang i historien, eller var det kanskje andre skal jeg være veldig enig med Grim :rolleyes:

Tråden blir litt usaklig fordi det ikke kommer fram noe spesifikt motiv annet enn at IB har angrepet en liten spiller. Det i seg selv er jo som nevnt tidligere bare en del av spillet og noe som faktisk må gjøres om man skal sikre seg selv. OG at vedkommende har et søsken i BOL, utgjør vel ingenting annet enn en bonus for IB vil jeg tro :p

Nei kjære medBOLere, vi må få opp noen kvalitetsposter som virkelig kan disse IB om vi skal "ta dem" ;)

Until next time...
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Herregud å patetisk DU er som tror at VI er patetiske! Det er strengt tatt strategisk å fjerne alle spillere som ikke er på vår side.

dere får det jo til at det er fyfy for oss å adle grått? det er mer strategisk enn å fjerne en så liten spiller xD
 

DeletedUser

Guest
Ok, da anser jeg saken som tapt... Fint at du endelig kommer opp med noe mer håndfast enn fancy bilder :p

Men føler også at jeg har fått frem poenget mitt ganske bra. For å være helt sikker på hvor mye det er jeg nettopp har skrevet som har vært løgn, må jeg selvsagt få høre angriperens side av saken, eller i det minste noen IB-ere som har skikkelige argument, men jeg tar til takke med det jeg får. Dessuten mener jeg selv at ut fra den informasjonen jeg har, har jeg greid å komme opp med noe som tilsvarer, om ikke sannheten, så i hvert fall en brukbar propaganda-post, noe som strengt tatt er en del av dette forumet ;) Så får dere mene hva dere vil.

Det som imidlertid irriterer meg i denne tråden, er at ingen (frem til Grim, takk skal du ha) kom med gode argument, selv om det virker som om alle unntatt de i BOL var mot meg. Dersom dere først skal ta et standpunkt, prøv å finne noen gode grunner til det :)

Men som sagt, anser jeg saken som tapt. Uansett, takk for en god ordveksling ;)
 
Topp