Ganske patetisk...

DeletedUser

Guest
Tenk over språket folkens.
I denne tråden var det en del å sette fingeren på, så dere får tenke over hva dere skriver så jeg slipper å stenge denne.
 

DeletedUser

Guest
@Spiralis: Du er alltid enig med meg. Det er bare ikke alltid du innrømmer det :p

@Winterweird: Det var ikke et slag mellom oss, hvis det er det du mener. Det impliserer motstand. Dette var mer som slakt :)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha xD Og jeg går ut fra at du mener det var du som sto for slaktingen? :p Vel, du mangler ikke selvtillit, i hvert fall :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Heisann.

Leste igjennom første post, så tok jeg bare "last" og gjør klar denne posten. Som en grei ingress som dette er, går vi videre til hoved delen.


HAHAHAHAHAHA
AHAHAHAHHAHAHAHA
HAHAHAHAH
AHAHAHAHHA

Altså, herregud? Kan sikkert nuke rassen av alle som skriver BOL er best på profilen sin, who cares. Syns første post er så patetisk at jeg har lyst til og legge meg ned og be til vår allmektige herre på TW om psykiske hjelp for og i det hele klare og oppsumere hva du skrev i første posten. Som et førsteintrykk av deg: LOL, patetisk jålebukk, full (?). Ågud, you made my day bro, sitter og flirer rett som det er :). Lengesiden sist, men må si at dette var....ja...verdt det.
 

DeletedUser

Guest
Opp til deg å mene hva du vil :)

Førsteinntrykk av deg: Typisk TW-smartass, det vil si en som gjør hva han kan for å skape trøbbel og fryder seg hver gang han klarer å bidra til å slakte en tråd... I blant virker det på meg som om den eneste måten å bli god i dette spillet er å gripe enhver sjanse til å rakke ned på alle en kan. Syns det er vanskelig å forstå hvorfor ikke folk kan oppføre seg med tilnærmet ordentlig folkeskikk en gang i blant. Du kan holde deg til saken i stede for å forsøke å rakke ned på meg.

PS: Hadde aldri greid å skrive så bra om jeg hadde vært full, hadde jeg? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Passe på språket vårt gutter og jenter.. Ellers får vi en advarsel fra Pio! :S
 

DeletedUser

Guest
Dett er den teiteste tråden jeg har lest på lengelengelenge..
Så bare fordi en spiller ikke er fiende så kan man ikke angripe dem?

Alle spillere må bort en gang, kan likegodt starte med de som støtter fiendene dine da?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Magic bro, til og med Darkmoon sier tråden er tåpelig.. Han er spamkongen, og han syns den er på jordet...I say no more :eek:
 

DeletedUser

Guest
I blant virker det på meg som om den eneste måten å bli god i dette spillet er å gripe enhver sjanse til å rakke ned på alle en kan.

...aaaaahahahahahahaha! Den var morsom!

Dorky! Har savnet deg på forumet! Bli mer aktiv!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Opp til deg å mene hva du vil :)

Førsteinntrykk av deg: Typisk TW-smartass, det vil si en som gjør hva han kan for å skape trøbbel og fryder seg hver gang han klarer å bidra til å slakte en tråd... I blant virker det på meg som om den eneste måten å bli god i dette spillet er å gripe enhver sjanse til å rakke ned på alle en kan. Syns det er vanskelig å forstå hvorfor ikke folk kan oppføre seg med tilnærmet ordentlig folkeskikk en gang i blant. Du kan holde deg til saken i stede for å forsøke å rakke ned på meg.

PS: Hadde aldri greid å skrive så bra om jeg hadde vært full, hadde jeg? :rolleyes:

Japp, jeg fryder meg med og skape kaos, morsomere enn og drive dank, er du ikke enig?
Slakte tråd sier du? Jeg sier bare min mening angående den, hva du og verdens populasjon mener er meg reven likegyldig .

Syns det er vanskelig å forstå hvorfor ikke folk kan oppføre seg med tilnærmet ordentlig folkeskikk en gang i blant.
Hahaaaa. Vil du ha svaret på min offensive besvaring? Les igjennom førsteposten din til det sier "ding dong" i hodet ditt. Hva hadde du trodd om meg (eller IB/Viking for den saks skyld) om jeg skrev noe sånt pølsevev? Seriøst, eneste som mangler er brødet og ketchupen, men den er vel på veg med tanken på besvarelsen din av denne posten kan jeg tenke meg.

Rakker ikke ned, sier min mening, som sagt. Når posten er dum, blir såklart besvarelsene dumme også, hadde du kanskje reknet med noe annet? ehhh

Og for din PS: For din skyld håper jeg du VAR full ;)

Så får jeg ta en klassisk Grim med disse bildene sine.

[spoil]
you_fail_002.jpg
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Magic bro, til og med Darkmoon sier tråden er tåpelig.. Han er spamkongen, og han syns den er på jordet...I say no more :eek:

Jeg syntes akkurat det samme selv... men fikk en infraction for mitt språk. Får tydligvis ikke lov til å kalle noen patetisk. Men han er en dust :D

Men er heeeelt enig i tittelen... dette er "Ganske patetisk..." ;)
 

DeletedUser

Guest
Til kenn: Kan være enig i at tråden ikke var av de beste... Og forstår at du vil si din mening om den. Men å si den på verst tenkelig måte er enten tankeløst eller slemt. Jeg vet ikke hva som passer best for deg, men jeg går for "slemt" inntil videre ;)

Innlegget ditt var i det store og hele svært irriterende, men til forskjell fra de andre er det ikke bare tråden det ser ut til at du vil slakte, men også meg. Og dersom tråden var død fra før av, hvorfor i det hele tatt bry seg? Det kan godt være at ditt innlegg var rettet mot tråden, men det er ditt ansvar om jeg tar det ille opp. Du burde i så fall tenke over hva du skriver fra nå av.

For øvrig har dø19 startet på nytt et annet sted... Så vi kan like godt legge denne tråden på hylla, eller hva? Alle videre kommentarer dere har lyst å si om meg personlig, kan dere ta dem et sted jeg slipper å lese dem? :) Takk.
 

DeletedUser

Guest
Bare.. hysj.. heeelt stille nå.. er ikke vits å si mer winter... det blir litt wierd... alle mener du tar feil så skjønner ikke vitsen med å fortsette :confused:

Så bare... shhhh....
 

DeletedUser

Guest
Eg syns ikke han tar feil, eg syns forsatt det er feig å gå på en liten spiller bare fordi broren er i BOL. Hvorfor ikke angripe BOL spilleren i stede ?


For øvrig har dø19 startet på nytt et annet sted... Så vi kan like godt legge denne tråden på hylla, eller hva? Alle videre kommentarer dere har lyst å si om meg personlig, kan dere ta dem et sted jeg slipper å lese dem? Takk.

Syns du skal forsette å si akkurat hva du mener uavhengig av hva andre mener !! Merkelig hvor mange som skulle hive seg på dette hyle koret ? Posten din var heilt grei, kjempe bra med aktivitet på forum :)
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Eg syns ikke han tar feil, eg syns forsatt det er feig å gå på en liten spiller bare fordi broren er i BOL. Hvorfor ikke angripe BOL spilleren i stede ?

Siden dere er 999 flere spillere enn IB satser jeg på at støttinga skulle gå bra? moralen er lav, 1 D by tar ut 5-10 nukes..? Problem - no

Ja, jeg er gir deg mye refs og kritikk, men det hører forumet til for og lage lyd. Det viser bare min uenighet, noe som faktisk mange andre har sagt seg enig i også (altså at tråden din er helt hodestups). Beklager om du tar det veeeldig ille opp, bare synd du ikke kan se for deg en litt mer spegelvent situasjon ;)
 

DeletedUser

Guest
Eg syns alle skal si hva de mener, men denne gangen syns eg vel mange heiv seg på for å trykke trådstarter ned !! Heilt unødvendig , innholdet i tråden står ikke i stil med all kritikken som er kommet i ettertid !
 
Topp