Ganske patetisk...

DeletedUser

Guest
Fikk vite i dag at Lord Mansion har sendt angrep på dø19, trolig bare på grunn av hva som står på profilen hennes... Syns dette er dårlig av IB. For å ta det punktvis:

1) Det virker som om IB er nødt til å angripe n00bs for å tro at de får ting til. Hvorfor det, tro? :rolleyes:

2) At det finnes IB-spillere som gidder å scanne gjennom TW-profiler for å finne noen å angripe, tyder på at de har fritids. Enten det, eller så har de en veldig ekstraordinær måte å finne mål på. Hva tror dere?

3) At IB i det hele tatt gidder å angripe så små spillere, blir som å skyte kaninen med bjørnen like foran seg. Plan idioti, med andre ord.

4) Det at IB angriper spillere som i det hele tatt støtter BOL, får meg til å tro at de prøver å skremme folk bort fra oss. Noe som selvsagt ikke funker. Men det viser dessuten at IB faktisk, uansett hva de prøver å påstå, innerst inne frykter BOL ;)

Jeg både håper og tror at dette er fakes. Men det er stadig en mulighet for at det ikke er det, og uansett blir vi nødt til å spørre oss selv: Hvorfor?

Nå har jeg sagt det jeg ville si... Synspunkt? :)
 

DeletedUser

Guest
Dersom noen også har fulgt med, så skal jeg si at dø19 har en storebror i BOL, jeg sier ikke nick av mange grunner.
 

DeletedUser

Guest
godt sagt, så sant. ib er feig.men seff kommer dem til å benekte at dem er feige.

vil sikkert si at dem føler at han er en trussel:p
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Har hu berre ein bror der o_O jaja :p

Men så IB sin taktikk er å nuke ned alle søskena til fiendane sine, i håp om at det skal ødelegge spillelysta demmers? :confused: isåfall så er dåke mykje feigare enn eg trudde :p og det sier MYKJE! ;)
 

DeletedUser

Guest
Dersom noen har fulgt ekstra godt med, vil dere vite at dø19 har TO storebrødre i BOL, sier ikke nick :p

Men det blir akkurat det samme - dere angriper små spillere bare fordi de støtter BOL. Har dere så fryktelig lite å gjøre eller? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dersom noen har fulgt ekstra godt med, vil dere vite at dø19 har TO storebrødre i BOL, sier ikke nick :p

Men det blir akkurat det samme - dere angriper små spillere bare fordi de støtter BOL. Har dere så fryktelig lite å gjøre eller? :rolleyes:

Glemte han, ja. :D
 

DeletedUser

Guest
Går godt ann at det er en grunn, for at BOL skal bruke tropper på støtte opp henne.

Det finnes ingen fornuftige grunner for det... Dersom vi skulle bruke tropper på å støtte henne, ville moralen være så lav at dere bare hadde sløst bort nukes uansett :D
 

DeletedUser

Guest
Så bra, da :D Blir visst noe av deg også xD

Må si jeg gleder meg til MD ser denne... Kunne trengt en god latter :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vi har heller ikke fritids. Vi har det faktisk veldig fint akkurat nå og ligger godt an. Kan ikke si det samme om dere :eek:

Oss? :D Hahah! Ikke vet jeg, men da henviser jeg deg til Twstats som viser det stikk motsatte av hva du nettopp sier her, MD! At vi sliter er kun ønsketenkning fra din side, men jeg skjønner jo det når dere hver dag våker opp til erobrede byer. Svakhetstegn?:rolleyes:
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Er det noen på v1 som har angrepet en spiller som ikke er i samme stamme som de? Uhørt. Forbanna svin.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Fikk vite i dag at Lord Mansion har sendt angrep på dø19, trolig bare på grunn av hva som står på profilen hennes... Syns dette er dårlig av IB. For å ta det punktvis:

1) Det virker som om IB er nødt til å angripe n00bs for å tro at de får ting til. Hvorfor det, tro? :rolleyes:

2) At det finnes IB-spillere som gidder å scanne gjennom TW-profiler for å finne noen å angripe, tyder på at de har fritids. Enten det, eller så har de en veldig ekstraordinær måte å finne mål på. Hva tror dere?

3) At IB i det hele tatt gidder å angripe så små spillere, blir som å skyte kaninen med bjørnen like foran seg. Plan idioti, med andre ord.

4) Det at IB angriper spillere som i det hele tatt støtter BOL, får meg til å tro at de prøver å skremme folk bort fra oss. Noe som selvsagt ikke funker. Men det viser dessuten at IB faktisk, uansett hva de prøver å påstå, innerst inne frykter BOL ;)

Jeg både håper og tror at dette er fakes. Men det er stadig en mulighet for at det ikke er det, og uansett blir vi nødt til å spørre oss selv: Hvorfor?

Nå har jeg sagt det jeg ville si... Synspunkt? :)



Kan jo fortelle deg hvorfor!! Tribalwars er ett taktisk krigsspill, at du ikke forstår hvorfor her sier vel alt om deg. Slik jeg ser det finnes det beskyttelse når du starter dette spillet, når den er over er du fritt vilt, dette innspillet dit er bare latterlig.
 

DeletedUser

Guest
Haha xD Veldig strategisk, må jeg si :rolleyes: Jeg ser det slik at dette viser at dere ikke klarer å ta noen BOL-byer, og dermed må ta til takke med små spillere på under 1500 poeng :cool:

Og, paalodin: Jeg forstår utmerket vel at dette er et strategispill, det jeg derimot ikke forstår er at dere er nødt til å angripe de absolutt minste... Men blir ikke forundret over at dere kaller det å "fjerne trusler", for alle vet jo at små spillere adler IB-byer som ingen andre :D Typisk IB å prøve å bortforklare.

Forresten, hvordan da "sier alt om meg"? Enten er du veldig god til å forstå mye ut fra liten info, eller du har et veldig lite verdenskonsept. Ingenting av det jeg skrev der sier noe om meg i det hele tatt, og det er ingen vits i å blande det inn ;)

Når alt dette er sagt, skulle jeg gjerne hørt Lord Mansion's side av saken... Kunne blitt interessant :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Du kan ikke tenke ut det selv? Hahaha :D

Men orker ikke forklare det en gang til.. Tar for lang tid før du forstår det... eller kanskje du aldri vil o_O
 

DeletedUser

Guest
Oss? :D Hahah! Ikke vet jeg, men da henviser jeg deg til Twstats som viser det stikk motsatte av hva du nettopp sier her, MD! At vi sliter er kun ønsketenkning fra din side, men jeg skjønner jo det når dere hver dag våker opp til erobrede byer. Svakhetstegn?:rolleyes:

Nei nei, det var ikke det jeg mente. Jeg refererer til hvordan framtiden ser ut for dere ;) Den er dyster, mørk og har ikke et lys i enden av tunnelen :eek:
 
Topp