Glad i dere SFF ^^

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
2wftopy.jpg


Lykke til ;)

Spes deg kemp :D

Du kan vel gå og sjekke med simulatoren din om 62 nukes ville greidd å drept det der ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hehe,,, må le......

Benni, få me at han mauren brann e ein av grunnane te eg gjer meg....
E mer underholdning å se maling tørka enn å lesa brann innlegg........

Vis det faktisk vise seg at eg har angrepe den byen så ta godt vare på di ca 8-10 rambukkane mine.....
 

DeletedUser

Guest
Gratulera, eg ser fram te en nerdafri tilværelse fra nå av......
 

DeletedUser

Guest
Jeg gjentar spørsmålet mitt; Hva får dere til å tro at SFF kommer til å fusjonere med BOL? Det er på ingen måte derfor glitter er i SFF, hvis dere tror det.
 

DeletedUser

Guest
Takk takk til både anti å missi..... blir nok vemodig, mn greit å starte året me blanke ark å fargestifter igjen...:D

Ehhh jostein, syns du va litt kjappe me å trekka den tebake ja, eg va i forening igår,, får eg ein nye sjangs...... eg va jo hyggelige å lot ver å nobla den byen din igår ;)

Btw,, Glitter storkose seg hos gamlegutta i SFF, e jaggu isje sikker på om hu komme tebake te bol eg..... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Highnoob, han mener det fordi brann alltid er NØDT til å trekke egne konklusjoner av alt og har derfor egentlig ikke peil på så mye. Han er litt para og derfor blir plutselig lus til agurk.
 

DeletedUser

Guest
Hvem sier at man må være fysisk I stammen for å tilhøre den? :p
 

DeletedUser

Guest
Hvem sier at jeg bryr meg om hva du sier? I følge enhver definisjon av flyktning jeg har vært borti, tar BOL inn flyktninger.
 
Topp