Glad i dere SFF ^^

DeletedUser

Guest
Tror ikke jeg gidder å forklare mer om det nå. Tror jeg har sagt det nok ganger. Har du ikke fått det med deg nå tror jeg du aldri vil få det med deg. Det sier jo isåfall sitt om hvordan TMR fungerer.

Du burde vite at jeg leser det jeg vil lese (alt på off topicen + alt jeg har skrevet noe i å venter på svar/komentar).
Resten skipper jeg når jeg vil :)
 

DeletedUser

Guest
6-7 D byer der er ikke mye. lol
vel vel, du kan jo spille litt til så kan du vise hva du er god for;) Skal til og med si ifra når vi starter hvis du er intressert i å prøve. Så kan vi se hvordan det går;)

Brukt riktig så holder det en stund.

Næææ, må legge opp nå.
Skal i militæret utpå nyåret så får aldri feira ettårs jubileum med TW:/
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Greit.
1) Vi alle elsket SFF, men hater dem fordi dem forlater oss.
2) Plokk er feig som stikker.
3) POKE ME hyperventilerer når han får altfor mange pils i toppen.
 

DeletedUser

Guest
Greit.
1) Vi alle elsket SFF, men hater dem fordi dem forlater oss.
2) Plokk er feig som stikker.
3) POKE ME hyperventilerer når han får altfor mange pils i toppen.



1) Enig, vi hadde trengt noen noob targets. :p
2) Han skal i forsvaret, så ja. Da får han nok tid til å spille spill. Bare husk å velg riktig tjeneste:p
3) Det er jul mann. Ingenting er som et par pils mens man hører på denne fine julesangen.

God jul alle sammen:)

4) hansa julebrus er ikke best. Hallejula for hamar julebrus:)
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
1) Enig, vi hadde trengt noen noob targets. :p
2) Han skal i forsvaret, så ja. Da får han nok til å spille spill. Bare husk å velg riktig tjeneste:p
3) Det er jul mann. Ingenting er som et par pils mens man høres på denne fine julesangen.

God jul alle sammen:)

4) hansa julebrus er ikke best. Hallejula for hamar julebrus:)

1) kødd. Dem er ikke Nubs. Dem er jo best. Ihvertfall i følge kemp. :rolleyes:
2) ahhh, så det er det som er sagt i de siste 5sidene med spam? :p
3) Lenge leve Hansa Julebrus på glassflaske ^^
4)
11doh.gif
doh!
11doh.gif
 

DeletedUser

Guest
Omg....
Tror me i SFF seie oss virkeligt fornøyd me at avskjedsreportasjen vår blir spamma ner av kanskje di styste tullingane dette spellet har å tilby... (grim,brann, poke me, kanskje den styste klovnen av di alle)

Dessverre så gadd eg isje lesa alt, mn det holdt imassevis det eg fekk me meg..
Brann hold deg langt vekke fra tigerstaden, vis isje så bler det buksevann så det holde... å han kompisen din poke klovnahåve bør isje visa fjeset sitt... han må jo ver ein lobotomerte utgave av fjøsnissen...
Fortsett å rakk ner på sff mister, di som faktisk har møtt oss ifight her på spellet vet ka som gjelde, så spar oss for mer av ditt klovnari....

Takk for meg.....
 

DeletedUser

Guest
Omg....
Tror me i SFF seie oss virkeligt fornøyd me at avskjedsreportasjen vår blir spamma ner av kanskje di styste tullingane dette spellet har å tilby... (grim,brann, poke me, kanskje den styste klovnen av di alle)

Dessverre så gadd eg isje lesa alt, mn det holdt imassevis det eg fekk me meg..
Brann hold deg langt vekke fra tigerstaden, vis isje så bler det buksevann så det holde... å han kompisen din poke klovnahåve bør isje visa fjeset sitt... han må jo ver ein lobotomerte utgave av fjøsnissen...
Fortsett å rakk ner på sff mister, di som faktisk har møtt oss ifight her på spellet vet ka som gjelde, så spar oss for mer av ditt klovnari....

Takk for meg.....

Denne posten er faktisk ikke den avskjedsreportasjen deres, det er kanskje derfor det er smart å lese alt før man poster.

Resten av posten din ler jeg bare av.
 

DeletedUser

Guest
Samma faen, du e fortsatt ein hjernedau ynkelige liten skrulling......
 

DeletedUser

Guest
Motstandere Bekjempet
Som angriper Som forsvarer Total
Rank Navn Beseiret
1 kemp23 42,95 Mio.
2 Bunnpris 31,99 Mio.
3 Uglefisk 27,74 Mio.
4 Hansemann 27,71 Mio.

å sorry, takk for meg, hilsen nooben.....

Ps! Slå opp i ordlistå di på lobotomi, der finne du navnet ditt....
 

DeletedUser

Guest
Brann, du er bare dum!
Så mange personer som meiner det om deg og du tar fremdeles ikkje hintet?

Og Poke: Jepp, skal inn i militæret for å spille nettspill, men siden eg muligens blir angrepet så vil eg heller slutte:rolleyes:
Syns fremdeles det er synd med all den farminga eg har lagt ned, 118 adelsmenn står klare for ordre.

Go Kemper, go Hansi go!
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Brann, du er bare dum!
Så mange personer som meiner det om deg og du tar fremdeles ikkje hintet?

Og Poke: Jepp, skal inn i militæret for å spille nettspill, men siden eg muligens blir angrepet så vil eg heller slutte:rolleyes:
Syns fremdeles det er synd med all den farminga eg har lagt ned, 118 adelsmenn står klare for ordre.

Go Kemper, go Hansi go!

glad i deg også ;)
 

DeletedUser

Guest
Fortsett å rakk ner på sff mister, di som faktisk har møtt oss ifight her på spellet vet ka som gjelde, så spar oss for mer av ditt klovnari....

Takk for meg.....

009 In Memory Of Zcztig (412|579) K54 4,050 diggity [SFF] DarkMoon [RoEm] 11th July 2008 - 15:21:17

HostHost :)
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
4) hansa julebrus er ikke best. Hallejula for hamar julebrus:)

Word.

Med nylig oppløst SFF, ny-slettet konto, 13.000 gullmynter, 130 adels på samlingsplassen og nå - Norges ubestridte beste fantastiske julebrus, sier jeg adjø og god jul:cool:
 
Topp