2 år siden da? ;P
DeletedUser Guest 21. Aug 2010 #42 tror hans poeng er at glitter ikke har uttviklet seg noe serlig og sittter fast på samma tidsone jeg er jo hellt uening
tror hans poeng er at glitter ikke har uttviklet seg noe serlig og sittter fast på samma tidsone jeg er jo hellt uening
zippymaster Blomstevase Reaksjonspoeng 566 21. Aug 2010 #43 ironkiller skrev: tror hans poeng er at glitter ikke har uttviklet seg noe serlig og sittter fast på samma tidsone jeg er jo hellt uening Klikk for å utvide... skjønte det, men mener selv som du at man har kanskje fått et annet syn på verden etter 2 år og kanskje andre spørsmål
ironkiller skrev: tror hans poeng er at glitter ikke har uttviklet seg noe serlig og sittter fast på samma tidsone jeg er jo hellt uening Klikk for å utvide... skjønte det, men mener selv som du at man har kanskje fått et annet syn på verden etter 2 år og kanskje andre spørsmål
DeletedUser Guest 21. Aug 2010 #44 joa men da kan du heller sende melding til henneh selv på et interjuv er jo det meste bakgruns historie allt handler om og det forandrer seg ikke
joa men da kan du heller sende melding til henneh selv på et interjuv er jo det meste bakgruns historie allt handler om og det forandrer seg ikke