Gråbyadling og hvordan det har påvirket V1

DeletedUser

Guest
Jeg vil fram til at området der tilhører Renegades like mye som det tilhører BOL, og at du tydeligvis lager dine egne regler om hva som er lov og ikke. ""Fordi vi kan se byene", herregud, de ligger 1 by unna, man kommer ikke nærmere enn det.

Har du flere elendige unnskyldninger på lager?

Unnskyldninger? Kjære deg, det er ingen som har ett behov for å unnskylde seg til deg. Hvorfor skulle de det? Dessuten er vi enige for lenge siden om at dette ikke er nobling bak fronten. Hvis du ønsker det, kan jeg grave frem mye som er det - men ser ikke poenget. Vi er ikke alierte og det er ingen grunn til at BOL skal forsvare sine handlinger ovenfor dere. Hvis byene plager dere så kraftig, så angrip dem, ikke whine som en unge på forumet. Angrep - det er det man gjør i en krig.
 

DeletedUser

Guest
Jo, "kjære deg", det virker som du har et veldig stort behov for å finne unnskyldninger til å ta gråbyer. Synes jeg presiserte utrolig klart at dette ikke gjelder gråbyer bak fronten, men PÅ fronten.

Må si det er vanskelig å diskutere med noen som ikke leser det man skriver, men er heller opptatt av å prøve å nedverdige motstanderen.

Du får bare fortsette å prøve å rettferdiggjøre det dere gjør, så får vi se hvor langt dere kommer.
 

DeletedUser

Guest
Jo, "kjære deg", det virker som du har et veldig stort behov for å finne unnskyldninger til å ta gråbyer. Synes jeg presiserte utrolig klart at dette ikke gjelder gråbyer bak fronten, men PÅ fronten.

Må si det er vanskelig å diskutere med noen som ikke leser det man skriver, men er heller opptatt av å prøve å nedverdige motstanderen.

Du får bare fortsette å prøve å rettferdiggjøre det dere gjør, så får vi se hvor langt dere kommer.

Jeg må innrømme at jeg ikke tar det særlig tungt at du synes det er nedverdigene når jeg svarer deg, hvis du har et problem med argumentene mine får du heller "plukke dem fra hverandre," det du driver med nå er bare å gjenta deg selv til det kjedsomlige.

Bare så det er sagt, blissard, et svar er ikke synonymt med en unnskyldning. Jeg synes ganskye tydelig at jeg sa at BOL ikke hadde noen grunn til å forsvare sine handlinger ovenfor fienden, aka deg.
En annen ting jeg nesten må spørre om her, er hvorfor whiner dere om saken hvis dere ikke vil ha et svar? Hvis dere ikke vil ha svar, er det ikke lettere å bare klappe igjen da?
 

DeletedUser

Guest
Det er jo du som tvinger meg til å gjenta meg selv (til det kjedsommelige), når du driter i å lese det jeg skriver. Herregud, makan til psykologisk krigføring!

"BOL har ingen grunner til å forsvare sine handlinger", neivel? Hvorfor har du prøvd nettopp det da?

Vi vil ha et svar ja, ikke en rekke teite unnskyldninger som at "jeg har noen byer i nærheten". Det er jo ganske åpenlyst hvorfor dere tok byene, men det er vel for vanskelig å innrømme det.
 

DeletedUser

Guest
Det er jo du som tvinger meg til å gjenta meg selv (til det kjedsommelige), når du driter i å lese det jeg skriver. Herregud, makan til psykologisk krigføring!

"BOL har ingen grunner til å forsvare sine handlinger", neivel? Hvorfor har du prøvd nettopp det da?

Vi vil ha et svar ja, ikke en rekke teite unnskyldninger som at "jeg har noen byer i nærheten". Det er jo ganske åpenlyst hvorfor dere tok byene, men det er vel for vanskelig å innrømme det.

For det første - det er en forskjell på å FORSVARE og å SVARE. Det jeg har sagt nå, altfor mange ganger, er at jeg har ingen grunn til å FORSVARE BOL sine adlinger ovenfor fienden. Det i seg selv er et SVAR. Hvorfor du føler du har rett på mer svar enn det er jeg ganske likgyldig til.

Hvis vi skal snakke om psykologisk krigføring, så synes jeg det å whine om TO byer over flere sider på forumet helt klart er et forsøk på å kjede fienden i hjel.
 

DeletedUser

Guest
Diskusjonen hadde vært over den, hvis du ikke hadde kommet inn her og hevdet at det var DINE farmer. Det bor flere folk rundt der, men du ser dem kanskje ikke siden du er totalt blendet av ditt eget selvbilde.
 

DeletedUser

Guest
Diskusjonen hadde vært over den, hvis du ikke hadde kommet inn her og hevdet at det var DINE farmer. Det bor flere folk rundt der, men du ser dem kanskje ikke siden du er totalt blendet av ditt eget selvbilde.

For ørtene gang, dette blir for dumt: Det er ingen grunnn til at jeg skal jeg bry meg om en fiende tildeldigvis ligger rundt to bonusbyer i et området jeg og xano's byer dominerer.
 

DeletedUser

Guest
blizzard, to byer på fronten er ikke gråby horing, det er taktiske gråbyer. Kan du fortelle meg om EN stamme i hele TW historien som aldri har tatt en taktisk gråby..?
 

DeletedUser

Guest
blizzard, to byer på fronten er ikke gråby horing, det er taktiske gråbyer. Kan du fortelle meg om EN stamme i hele TW historien som aldri har tatt en taktisk gråby..?

Ok, så det du sier er at BOL ikke har noe imot at Renegades nobler alle gråbyene langs fronten, siden de er taktiske?
 

DeletedUser

Guest
La meg bare si det slik; Hvis Renegards tar to bonusbyer på fronten kommer ingen til å grine på forumet over det.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du prøver å overbevise meg om at de to byene er de eneste dere kommer til å ta, så må du prøve hardere. Det er snakk om prinsipp, ikke to byer.
 

DeletedUser

Guest
Antallet byer som blir tatt skiller mellom taktisk gråbyadling og gråbyhoring.
 

DeletedUser

Guest
Lol.. ja du er flink til å overbevise deg selv om at dette er rett ihvertfall. Hvem bestemmer grensen mellom "taktisk" gråbyadling og gråbyhoring?
 

DeletedUser

Guest
blizzard, to byer på fronten er ikke gråby horing, det er taktiske gråbyer. Kan du fortelle meg om EN stamme i hele TW historien som aldri har tatt en taktisk gråby..?


TurnuptheOHgod.
Jeg kan fortelle deg om en verden som nekter folk med å ta gråbyer i TW historie ?:))
 

DeletedUser

Guest
Antallet byer som blir tatt skiller mellom taktisk gråbyadling og gråbyhoring.

Gråbyhoring, er bare et patetisk ord som enn eller annen newb fant på.

Nesten litt synd at så mange tar det til seg, og forsetter å bruke det ordet.
1år etter at serveren startet :eek:
 

sir fingolfin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Gråbyhoring, er bare et patetisk ord som enn eller annen newb fant på.

Nesten litt synd at så mange tar det til seg, og forsetter å bruke det ordet.
1år etter at serveren startet :eek:

Hva ville du kalt folk som bare tar gråbyer fordi de ikke tør å ta røde byer?
 

DeletedUser

Guest
Hva har saken noe å gjøre med å tør, å ikke tør å ta røde byer ?

Det kan være forskjellige grunner for at folk tar de, blant annet at man er liten, bare allies og nap rundt seg, eller bare min favoritt! For å få mer poeng = Flere styrker.

Folk lager gullmynter som bare av det, hvorfor trenger de farms av den grunn da ?

Blant folk som ligger i Top10 stammene, spillerene altså.
Så ligger vel gjennomsitte på adels i akademi på rundt 15-30adels.


Det er bare å sende resurserer fra de gammle byene over til gråbyer, så har man fult farm space på 24k, iløpet av dagen. Selfølgelig tar de kanskje 2uker før alt er klart, men det er ikke no vi får gjort no med.

Jeg ville ikke kalt noen for noe som helst.
Vil heller ha en spiller som viser fremgang i poeng, enn en som sitter på rompa og lager 1k gullmynter annahverdag..

Man får eventuelt mer tropper som poeng, det sier seg ganske sjøl.
Det kommer ann på om spilleren gjør det som er best.


Jiizzz!

Ånei, jeg ville ikke ha kalt noen noe som helst. Jeg ville ha roost de fordi de faktisk TAR byer, enn folk som lager gullmynter.
 

sir fingolfin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ånei, jeg ville ikke ha kalt noen noe som helst. Jeg ville ha roost de fordi de faktisk TAR byer, enn folk som lager gullmynter.

Trenger vel ikke ros for å ha tatt en gråby, hvem som helst kan klare det. De som skal ha ros er de som faktisk tar byer MED tropper. Da er det ikke en gang en trygghet om at det går bra uansett.

Har heller aldri sagt at DU, eller andre som tar gråbyer er gråbyhorer, men det finnes en stor forskjell på de som tar gråbyer for å få mer tropper, og de som tar gråbyer for å klatre på rankingen.

Har mange eksempel på det, blandt annet noen personer som er adlet bort på grunn av det.
 

DeletedUser

Guest
Trenger vel ikke ros for å ha tatt en gråby, hvem som helst kan klare det. De som skal ha ros er de som faktisk tar byer MED tropper. Da er det ikke en gang en trygghet om at det går bra uansett.

Egentlig er det en del forlatte byer som har tropper i seg, siden de tilhørte spillere som ble litt *for* inaktive. Det mest geniale som finnes er når folk faktisk påstår at disse var farmene deres.
 
Topp