Gråbyadling og hvordan det har påvirket V1

DeletedUser

Guest
grbyeriz1.jpg


Er det bare jeg som ville brutt en regel for den haugen der?

*sikle*
 

svenna

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er en ting jeg vil nevne til de som er villige til å adle gråbyer.

Har dere prøvd å bygge en forsvarsby uten å farme før, samtidig som du har mellom 50-1000 innkommende?

Lykke til sier jeg bare.
 

DeletedUser

Guest
Er en ting jeg vil nevne til de som er villige til å adle gråbyer.

Har dere prøvd å bygge en forsvarsby uten å farme før, samtidig som du har mellom 50-1000 innkommende?

Lykke til sier jeg bare.

Vanligvis har jeg andre ting å bry meg om enn å lage tropper som enten blir drept eller jeg må dodge en dusin ganger per dag i flere byer når jeg er under angrep. Men det pleier da å gå greit :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg fant en til!

grbyer2er1.jpg

For de som lurer så er det den bonusen i midten stall og den i hjørnet brakker:)
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er en ting jeg vil nevne til de som er villige til å adle gråbyer.

Har dere prøvd å bygge en forsvarsby uten å farme før, samtidig som du har mellom 50-1000 innkommende?

Lykke til sier jeg bare.

Har jeg innkommende har jeg da annet å gjøre enn å farme. Skjønner fortsatt ikke hvorfor enkelte forherliger farming som fritidsaktivitet. Du kan ikke lage tropper for mer enn 2400 i timen uansett.
 

DeletedUser

Guest
Har jeg innkommende har jeg da annet å gjøre enn å farme. Skjønner fortsatt ikke hvorfor enkelte forherliger farming som fritidsaktivitet. Du kan ikke lage tropper for mer enn 2400 i timen uansett.

Gullmynter Holmo, gullmynter...
 

svenna

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har jeg innkommende har jeg da annet å gjøre enn å farme. Skjønner fortsatt ikke hvorfor enkelte forherliger farming som fritidsaktivitet. Du kan ikke lage tropper for mer enn 2400 i timen uansett.

Jeg mener at det er lettere å farme en gang og sette i gang produksjonen i 8 timer.
Hvis man ikke farmer så stopper produksjonen av tropper opp innimellom det har jeg erfart selv.

Ja man har nok med å dodge og flytte tropper når man er under angrep.
Man har ennå mer å gjøre hvis man man må gå igjennom 60-70 forsvarsbyer og sette igang produksjonen samtidig som å dodge.

Jaja en gang er det slutt med dette gråbymaset, før eller siden så blir de borte:)
 
Topp