Gråbyadling

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hvorfor poste her da? La oss ha denne posten i fred. Dere har for lite å gjøre og for dårlige kontoer. Spill mer! :D
 

DeletedUser

Guest
Tenk dere om da. Det er tungvint å farme en gråby , i steden for å adle den. Hvis vi tar den over får man ALLE ressursene i den , og i tillegg kan man lage TROPPER i den , som man trenger for å krige. Beklager , men denne gangen tok trådstarter helt feil!
 
Reaksjonspoeng
1
Okå da.

ALLE SOM ADLER GRÅBYER SKULLE VÆRT BANNET

takk for meg.

seriøsitet:
Jeg synes alle som vil adle gråbyer skal få lov til det, og heller ta følgene av alle som roper gråbyhore etter seg.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Det har til alle tider på .no vært diskutert om hvor lavmål det er å erobre "gråbyer". Det ble også diskutert tidlig på v3 om det ville bli kalt lavmål og gråbyhoring her og?

De fleste av de regelmessige spillerne kom frem til at det var ikke det samme er på v3 hvor faktisk kirker har mye å si på spillet, og de er områdsbaserte så 1 kirke på mange byer er positivt med tanke på gårdstallet en kirke tar.

Det å kalle Bonusbyer gråbyer eller ikke, er alltid diskutert det også, men flesteparten er enige at både barbar byer og bonus byer har grå farge.

Før du klager på LnD og -=SR=- så burde du undersøke hvor mye dem har adlet av gråbyer iforhold til deg selv og egen stamme. Noe SpiderPig gav link til ;)

Personlig synes jeg en gråby her og der er positivt hvis det er taktisk riktig å ta den, noe spesielt Yakuza har tjent på ;)

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Du er bare en dårlig taper, ettersom vi rimma deg. Bare flaks at adelstoget du sendte ut fra området vårt rakk fram 1 time før din siste by ble tatt.


Det er bare tull, jeg flyttet meg og hadde 3 byer i området i over 2 uker etter at jeg var etablert med ny by! Rettere sagt 19 dager.

Forresten, hvorfor er du ute av LnD? Var du for dårlig? :D
 

DeletedUser

Guest
Multispammeraccount, legg nå bort den latterlige dommeroppførselen din, det blir bare enda mer latterlig.

Jeg svarer en tidligere sverddrager med ett betimelig spørsmål.
 

DeletedUser

Guest
Det er bare tull, jeg flyttet meg og hadde 3 byer i området i over 2 uker etter at jeg var etablert med ny by! Rettere sagt 19 dager.

Forresten, hvorfor er du ute av LnD? Var du for dårlig? :D

Hehe.. Nå kan du lure :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Du ble vel dolket i ryggen av flyplasskiten som de fleste andre lojale spillerne i den stammen! :D
 

DeletedUser

Guest
Nei, jeg ser at det er paasan som adlet dine byer. Kos deg med hva enn du gjør utenfor LnD, for oss er du alltid ett medlem der. :)
 

DeletedUser

Guest
Hvem har sagt at jeg ikke er i LnD forsatt?
Hold deg til temaet nå.. Hva skjer med at du påstår at LnD er gråbyadlere?
 

DeletedUser

Guest
Spamzor og Drawde fra lnd og Hunterz fra SR er tre eksempler...

Men diskutere med deg som ikke er med er jo uinteressant!
 

DeletedUser

Guest
Spamzor og Drawde fra lnd og Hunterz fra SR er tre eksempler...

Men diskutere med deg som ikke er med er jo uinteressant!

Spamzor har tatt 2 og Drawde har tatt 3. Der måtte du blande inn Hunterz, mitt spørsmål var hvorfor du blandet inn LnD i dette?
Hvor mange har ikke du tatt?
Du driter deg ut Kaos. Seriøst.

Jeg er i LnD, så skjerp deg.
 

DeletedUser

Guest
Spamzor og Drawde fra lnd og Hunterz fra SR er tre eksempler...

Men diskutere med deg som ikke er med er jo uinteressant!

Drawde startet opp mange måneder etter oss andre, og spilte med mange i LnD på verden 1 før v3 startet... Til slutt fikk vi overtalt han til å joine v3, men han var da fryktelig langt unna og har bare bygd seg sakte men sikkert opp uten å gjøre noe særlig kriging da han ligger for langt unna til å få særlig med støtte fra resten av stammen...
Spamzor er spamzor, og han kan ikke telles som en representant for LnD på noen som helst måte, eller hva darkmoon? ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp