Gråbyadling

Status
Stengt for ytterligere svar.

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Eg syns :D

At barbar byer er ein fin måte og spare tropper på, eg seier aldri nei til ein by gratis by på 8000 poeng istede for og miste mange tropper på ein by med 6000-9000 poeng...

Og Kaospilot, inse at MaM og Kaptein sortebill er tøffere enn deg, du klarer ikkje vinne en diskusjon mot de:p
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Eg syns :D

At barbar byer er ein fin måte og spare tropper på, eg seier aldri nei til ein by gratis by på 8000 poeng istede for og miste mange tropper på ein by med 6000-9000 poeng...

Og Kaospilot, inse at MaM og Kaptein sortebill er tøffere enn deg, du klarer ikkje vinne en diskusjon mot de:p

Enig der... Dessuten er barbarlandsbyer fine når man skal komme seg fort i gang i starten:D
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor ignorerer du resten av innlegget mitt? Uansett hvor mye tropper jeg har så tar jeg heller en gråby med like mange poeng istedet for å sløse fem nukes på en by.

edit: sier en med 90k oda..

Hva ignorerte jeg???

Jeg vet at Oda'en min ikke er stort til å skryte av, men jeg har da 0 adlete gråbyer samt gjennomsnittlig poengsum på 8.400 på byene mine så jeg beviser at det går ann å ta gode fiendebyer uten å bruke 5 nukes :p
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hva ignorerte jeg???

Jeg vet at Oda'en min ikke er stort til å skryte av, men jeg har da 0 adlete gråbyer samt gjennomsnittlig poengsum på 8.400 på byene mine så jeg beviser at det går ann å ta gode fiendebyer uten å bruke 5 nukes :p

Unbelievable...

Det kan umulig stemme... eneste forklaring på det er vel at du adler byer etter avtale::eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja men Crakentah skjønte visst ikke de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo, jeg skjønte jo det da, det var jo litt ironsk ment å skrive i du-form til han når jeg vet han er M-M-M-Multipoke og har høyere ODA enn meg:p

Btw heter jeg Crackentah :p
 

DeletedUser

Guest
Personlig ser jeg ikke noe galt i å adle noen gråbyer, så lenge det er noe mening i det. Å adle gråbyer bare for poengenes skyld synes jeg blir feil, men hvis byen ligger strategisk rett til så ser jeg ingen problemer med å ta denne byen. Likevel hvis spillere og stammer bare går for å ta gråbyer, så skjønner jeg ikke helt poenget med å spille Tribal Wars.
 

DeletedUser

Guest
Må bare le av dette gråby fjaset. Hvorfor er det bare i Norge at folk fjoller så mye og blir helt rabiate, fordi en annen tar gråbyer? En som atpåtil ikke er i ditt nabolag engang.

Jeg har tatt gråbyer, jeg tar gråbyer og jeg har tenkt til å ta gråbyer, alt kommer an på om det er strategisk smart.

skyt meg:rolleyes:
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Må bare le av dette gråby fjaset. Hvorfor er det bare i Norge at folk fjoller så mye og blir helt rabiate, fordi en annen tar gråbyer? En som atpåtil ikke er i ditt nabolag engang.

Jeg har tatt gråbyer, jeg tar gråbyer og jeg har tenkt til å ta gråbyer, alt kommer an på om det er strategisk smart.

skyt meg:rolleyes:

Endelig en som fikk sagt det...
 

DeletedUser

Guest
Må bare le av dette gråby fjaset. Hvorfor er det bare i Norge at folk fjoller så mye og blir helt rabiate, fordi en annen tar gråbyer? En som atpåtil ikke er i ditt nabolag engang.

Jeg har tatt gråbyer, jeg tar gråbyer og jeg har tenkt til å ta gråbyer, alt kommer an på om det er strategisk smart.

skyt meg:rolleyes:

Det var jo som jeg sa; hvis de er strategisk plasserte går det ann... Jeg må faktisk innrømme at neste byen jeg tar er en gråby :eek: Men den tilhørte en gråbyadler som adlet farmene mine, så da adlet jeg han og da ga han opp :p Men byen jeg skal ta ligger strategisk plassert og har 9500 poeng, så da er det lov ;)

Men Kaospilot, som startet tråden, snakket jo om LnD og SR som ligger i hans område, så da er det ikke rart man blir litt irritert av at andre tar gråbyer rundt deg !
 

DeletedUser

Guest
Men Kaospilot, som startet tråden, snakket jo om LnD og SR som ligger i hans område, så da er det ikke rart man blir litt irritert av at andre tar gråbyer rundt deg !

Vrøvl! Vi ligger ikke ved han engang!



Men byen jeg skal ta ligger strategisk plassert og har 9500 poeng

Og btw. Du har .. 10 timer før gråbyen er stacket ;)
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp