Gråbyadling

Status
Stengt for ytterligere svar.
Reaksjonspoeng
1
Drawde startet opp mange måneder etter oss andre, og spilte med mange i LnD på verden 1 før v3 startet... Til slutt fikk vi overtalt han til å joine v3, men han var da fryktelig langt unna og har bare bygd seg sakte men sikkert opp uten å gjøre noe særlig kriging da han ligger for langt unna til å få særlig med støtte fra resten av stammen...
Spamzor er spamzor, og han kan ikke telles som en representant for LnD på noen som helst måte, eller hva darkmoon? ;)

Hold deg til TOPIC!

Nå, tilbake til "dommeroppførselen" min. Jeg påpeker fakta. Ikke vær så hyklerisk og svar på innleggene mine med annet en personangrep og fornærmelser.
 

DeletedUser

Guest
Da venter vi bare på svar fra Kaos. Som har bommet rimelig feil på å legge inn LnD i denne posten, ikke at SR adler mye gråbyer heller.
 

DeletedUser

Guest
Det eneste Kaos har gjort i denne tråden er å drite seg ned på leggen og mellom tærne.

1. Han beskyldte LnD for å være gråby horer. Men han har tatt flere enn dem alle.
2. Han sier at bonusbyer ikke er gråbyer, men WTF? De er grå og forlatte, ikke sant?
3. Som jazcan sier så er gråbyadling ikke noe dumt på verden 3. Du skal helst ha så mange byer innenfor en viss kirkeradius som mulig.


Med andre ord, gå å legg deg kaospilot :eek:
 

DeletedUser

Guest
Skjekk ut disse...

449|477
448|477
445|477
443|479

Så små gråbyer ser jeg ikke helt poenget med:rolleyes:

Men å adle 2000 poengs bonuslandsbyer og et par 3000 poengs gråbyer har jeg derimot selv gjort, for mine egne perverse formål.

Om noen skal hyle ordet gråbyhore etter meg for det, så be my guest, gir ganske så beng i det:rolleyes;)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
@ Kaospilot: Å lese tidligere forum før du kommenterer andre stammer o.l. er å anbefale. Om du virkelig er 38 burde du ihvertfall oppføre deg slik. Kommentere at diverse personers meninger er uinterresant er jo latterlig når du først poster på et "offentlig" forum, som indikerer at alle som leser kan respondere.

@ Shaman: jeg husker jeg postet spørsmål om dere noblet byer på 200-400 poeng så ikke kom å kommenter stakkars BoS som ikke har representanter i denne vakre samtalen x) må jo la dem få gå ned ifred, og jeg venter fremdeles på løftet ditt om å fjerne dem innen månedene skal gå i oppfyllelse :rolleyes:

@ Min andre multiaccount: det er ikke så spennende å diskutere at kaospilot (som alder er ukjent) sitt lille angrip på deg. Har lest værre mot deg før der du ikke brydde deg, hvorfor gjøre det nå?

@ Kingsala: stakkars spamzor x)

@ antonine, Fizzmann: tror det er påtide å stenge dette før det blir værre diskusjon. *rapporterer meldingen min for at dette skal gjennomføres*

~Jazcan~
 
Reaksjonspoeng
1

@ Min andre multiaccount: det er ikke så spennende å diskutere at kaospilot (som alder er ukjent) sitt lille angrip på deg. Har lest værre mot deg før der du ikke brydde deg, hvorfor gjøre det nå?

Sa ikke at vi skulle diskutere det, sa at han skulle la være med det og komme med ordentlige svar til postene mine.

Men ja, vanligvis bryr jeg meg ikke for tydeligvis så hater alle meg nå. :eek:.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Sa ikke at vi skulle diskutere det, sa at han skulle la være med det og komme med ordentlige svar til postene mine.

Men ja, vanligvis bryr jeg meg ikke for tydeligvis så hater alle meg nå. :eek:.

pffft, må du ikke overdrive her :cool:
du ekke så spennende :p

i det minste så hater ikke jeg deg :D
 
Reaksjonspoeng
1

pffft, må du ikke overdrive her :cool:
du ekke så spennende :p

i det minste så hater ikke jeg deg :D

Du er i HZ nå så vi skal se hvor lang tid det tar før du blir en av dem :eek:

Neida, men det er jo litt kjipt at din objektive synsvinkel skal bli litt snudd rundt på mtp forumet, men samma det.

On topic: Gråbyer ftw.
 

DeletedUser

Guest
Jaszan: Var nesten helt i starten av v3 det;) Da var ikke gjennomsnittelig poengsum påbyer noe særlig høyt. Men 200 poeng? Såpass lavt kan jeg ikke huske at det var:D

Jibber med saken, ser tendenser til at de sliter. Gått skikkelig på defensiven og adler de stakkars små gråbyene for å overleve virker det som. De angriper jo nesten ikke mer engang.
 

DeletedUser

Guest
I mine øyne skal ikke barbarbyer adles med mindre de er veldig strategisk plasserte... Jeg har adlet en barbarby selv, men det er fordi eieren ga opp og ble grå, da kjører man jo på :)

Å adle barbarbyer er et tegn på dårlig antall tropper eller dårlige skillz, hvor man ikke greier å adle andre :p

Og som jeg sier: "Jo flere røde byer du tar, jo færre slemminger kan ta deg!" eller noe sånt, dere skjønner hva jeg mener.. ;)

Og dessuten er det dumt å bruke ørten gull på å ta en barbarby, da er det like greit å bare farme den... Bounsbyer, de er liksom litt "bonus", så de kan man adle :) Alltid litt gøyalt med en litt annerledes by :)
 
Reaksjonspoeng
1
Å adle barbarbyer er et tegn på dårlig antall tropper eller dårlige skillz, hvor man ikke greier å adle andre :p

Så med en gang du får deg tropper sender du de rett i veggen til en motstander istedet for å ta en like bra utbygd gratis by? Hva er best, en by du må bruke 5 nukes på å ta, eller en like bra by som er gratis?
 
Reaksjonspoeng
1
..Og siden det nå ble kveld og jeg blir i mitt vanlige dårlige humør så kommer jeg med min vanlige "sier hva jeg mener".
Sortebill melder seg på han også. Dere kan heller tie for dere aner ikke hva det er snakk om!

HVA ER GALT MED DEG? Vi svarer på infoen du gir oss i førstepost. Hvis det er noe syke interne greier vi må vite for å forstå hva du mener, så hvorfor i guds navn poster du det på et offentlig forum? Du må akseptere at noen ikke mener det samme som deg eller foretrekker fakta foran meningene til en elleveåring uten at du går helt gokkens (JA, jeg er redd for å få min fjerde infraction så jeg bruker ord som dette) mongo utover dem. Du minner meg om HZ, går rett på person fordi folk ikke har samme vridde meninger som dem.

Forsvinn.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
I mine øyne skal ikke barbarbyer adles med mindre de er veldig strategisk plasserte... Jeg har adlet en barbarby selv, men det er fordi eieren ga opp og ble grå, da kjører man jo på :)

Å adle barbarbyer er et tegn på dårlig antall tropper eller dårlige skillz, hvor man ikke greier å adle andre :p

Og som jeg sier: "Jo flere røde byer du tar, jo færre slemminger kan ta deg!" eller noe sånt, dere skjønner hva jeg mener.. =)

Og dessuten er det dumt å bruke ørten gull på å ta en barbarby, da er det like greit å bare farme den... Bounsbyer, de er liksom litt "bonus", så de kan man adle =) Alltid litt gøyalt med en litt annerledes by =)

Personlig har jeg adlet få rød-byer men mange medspillere som sluttet, med andre ord en farget barbar og på V2 (når jeg spilte) tror jeg at jeg adlet 50% barbarer. Ble fremdeles en av topp 100 i både ODA og ODD (bare nesten) og Poengmessig (tihi seff)

Er enig med Min andre Multiaccount at jeg vil heller ta en strategisk bra gråby ved fienden enn å bruke 5 nukes på å ta byen. (ihvertfall så tidlig i spillet)

Du er i HZ nå så vi skal se hvor lang tid det tar før du blir en av dem :eek:

Neida, men det er jo litt kjipt at din objektive synsvinkel skal bli litt snudd rundt på mtp forumet, men samma det.

On topic: Gråbyer ftw.

Pffft! hele veien i Elite var jeg objektiv såvel som defensiv for Elite :p skal nok klare det her og ;) imotsetning til andre klarer jeg å dra frem de skitne tingene til min egen stamme om jeg skal angripe noen andres mangler, men jeg er ikke satt inn i HZ helt enda da så vet ikke om jeg kanskje kan misse noen ting til å begynne med :p

 

DeletedUser

Guest
Jibber med saken, ser tendenser til at de sliter. Gått skikkelig på defensiven og adler de stakkars små gråbyene for å overleve virker det som. De angriper jo nesten ikke mer engang.

At BoS ikke er på offansiven er irrelevant. Et løfte er et løfte og de holder fortsatt førsteplassen ;)
 

DeletedUser

Guest
Så med en gang du får deg tropper sender du de rett i veggen til en motstander istedet for å ta en like bra utbygd gratis by? Hva er best, en by du må bruke 5 nukes på å ta, eller en like bra by som er gratis?

Jeg håper for din del at du får deg tropper FØR du begynner å adle, slik at du har tropper klare når du begynner å adle... Dessuten trenger du ikke å adle den beste røde byen du finner når du har så lite tropper... Men å bruke 5 nukes på en by er godt gjort, spesielt når du visstnok ike hadde tropper...Men du bare underbygger påstanden min om at du enten har forlite tropper eller skillz :p

Et tips til deg: Hvis du er i en stamme kan helt sikkert de hjlelpe deg om du trenger å knuse noen tropper, siden det virker som du har fotlite tropper selv...
 
Reaksjonspoeng
1
Jeg håper for din del at du får deg tropper FØR du begynner å adle, slik at du har tropper klare når du begynner å adle... Dessuten trenger du ikke å adle den beste røde byen du finner når du har så lite tropper... Men å bruke 5 nukes på en by er godt gjort, spesielt når du visstnok ike hadde tropper...Men du bare underbygger påstanden min om at du enten har forlite tropper eller skillz :p

Et tips til deg: Hvis du er i en stamme kan helt sikkert de hjlelpe deg om du trenger å knuse noen tropper, siden det virker som du har fotlite tropper selv...

Hvorfor ignorerer du resten av innlegget mitt? Uansett hvor mye tropper jeg har så tar jeg heller en gråby med like mange poeng istedet for å sløse fem nukes på en by.

edit: sier en med 90k oda..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp