Hall Of Fame .no

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Forstår selvfølgelig at det er noen som er uenig i det jeg gjorde, og til og med ser ned på det.
Men i mine øyne har jeg ikke gjort noe galt, og føler derfor heller ikke at noen andre har retten til å te seg som om jeg skulle gjort det.

Hadde vært forståelig dersom jeg faktisk hadde brutt regelverket, eller gjort noe annet forkastelig. Men det har jeg altså ikke.
Noe pluss i boka hadde jeg ikke forventet uansett, til og med ikke når jeg spiller på vanlig måte.

Har jeg ikke gjort meg fortjent til vedkommendes respekt til nå, kommer jeg nok aldri til å få den.
Er en helt grei spiller, men jeg er langt i fra fantastisk, ei heller en av de beste.
Men dette vet dere allerede.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jo, det har du. Å kaste bort flere tusen spenn på PP synes jeg (og nok mange andre) er forkastelig.

Da har så og si alle her inne gjort noe forkastelig. Da alle sammen her inne i teorien skal ha måttet "kaste bort" noen tusenlapper på premium i løpet av sin karriere. At jeg velger å bruke mine penger på TW, er ikke mer forkastelig enn at jeg velger å bruke pengene på noe annet jeg anser som en fritidsaktivitet. Fra andres synspunkt kan det muligens være annerledes, ja, ettersom det muligens påvirker dem.

Men da vil jeg egentlig klassifisere dualspilling som forkastelig også, dersom man ikke skal være dobbeltmoralsk.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Da har så og si alle her inne gjort noe forkastelig. Da alle sammen her inne i teorien skal ha måttet "kaste bort" noen tusenlapper på premium i løpet av sin karriere. At jeg velger å bruke mine penger på TW, er ikke mer forkastelig enn at jeg velger å bruke pengene på noe annet jeg anser som en fritidsaktivitet. Fra andres synspunkt kan det muligens være annerledes, ja, ettersom det muligens påvirker dem.

Men da vil jeg egentlig klassifisere dualspilling som forkastelig også, dersom man ikke skal være dobbeltmoralsk.

*kremt* Angrepskonge *kremt*
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Da har så og si alle her inne gjort noe forkastelig. Da alle sammen her inne i teorien skal ha måttet "kaste bort" noen tusenlapper på premium i løpet av sin karriere. At jeg velger å bruke mine penger på TW, er ikke mer forkastelig enn at jeg velger å bruke pengene på noe annet jeg anser som en fritidsaktivitet. Fra andres synspunkt kan det muligens være annerledes, ja, ettersom det muligens påvirker dem.

Men da vil jeg egentlig klassifisere dualspilling som forkastelig også, dersom man ikke skal være dobbeltmoralsk.

Det er noe helt annet å bruke mye penger over mange år, enn på en dag (i tillegg til det man har brukt over mange år). Skjønner ikke sammenhengen mellom å ha dual og kjøpe adelsmenn for penger.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er noe helt annet å bruke mye penger over mange år, enn på en dag (i tillegg til det man har brukt over mange år). Skjønner ikke sammenhengen mellom å ha dual og kjøpe adelsmenn for penger.

Sammenhengen ligger i prinsippet. Begge er urettferdige.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Ingen av delene er urettferdige. Som du selv sier er begge deler lovlig, og derfor rettferdig.

Den ene av de to er derimot (som sagt) forkastelig. Ingen liker pay2win.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Syns det er trist at folk bruker pp, funksjonene er der men når det er så store summer som brukes til gråbyer syns jeg det er trist å se. Gratulere med rekorden, håper penga var værdt det Tom.
 

DeletedUser

Guest
Både dual og PP-funskjoner er noe tull. Hvertfall PP-funksjoner, men skjønner at penga er viktigere enn sjelen for inno ;=)

Kjøpe seg til en seier er ikke noe å skrive hjem om. Man har ikke bevist noe annet enn at man har mest penger, eller hvertfall er den som gidder å bruke mest penger.

Jeg må bare spørre, hvor er utfordringene hen? Hva er det som er så spennende og utfordrende med å bruke en haug med PP og få en masse fordeler i forhold til alle andre som stiller gjennomsnittlig? Spiller man ikke fordi man vil teste sine ferdigheter til det maksimale?
 

DeletedUser

Guest
Er det bare jeg som syns det er en veldig stor forskjell på å betale for en funksjon som hjelper deg med å spille, med en begrenset mengde penger per måned, og det å kunne betale ubegrenset (?) for en funksjon som direkte påvirker spillet?

Du har endret deg noe drastisk. Du er ikke den Tom som var i starten på v14. Du er arrogant, du skryter av at du har penger til å kunne holde på å pøse ut pp til enhver tid og du mener kun du kan vinne v14. Det er rett og slett kvalmt å se å lese på!

Du da. Han var temmelig arrogant lenge før det :)

Edit:
Postscript: Jeg begynner å bli gammel, og får dårlig syn. Trodde først noen hadde lagd en Hall of Shame tråd.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Du har endret deg noe drastisk. Du er ikke den Tom som var i starten på v14. Du er arrogant, du skryter av at du har penger til å kunne holde på å pøse ut pp til enhver tid og du mener kun du kan vinne v14. Det er rett og slett kvalmt å se å lese på!

Som medlem av teamet så behøver han ikke kjøpe all PP han bruke, Heinze....

Arrogant har vel Tom alltid vært. Ikke noe nytt der.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Arrogant har vel Tom alltid vært. Ikke noe nytt der.

Hjertelig takk. Føler meg så spesiell når jeg er den eneste som blir påstått å være arrogant, når det er ganske mange andre her som kan bære den tittelen med enkelthet.
 
Topp