Hall Of Fame .no

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Er også litt uenig der, bare som v4 allerede er avgjort, men 1 plassen er mulig ;)
Farming vil hjelpe mye med gullmynter, bare spørs hvor mye man farmer, og hva man får tid til.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fin tråd, gøy å sammenligne, synn at de andre ifra Hall of Fame som hadde verdener med mindre kriging, og mindre spillere ikke kommer like høyt og ikke har sjangs på denne listen. menmen, er imponerende de nummerene over ;-)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Du kan gjerne være uenig. Hva er det egentlig du er uenig i? At det krever latterlig mye arbeid for relativt små fordeler på for eksempel V4? Det er hele poenget mitt.
For en normal TW-spiller er vel ikke 20 minutter om dagen latterlig mye. Om du er så inaktiv, så får jeg vel si meg enig i deg i at det er "latterlig mye arbeid", men din forumaktivitet tilsier vel noe annet. Feilprioritering?

Og det er ikke relativt så fordeler. Når du kommer opp i en slik størrelse, så er det faktisk antallet gullmynter som bestemmer din vekst om du er normalt aktiv, og om du da for en høyere mengde gullmynter produsert per dag, så vil det si at du faktisk får en ganske stor fordel iforhold til de som ikke farmer.
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Enig med TrAnxZ, du trenger noen tusen gullmunter for en adels ville jeg tro, og med den aktiviteten du holder, og din dual ville det hatt en veldig fordel ;)
 

DeletedUser

Guest
For en normal TW-spiller er vel ikke 20 minutter om dagen latterlig mye. Om du er så inaktiv, så får jeg vel si meg enig i deg i at det er "latterlig mye arbeid", men din forumaktivitet tilsier vel noe annet. Feilprioritering?

Og det er ikke relativt så fordeler. Når du kommer opp i en slik størrelse, så er det faktisk antallet gullmynter som bestemmer din vekst om du er normalt aktiv, og om du da for en høyere mengde gullmynter produsert per dag, så vil det si at du faktisk får en ganske stor fordel iforhold til de som ikke farmer.

20 minutter? Jeg tror du har en veldig overdreven idé om hvor fort det går å sende ut over 5 000 angrep. Hvis jeg skal sørge for at alle angrepene mine faktisk blir sendt vil jeg bruke over en time - ja, jeg har sjekket.

Er det virkelig antallet gullmynter som bestemmer veksten? Tranxz... Hele argumentet mitt baserer seg på det faktumet. Jeg sier heller ikke at det ikke er en fordel - det er størrelsen på fordelen jeg skriver om. Leste du overhodet hva jeg skrev før du sa deg uenig?

La meg gjøre dette enkelt. Vi kan sammenligne med det eksempelet du kom med tidligere, med din 10 mill konto. På en verden med enhetshastighet 1.5, og i nå rundt 70 % gråbyer. Der må man sende ut rundt 1 000 angrep for å øke ditt vekstpotensial ( det begrenser potensialet til vekst, ikke selve veksten ) med grovt regnet 100 %. Da det er veldig, veldig mange gråbyer er det ikke et problem å finne lokale gråbyer å farme. Spesielt ikke da kontoen din ikke hadde veldig tette klustre.

Det betyr at på en slik verden som W49 ga det god gevinst å farme jevnlig. 1000 angrep er også ganske så overkommelig.

Ser vi på V4, ser kartet ganske så annerledes ut. 17 % gråbyer, og disse gråbyene ligger i hovedsak ute ved rimmen. Kontoen min er preget av tette klustre, og jeg må utenfor dem for å få farmet. Betydelig større avstander. La oss si at jeg kunne sende ut alle troppene mine hvert 5. døgn. Da sender jeg ut 1000 angrep i døgnet, akkurat som i din hypotetiske situasjon. Vi kan anta at jeg får omtrent like mye ressurser som jeg antok for deg ( i praksis får jeg noe mindre ). Like stor innsats, altså. Jeg vil da øke vekstpotensialet mitt med... 15 %. Med samme innsats regnet i antall angrep som det du ville med den 10 mill kontoen.

Jeg våger å påstå at det er latterlig mye arbeid for en relativt sett liten fortjeneste.

Du kan gjerne være uenig i hva du legger i "latterlig mye arbeid for en relativt sett liten fortjeneste".

Stakkarene på V1 har enda færre muligheter til farming. Med mindre de er i BOL eller noen i JPTG.

Enig med TrAnxZ, du trenger noen tusen gullmunter for en adels ville jeg tro, og med den aktiviteten du holder, og din dual ville det hatt en veldig fordel ;)

Hvilken dual? Jeg spiller alene på V4.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
19x Dagens stormakt
Du har erobret flest landsbyer i denne verdenen den 17.02.2013(131 landsbyer)!

På Jayz,jeg tok den :D
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Liten update :)

1. vigdis 82,318,979 poeng
2. GeirS78 75,648,462 poeng
3. KKire5 73,802,155 poeng
 

DeletedUser

Guest
Skulle ha vært en liste for å ha målt solo prestasjoner fra dag 1 på en server. Hvor langt vedkommende kom uten å ha vært i en enenste stamme med mer enn 1 medlem :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Ka du meine? Skal du skryte på deg å ha rota rundt alene nu? Eller synes du det er imponerende? Eller kanskje du tenker på Rustung, hvorfor tok dere aldri han inn i stammen igjen btw?

Dette er jo er jo ett spill som lissom skal fremme samarbeid som visstnok er nøkkelen til suksess, men hey har lyst til å spille en hel server til siste slutt alene også. Men nu er jo ikke jeg helt frisk i skolten da, men det vet du jo fra før av....
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Fjern alle rekorder som er tilegnet med hjelp av premiumfunksjoner, samt av spillere som har spilt dual.
Her skal vi tydeligvis være veldig etisk.
 

DeletedUser

Guest
Ka du meine? Skal du skryte på deg å ha rota rundt alene nu? Eller synes du det er imponerende? Eller kanskje du tenker på Rustung, hvorfor tok dere aldri han inn i stammen igjen btw?

Dette er jo er jo ett spill som lissom skal fremme samarbeid som visstnok er nøkkelen til suksess, men hey har lyst til å spille en hel server til siste slutt alene også. Men nu er jo ikke jeg helt frisk i skolten da, men det vet du jo fra før av....

Rustung, det var kompisen til Shanks om jeg ikke tar helt feil. Han spilte vel ikke solo fra starten av. Var vel innom SW, diltet hvertfall etter Shanks. Er ikke sikker. V2 ble spilt for 5 år siden.

Du burde prøve. Så får du prøvd noe nytt, til tross for at det heter *Stammekrig*.

Kan bli litt ensomt med tiden da...
 

DeletedUser

Guest
Det teller ikke når man bruker mange tusen kr på premium for å få det til.

Hahahaha! Er det mulig!?

Sikker på at vedkommende synes det var verdt det? Da kjøper jeg meg heller en telefon eller en Playstation 4 :)
 
Topp