Hall Of Fame .no

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Er så klart opp til hver enkelt hva man velger og gjøre med de ulike funksjonene in-game, men vintereventen synes jeg var en direkte "kom og utnytt denne fete bug'en sånn vi får ekstra cash" av en idé som ble trekt ut av rectum hos Inno på en dårlig dag. Om vi tar spesifikt utgangspunkt i de som kjøpte PP, så har vi jo V17 som ble helt ødelagt pga dette, flere tyske/engelske nystarta verdner, og V14 der du, Tom, kjøpte opp over 600(?) adelsmenn. Jeg er enig med de som har postet over her at det ikke er noe minneverdig ved adlingene da det i all hovedsak har stått på lommeboken og ikke hva man selv har gjort in-game. Klassisk eksempel på spillgalskap og lite kontroll på økonomi/dårlig prioriteringer.

Så, om vi nå kan ta ett steg tilbake og fortsette i en annen retning enn hvor denne tråden var på vei;

Ka du meine? Skal du skryte på deg å ha rota rundt alene nu? Eller synes du det er imponerende? Eller kanskje du tenker på Rustung, hvorfor tok dere aldri han inn i stammen igjen btw?

Dette er jo er jo ett spill som lissom skal fremme samarbeid som visstnok er nøkkelen til suksess, men hey har lyst til å spille en hel server til siste slutt alene også. Men nu er jo ikke jeg helt frisk i skolten da, men det vet du jo fra før av....

Som jeg har påpekt flere plasser på forumet, så ønsker jeg at dualspilling skal bli forbudt igjen. Man har jo KV funksjonen in-game om man ikke har tid i ny og ne, så kan umulig stå på det :). Spille solo pdd og holde en høy rank(så sant man ikke kjøper seg opp) på samme tid er veldig vanskelig når man har kontoer med både 3, 4 og 5 spillere på, som farmer til enhver tid, ser jeg på som en fin prestasjon. Det jeg selv liker veldig godt som solospiller er at rank, rykte, adlinger m.m har blitt gjort av jeg, meg og Kenneth. Man verdsetter og bryr seg mye mer om kontoen når alt er blitt bygd av en selv. Utholdenhet er det viktigste, og til nå synes jeg solokontoene holder seg mye mer stabile i lengden enn hva kontoer med lassevis av dualer gjør. Det ender som regel med at enkelte slutter, blir kontohopping, internadling og diverse(ikke alltid det skjer, men jeg har sett mange episoder av det).

Samarbeid er nøkkelen til suksess, men det er svært få som faktisk fungerer bra sammen. Aktivitet, god kommunikasjon, forståelse og respekt ovenfor hverandre angående hvem som adler hvor er veldig viktig. Er ikke det til stedes så kan det bli vanskelig i mot en aktiv og organisert fiende.
 

DeletedUser

Guest
Rustung, det var kompisen til Shanks om jeg ikke tar helt feil. Han spilte vel ikke solo fra starten av. Var vel innom SW, diltet hvertfall etter Shanks. Er ikke sikker. V2 ble spilt for 5 år siden.

Du burde prøve. Så får du prøvd noe nytt, til tross for at det heter *Stammekrig*.

Kan bli litt ensomt med tiden da...
SW SOm shining wolf?
VAR Du der?
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Etter at du kom med dette overdrevne antallet adelsmenn, orker jeg ikke lese resten.

Konstant sutring.

Du har endret deg noe drastisk. Du er ikke den Tom som var i starten på v14. Du er arrogant, du skryter av at du har penger til å kunne holde på å pøse ut pp til enhver tid og du mener kun du kan vinne v14. Det er rett og slett kvalmt å se å lese på!
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Du har endret detgnoe drastisk. Du er ikke den Tom som var i starten på tw. Du er arrogant, du skryter av at du har penger til å kunne holde på å pøse ut pp til enhver tid og du mener kun du kan vinne v14. Det er rett og slett kvalmt å se å lese på!

Den eneste som er kvalm her på forumet akkurat nå, er deg. Beklager.
At jeg ser muligheten til å benytte meg av en funksjon spillet tillater, og derfor slår en rekord som følge av det, er ikke noe du skal ta opp med meg dersom du har et problem med det.

Det eneste jeg har gjort i denne tråden, var å poste denne rekorden her inne, og til gjengjeld blir jeg forsøkt diskreditert, og nå også forsøkt rakket ned på av deg. Jeg har hverken gjort, eller sagt noe, som ga deg retten til å kalle meg kvalm eller arrogant, men likevel gjorde du det.

Så hvem som er kvalm og arrogant, fremkommer ganske tydelig for meg.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Du lyger også. KV oppga antall adelsmenn du har kjøpt deg til.

Jeg arrogant? Jeg framstår bare fakta, mens du forsvarer dine løgner.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg har preget mynter ved siden av også, slutt å trekke forhastede konklusjoner.
Du fremstår som arrogant når du trekker forhastede konklusjoner, og tilsynelatende mener du har rett til å si alt som du har sagt på det offentlige forumet, her.

Ingen grunn til å lyve her, og derfor har jeg heller ikke gjort det.
Skulle jeg forsøkt å skjule noe, hadde jeg ikke fortalt dere om dette i utgangspunktet.
 

DeletedUser

Guest
jeg kan si at vi på ZI har brukt 100k pp :)
så støtter deg torq du er god:)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Etter at du kom med dette overdrevne antallet adelsmenn, orker jeg ikke lese resten.

Konstant sutring.

Det er ikke overdrevent. Var en årsak til at jeg satt spørsmålstegn bak det, antar at antall adelsmenn kjøpt ligger rundt 550-700 en plass, om ikke enda mer. Den som tier samtykker, så dermed antar jeg at du sier deg enig i resten som ble skrevet.

Sutring? Du skrev at du las ned til da jeg kommenterte hvor mange adelsmenn du kjøpte, men det ser jo tydeligvis ut som at blindheten din hoppet over denne setningen også;

"Er så klart opp til hver enkelt hva man velger og gjøre med de ulike funksjonene in-game".

Posten min var subjektiv, bare sånn om du ikke fikk det med deg. Kan jo sikkert dobbeltsjekke med de andre spillerene på både V14, V15, V16 og V17 ang hva de mener mtp. vinter eventen, men jeg tror de fleste vil stille seg meget kritiske til at Inno kjørte den inn på TW. Vil du da kalle det for sutring?

La oss igjen gjøre et iherdig forsøk på å gå ett steg tilbake, og inn på rett spor igjen. (nod)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jeg synes ikke duals er så problematisk som mange skal ha det til.
Det har vel endel med å gjøre at jeg personlig ikke har noe jobb eller skole å gå til, men dersomme det er gode duals i nabolaget som sover på skift og sender angrep i ett så har man uansett ett problem.

Jeg synes de skal åpne for at spillere skal kunne ha flere kontoer som på mange andre betalingsspill, det vil nok jevne ut dualdelen og skape mange nye utfordringer. Og mye mindre frustrasjon for dem som hele tiden må se slaget tapt. Og dem er det mange av her inne, noe av årsaken til den labre aktiviteten kanskje?

PP er kommet for å bli, la oss ta med de rekordene og ellers stagnerer vi vel helt her nu som det bare er små verdener å spille på.

Kred til Tom for å stikke nesa frem! minus kred for å ikke gidde å lese innlegg dog :p
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er ikke overdrevent.
Klart det er overdrevet, og nå overdriver du enda mer. Var ikke snakk om i nærheten av å gå over 500 plasser.

Kred til Tom for å stikke nesa frem! minus kred for å ikke gidde å lese innlegg dog :p

Leste innlegget senere, orket ikke gjøre det med en gang. Måtte ta meg en pustepause først, så jeg slapp rive ut håret fra hodet mitt.

Vil gjerne beholde det til jeg er over 70. (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Er det virkelig mulig å kjøpe seg til flere 100 adelsmenn med ekte penger?

Hva er morroa i det da? Man har egentlig ikke oppnådd en fluelort med det. Når man tenker ferdigheter.

Spy ut ektekjøpte adelsmenn for å få nummer 1 rank så man kan komme på en såkalt Hall of Fame? Er det gjort på den måten, så opparbeider man seg ikke så mye respekt. Heller litt mer mot det motsatte...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Som jeg har påpekt flere plasser på forumet, så ønsker jeg at dualspilling skal bli forbudt igjen. Man har jo KV funksjonen in-game om man ikke har tid i ny og ne, så kan umulig stå på det :). Spille solo pdd og holde en høy rank(så sant man ikke kjøper seg opp) på samme tid er veldig vanskelig når man har kontoer med både 3, 4 og 5 spillere på, som farmer til enhver tid, ser jeg på som en fin prestasjon. Det jeg selv liker veldig godt som solospiller er at rank, rykte, adlinger m.m har blitt gjort av jeg, meg og Kenneth. Man verdsetter og bryr seg mye mer om kontoen når alt er blitt bygd av en selv. Utholdenhet er det viktigste, og til nå synes jeg solokontoene holder seg mye mer stabile i lengden enn hva kontoer med lassevis av dualer gjør. Det ender som regel med at enkelte slutter, blir kontohopping, internadling og diverse(ikke alltid det skjer, men jeg har sett mange episoder av det).

Samarbeid er nøkkelen til suksess, men det er svært få som faktisk fungerer bra sammen. Aktivitet, god kommunikasjon, forståelse og respekt ovenfor hverandre angående hvem som adler hvor er veldig viktig. Er ikke det til stedes så kan det bli vanskelig i mot en aktiv og organisert fiende.

Det er faktisk da bare å holde seg unna dual, eller du mener kanskje at den ekstra aktiviteten på den kontoen er unfair? Man trenger absolutt ikke å kjøre dual. Når andre personen holder på, så kan det bli gjort en del prioriteringer og valg som du personlig ikke ville ha gjort. Man følger liksom litt at man ikke har helt kontroll da. Skal man gjøre en ting bra, så gjør man det selv. Men dette er du nok fullstendig klar over Kenny.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Er det virkelig mulig å kjøpe seg til flere 100 adelsmenn med ekte penger?

Går an å kjøpe adelsplasser på verdener som v13, men det er ikke vanlig at den premiumfunksjonen er med.
Det det er snakk om i dette tilfellet, er at man kunne spinne rouletten på vintereventen for 100PP per spinn, og vinne premier, som bl. a. inkluderte å fylle varehusene med ressurser.

Dermed var det ganske enkelt å vokse fort/prege mynter, helt til dem patcha det like etterpå. Nå kan man bare aktivere de premiene en gang per døgn.
 

DeletedUser

Guest
Morsomt at lille Sondre stikker nesa frem med random kommentarer og skryter på seg et massivt pp-forbruk.
Er det lenge siden noen har rakka ned på deg slik at du ble litt PR-kåt? :p

Tilbake til topic, så er dette oppgulpet av noe piss Innogames har funnet på i det siste, så utrolig latterlig at jeg finner ikke ord.
Sorry, Tom. Du er en fantastisk fyr og et herlig menneske, men denne utnyttelsen her er ikke pluss i boka mi. Så får du gjøre med den infoen hva du vil. Just my 5 cents worth.
 
Topp