Historien om TW

DeletedUser

Guest
Vi fikk beskjed om at elite avsluttet alliansen etter at yamato sa at de hadde fjernet oss fra fiendelista..

hm.. Kan ikke huske at Elite noen gang har vært på fiende lista vår.. Vi har hadt IAP med dem helt til den utviklt seg til en allianse..

Men det vet vel Zan bedre enn meg.. Var ei stund i D-Yato.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
hm.. Kan ikke huske at Elite noen gang har vært på fiende lista vår.. Vi har hadt IAP med dem helt til den utviklt seg til en allianse..

Men det vet vel Zan bedre enn meg.. Var ei stund i D-Yato.

Han mener:
Elite fjernet Alliansen med TW
etter at Yamato Fjernet TW fra Fiender.

Noe som jeg vet ikke er korrekt, både Yamato og TW var i krig med hverandre da TW ble fjernet fra listene til Elite. Jeg husker kanskje ikke mye, men Yamato og TW var i krig når det skjedde.
 

DeletedUser

Guest
Han mener:
Elite fjernet Alliansen med TW
etter at Yamato Fjernet TW fra Fiender.

Noe som jeg vet ikke er korrekt, både Yamato og TW var i krig med hverandre da TW ble fjernet fra listene til Elite. Jeg husker kanskje ikke mye, men Yamato og TW var i krig når det skjedde.

Mulig jeg husker feil, men det var iallefall langt ute i krigen..
 

DeletedUser

Guest
TW har tatt 39 gråbyber i November, altså i løpet av 6 dager.



:confused:
 

DeletedUser

Guest
Det er et svar på alle de farmene våre nabostammer har tatt, hvis ikke vi adler dem tar andre dem..
 

DeletedUser

Guest
"Hvis du ikke kan slå dem, slutt deg til dem" og det ar akkurat det som blir gjort;)
 
Reaksjonspoeng
3
Hvis du ser på tjatse og Yvonne, så kan du tenke deg hvorfor vi blir litt irriterte på gråbyadlingen.

Vi har for så vidt ikke tatt noen sine farmer. Det respekterer vi.
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
haha..og når jeg spør TW lederen som jeg hatt litt kontakt med om de gråbyadler så svarer han: NEI. Virker som en ærlig leder med sterk, bred ryggrad og mot utav en annen verden^^
 
Reaksjonspoeng
3
Det er flere TW-ledere.

Hvis jeg sier at du er en tulling, så betyr ikke det at TW synes du er en tulling(bare et eksempel)

Men jeg er for så vidt enig med den såkalte TW-lederen. Det er ikke vi som gråby-horer. Det er vi og hele k65.
 

DeletedUser

Guest
Det er bare 3 av mine 20 byer som har vært gråbyer, og en av dem var en som nettopp hadde slutta..

Grunnen til at jeg adlet de to gråbyene var at det var bonusbyer, er jeg en gråbyhore da?

Jeg vet at jeg ikke er TW, men jeg går da i allefall foran som et godt eksempel..
 
Reaksjonspoeng
3
Så flinker dere er.

Men DISA E har tatt 53 gråbyer siden 1st November. Det er klart vi tar igjen med samme mynt.

Det verste er at de adler fem ganger så mye grått som begge akademistammene til sammen:S
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det er bare fordi de er 5 ganger så store som begge akademistammene til sammen ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er det "forbudt" å adle gråbyer? Bedre å bruke byene til å ha tropper i enn å farme dem, tjener mer på å ha tropper i dem vil jeg tro. De er også fine til å styrke clusteret med.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er det "forbudt" å adle gråbyer? Bedre å bruke byene til å ha tropper i enn å farme dem, tjener mer på å ha tropper i dem vil jeg tro. De er også fine til å styrke clusteret med.

Ja...

Når/Vist det kommer en v3 så burde alle få adle/hore gråbyer...

JEg forstår at det er irriterende at folk tar farmer, men det er et spill der alle skal overleve..
Ikke meninga du skal ha lov av andre før du tar en by
 

DeletedUser

Guest
Jeg har adlet en gråby :( Men den var nettopp blitt forlatt, jeg måtte til og med drepe noen soldater før jeg tok han :p Men sånn som stigert fra DISA E driver på på grensen mellom k64 og k65 er det ikke noe ant vi kan gjør enn å adle gråbyer, mannen er jo insane, lurer på om han i det hele tatt har tropper i noen av byene sine.. Kansje på tide å finne de ut :O
 

DeletedUser

Guest
Alle kan ta gråbyer. Det står ikke noe sted at det er forbudt. Det er kun stammeregler som sier det.

Om man tar spillere i stede for gråbyer får man mer respekt og fremstår som en god og klok spiller. Om man tar gråbyer fremstår man som en uten tropper og som er uerfaren. Sånn er det på .no serverene.

Og om noen tar min farm, så tar jeg den tilbake. Selv om det er fristenes og ta en ferdigbygget by noen ganger så bare farmer jeg den til den blir tatt over av en annen gråhore.

Jeg vil påstå at gråbyer skulle ikke vært med i starten. (min mening altså) Tenk hvor mye gjevnere, og hvor mye mer topp 20 ville stemt om man kun adlet bort andre spillere ??

Dette ville gjort topp 100 på spillet mye mer rettferdig.

Vet det finnes mange motargumenter for dette også, men det er faktisk noe logikk i det. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Går jo ant å heller konsentrere seg om OD-ranken enn poeng ranken da :)
 
Topp