Historien til V2

DeletedUser

Guest
Egentlig har jeg ikke hatt tid til å ta meg av det. Tro meg, jeg ville heller gjort dette enn lest til eksamen...

Hvis det er noen som føler at de vil være i stand til å gjøre dette på en nøytral måte, kontakt meg.

Meget forstålig. Eksamen spiser veldig mye tid generelt. Begynt å lese nå, selv om det er over et halvt år til min privatist eksamen:(
 

hogath

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg blir angrepet av en fra -Rome- akkurat nå, ikke akkurat overbevisende adelstog... over 2 minutt mellomrom på det ene angrepet og fakene oser det ikke kvalitet av for å si det sånn...;)

det samme har skjedd meg meg, bare at en fra [tl] angrep. 2 min mellom hver adels
Jeg har 1 sekund mellom hver.

Vet det ikke er noe å skryte av, men det er det beste jeg får til med firefox
 

DeletedUser

Guest
Tja, du kan foreksempel klikke på en annen fane der faner er.
 

DeletedUser

Guest
historien til v2: ELite dolker alle sine "venner/allierte" og kjører et stygt løp. Bang, og de har total verdensherredømme.
 

DeletedUser

Guest
historien til v2: ELite dolker alle sine "venner/allierte" og kjører et stygt løp. Bang, og de har total verdensherredømme.

Var jo Yamato som dolket Elite da, så du har fått noen feil facts der.
 

DeletedUser

Guest
-V- var noobs og hadde failet uansett. Var bare et spørsmål om tid. Har faktisk blitt kontaktet av et par eks -V- spillere på v3, og de har/hadde enda ikke lært seg spillet..
 

DeletedUser

Guest
-V- var noobs og hadde failet uansett. Var bare et spørsmål om tid. Har faktisk blitt kontaktet av et par eks -V- spillere på v3, og de har/hadde enda ikke lært seg spillet..

Var det derfor jeg lå som rank 50 når jeg gav meg rett etter v3 startet? :p
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hmmm, elite har vokst seg store på folks god troendehet som trodde de kunne stole på en avtale.

Men de skal ha at de har en leder som som er helt fanatisk på lure folk. Og til og med klare å vri det sånn at alle andre har feil, og elite riktig.

Men men, vi har vel oss selv å takke.

Men elite er fakisk bare vanlige spillere som alle andre, og er mulig å slå, men det gjelder nok bare å samle troppene og gjøre det samtidig.
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Intervjue Torquemada, han dro Domini til Tops, og etter han dro var alt bare katatstrofe...So, try.
 

DeletedUser

Guest
Eller sett fra ett annet synspunkt.

Han dro opp stammen sin, for så å ødelegge den. Mye bortkasta tid det, ja..
 
Topp