Besvart Hurtigtaster for script

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vet ikke om det finnes enda, men jeg syns en hurtigtast for script burde være gjennomførelig :) F.eks at om jeg trykker "E" så skal farmescriptet fylle inn koordinater og tropper, som om det har blitt trykket på. Vet ikke om det er noe som finnes fra før eller lignende, men jeg kunne hvertfall likt å ha en sånn funksjon :)
 
Sist redigert av en moderator:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Støttes ikke, i all hovedsak tror jeg ikke noe slikt er gjennomførbart fra Inno sin side, og det vill derfor kreve modifisering av nettleseren. Ifølge reglene er dette ulovlig.

Det gjør også tribalwars altfor lett for den store mengden. Jeg synes vi spillere som bruker tid og krefter på å utvikle vår teknikk for å optimalisere hastigheten og effektiviteten ved bruk av scripts o.l skal få ha denne fordelen da vi faktiskt har jobbet hardt for å modifisere og videreutvikle kjente metoder for å kunne bli bedre. Å innføre hurtigtaster for alt blir for meg uretferdig.

Som sakt tviler jeg uansett på at det er mulig å gjennomføre uten å bryte regler :=
 

DeletedUser

Guest
Først innfører du fakescriptet og stjeler fordelen min, og nå detta ? Når skal jeg få være best i fred uten at du skal ødelegge alt ? :(

Jeg la den ut i september i fjor.... :razz:

Men for å svare på spørsmålet ditt; Dunno.
 
Topp