Hva irriterer deg i forumet?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Siden det er så mange negative folk blandt de aktive i forumet, så tillater jeg meg å starte tråden "Hva irriterer deg i forumet".

Her er min topp 5:

1. De stadig større bildesignaturene, som helst skal flashe i dårlig animert gif, ofte med en fin rumpe og elendige farger med en amatørmessig signatur. Minner meg om bikkjer som pisser på lyktestolper og fjortisser med spraybokser ved T-banen.

2. Det begrensede ordforrådet til enkelte. Spesielt de med stor forkjærlighet for uttrykk som "Fail", "Epic Failure" og "n00b". De får ikke brukt disse fargerike, sprudlende, originale og kreative ordene nok.

4. De som bare må poste innlegg bestående av et ord, eller ofte bare noen bokstaver som skal minne om en kroppslyd. Ofte er det nettopp disse som fyller resten av skjermen med signaturbilder.

5. De som aldri klarer å holde seg til topic.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er meget enig med deg om punkt nr.3 RV.

Det brenner meg i hjertet hvor mye jeg ergrer meg over alle de som gjør det som står nevnt ved det punktet.

"jeg anntar at det punktet liksom står for de som ikke leser forumet og bare poster hvilt på det de føler for ;)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg er meget enig med deg om punkt nr.3 RV.

Det brenner meg i hjertet hvor mye jeg ergrer meg over alle de som gjør det som står nevnt ved det punktet.

"jeg anntar at det punktet liksom står for de som ikke leser forumet og bare poster hvilt på det de føler for ;)

Jepp, burde vel egentlig skrevet det, men tenkte at den ga seg selv ;)
 

DeletedUser

Guest
1. De stadig større bildesignaturene, som helst skal flashe i dårlig animert gif, ofte med en fin rumpe og elendige farger med en amatørmessig signatur.

Det var meningen at den skulle være stor og irriterende. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Det som irriterer meg er folk som poster kun for å få oppmerksomhet, slik du gjør nå. ;)
 

DeletedUser

Guest
Burde vel sagt det i første posten at den var mynta på trådstarter. ;)
 

DeletedUser

Guest
Spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Hvem synes ikke spam er drit...?
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Betyr det at du tror de fleste som poster en tråd gjør det i håp om ikke å få oppmerksomhet? :confused:

All den tid man starter en tråd hvor man kun har til hensikt å fortelle andre hva som plager deg, er det da nærliggende å tro at det er en eller annen slags form for oppmerksomhetsbehov som ligger til grunn?
 

DeletedUser

Guest
.....

Det som irriterer meg er at ikke JEG startet denne tråden. :) :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
All den tid man starter en tråd hvor man kun har til hensikt å fortelle andre hva som plager deg, er det da nærliggende å tro at det er en eller annen slags form for oppmerksomhetsbehov som ligger til grunn?

Nå var jo hensikten at flest mulig skulle fortelle alle andre hva som plager dem.
Men for all del, om det gleder deg å høre meg si at jeg gjorde det kun for å få oppmersomhet, så skal jeg selvsagt gi deg den gleden, zcztig!

Jeg laget denne tråden fordi jeg har et enormt oppmerksomhetsbehov! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Nå var jo hensikten at flest mulig skulle fortelle alle andre hva som plager dem.
Men for all del, om det gleder deg å høre meg si at jeg gjorde det kun for å få oppmersomhet, så skal jeg selvsagt gi deg den gleden, zcztig!

Jeg laget denne tråden fordi jeg har et enormt oppmerksomhetsbehov! :cool:

Ikke noe å være flau over det, jeg gjorde selv nett det samme :/ <3 attention <3
 

DeletedUser

Guest
Topp 5.

1. Spam
2. Spam
3. Spam
4. Spam
5. Spam


Hva annet ?

OK da.

Deg også...
 

DeletedUser

Guest
Alle som ikke er enige med meg. Dette er faktisk noe som irriterer meg sterkt hver eneste dag, både afk og her på nettet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp